ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش دیبالا به عدم حضورش در تیم ملی


هافبک جوان و آینده‌دار آرژانتینی یوونتوس پس از قهرمانی در جام حذفی از دعوت نشدن برای رقابت‌ها کوپا آمریکا ابراز ناراحتی کرد.

خبرگزاری فارس: پائولو دیبالا ستاره بی و چون چرای این فصل یوونتوس که توانست به همراه بیانکونری قهرمان سری‌آ و حذفی شود، از دعوت نشدن به تیم‌ملی آرژانتین برای رقابت‌های کوپا آمریکا ابراز ناراحتی کرد.

دیبالا پس از آنکه شب گذشته به همراه تیمش با شکست میلان قهرمان جام حذفی شد در جمع خبرنگاران گفت: انتظار داشتم که برای رقابت‌های کوپا آمریکا دعوت شوم چون یوونتوس قبل از این اعلام کرده بود که برای بازی‌های المپیک حق ندارم تیم‌ملی آرژانتین را همراهی کنم.

وی افزود: به تصمیم سرمربی تیم احترام می‌گذارم. هدایت تیمی که مهاجمان توانمند زیادی دارد کار آسانی نیست.

روز گذشته مارتینو سرمربی آرژانتین لیست نهایی را برای حضور در رقابت‌های کوپا آمریکا اعلام کرد که کارلوس توز و پائولو دیبالا غایبان بزرگ این لیست هستند.


ویدیو مرتبط :
بازگشت تیم ملی ایران؛ عدم حضور پولادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش خلعتبری به عدم حضور کریمی، صادقیان و رحمتی در تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی ,محمدرضا خلعتبری

 

اخبار ورزشی - واکنش خلعتبری به عدم حضور کریمی، صادقیان و رحمتی در تیم ملی

مهاجم تیم‌ ملی فوتبال کشورمان گفت: نتایج تیم‌ها در جام جهانی قابل پیش‌بینی نیست و از حالا نباید در مورد صعود ایران به مرحله حذفی صحبت کرد.

محمدرضا خلعتبری ابتدا در مورد اردوی تیم ملی در اتریش گفت: ما اردوی بسیار خوبی را در آفریقای جنوبی پشت سر گذاشتیم و همه چیز از لحاظ امکانات و تمریناتی که انجام دادیم، فوق‌العاده بود. مطمئناً اردوی اتریش از لحاظ فنی و تعداد حضور ملی‌پوشان، وضعیت بهتری دارد و تا چند روز دیگر نفرات تیم تقریباً کامل خواهند شد. این موضوع به اعضای کادر فنی هم این فرصت را می‌دهد تا برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کنند.

وی در مورد قرار نگرفتن نام بازیکنانی مثل کریمی، صادقیان و رحمتی در فهرست 30 نفره تیم ملی اظهار داشت: آنها جزو فوتبالیست‌های بزرگ ایران هستند اما من نمی‌‌توانم در مورد مسائل فنی و چیزی که به مربیان مربوط می‌‌شود صحبت کنم. این سرمربی تیم ملی‌ است که در مورد بازیکنان تصمیم می‌گیرد ضمن اینکه سلیقه مربیان در تمامی دنیا متفاوت است و این مسائل عجیب نیست.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا انتظار صعود تیم ملی‌ به مرحله حذفی جام جهانی غیرمنطقی است، افزود: همه می‌‌دانند چه کار سختی داریم و حرف زدن از صعود راحت نیست. ما باید وارد جام جهانی شویم و با تمام وجود تلاش کنیم. امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای تیم ملی‌ رقم خورده و نتایج خوبی کسب کنیم. از حالا که نمی‌توان چیزی گفت، چون مسابقاتی که در چنین سطحی برگزار می‌شود واقعاً قابل پیش‌بینی نیست. صعود به دور حذفی جام جهانی در حرف زدن راحت است اما ما باید ببینیم با چه شرایطی بازی‌ها را شروع خواهیم کرد.

وی در ادامه در مورد بلاتکلیفی بازیکنان پرسپولیس در چند هفته اخیر گفت: با اینکه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند اما هنوز خبر خاصی نیست و تماسی هم با ما گرفته نشده است. من هفته پیش با آقای رحیمی صحبت کردم، او گفت که باشگاه پول دارد ولی نمی‌‌توانیم به بازیکنان و مربیان بدهیم. من  نمی‌‌دانم این دیگر چه داستانی است که مدیرعامل نمی‌‌تواند فعلاً به بازیکنان پول بدهد.

خلعتبری خاطرنشان کرد: امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود. آقای رحیمی هم مدیری است که به «خوش قول» بودن معروف است. امیدوارم حالا که قرار است با او به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار کنیم، حرفش دو تا نشود. من خوشحالم که چنین مدیری به پرسپولیس آمده و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا دوست داری در پرسپولیس بمانی؟»، گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم و معلوم است که دوست دارم بمانم. کدام بازیکن دوست ندارد در پرسپولیس بازی کند؟ با این حال چیزی که اذیت‌کننده است به شرایط باشگاه مربوط می‌‌شود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری اینکه بسیاری از بازیکنان این تیم طلب خود را نگرفته‌اند، افزود: من هنوز درصد قابل توجهی از پولم را نگرفته‌ام و پول اجاره خانه‌ام توسط باشگاه پرداخت نشده است. چک باشگاه پرسپولیس را هم به علی دایی دادم تا بداند هنوز پولم را نگرفته‌ام. حداقل امیدوارم این مشکلات حل شود تا ما هم تمرکز بیشتری داشته باشیم.
اخبار ورزشی - تسنیم