ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش دل پیرو به فینالیست شدن یوونتوس


کاپیتان سابق بیانکونری‌ از اینکه تیم محبوبش بعد از دوازده سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بسیار خوشحال است.

خبر آنلاین: درست 12 سال از روزی كه یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان رئال مادرید را از پیش رو برداشت و حریف میلان در بازی پایانی شد، می گذرد و حالا تاریخ دوباره برای بانوی پیر فوتبال اروپا تكرار شده است. بدون شك تیم آن سالهای یوونتوس با حضور بازیكنانی چون جانلوئیجی بوفون، لیلیان تورام، مائورو كامورانری، ادگارد داویدز، دیوید ترزگه، و الكساندر دل پیرو از یاد فوتبال دوستان نخواهد رفت و حالا هواداران بیانكونری بعد از بیش از یك دهه مجددا تیمشان را در فینال خواهند دید. الكس دل پیرو ستاره محبوب و سالهای نه چندان دور یووه شب گذشته بعد از صعود تیم سابقش به فینال خوشحالی خود را از طریق توئیتر ابراز كرد. او بعد از سوت پایان بازی نوشت: «از برلین به سری B و از سری B به برلین. عالی بود بچه ها!»

هر چند در نگاه اول این جمله كمی عجیب به نظر می رسد اما منظور دل پیرو بسیار ساده است. در جام جهانی 2006 آلمان، دل پیرو همراه با تیم ملی ایتالیا قهرمان جهان شد و چند ماه بعد به علت رسوایی‌های فوتبال باشگاهی در این كشور (كالچوپولی) در سری B برای یوونتوس به میدان رفت. حالا 9 سال از آن دوران می گذرد و نماینده ایتالیا دوباره به سطح اول فوتبال اروپا بازگشته و باز هم باید در شهر برلین برای قهرمانی بجنگد.


ویدیو مرتبط :
دل پیرو، از سری بی تا قهرمانی با یوونتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب دل پیرو به فینالیست شدن یوونتوس/ از برلین به برلین!



اخبار,اخبار ورزشی,دل پیرو

کاپیتان سابق بیانکونری‌ از اینکه تیم محبوبش بعد از دوازده سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بسیار خوشحال است.

درست 12 سال از روزی كه یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان رئال مادرید را از پیش رو برداشت و حریف میلان در بازی پایانی شد، می گذرد و حالا تاریخ دوباره برای بانوی پیر فوتبال اروپا تكرار شده است.

 

بدون شك تیم آن سالهای یوونتوس با حضور بازیكنانی چون جانلوئیجی بوفون، لیلیان تورام، مائورو كامورانری، ادگارد داویدز، دیوید ترزگه، و الكساندر دل پیرو از یاد فوتبال دوستان نخواهد رفت و حالا هواداران بیانكونری بعد از بیش از یك دهه مجددا تیمشان را در فینال خواهند دید.

 

الكس دل پیرو ستاره محبوب و سالهای نه چندان دور یووه شب گذشته بعد از صعود تیم سابقش به فینال خوشحالی خود را از طریق توئیتر ابراز كرد. او بعد از سوت پایان بازی نوشت: «از برلین به سری B و از سری B به برلین. عالی بود بچه ها!»

هر چند در نگاه اول این جمله كمی عجیب به نظر می رسد اما منظور دل پیرو بسیار ساده است. در جام جهانی 2006 آلمان، دل پیرو همراه با تیم ملی ایتالیا قهرمان جهان شد و چند ماه بعد به علت رسوایی‌های فوتبال باشگاهی در این كشور (كالچوپولی) در سری B برای یوونتوس به میدان رفت.

 

حالا 9 سال از آن دوران می گذرد و نماینده ایتالیا دوباره به سطح اول فوتبال اروپا بازگشته و باز هم باید در شهر برلین برای قهرمانی بجنگد.

اخبار,اخبار ورزشی,دل پیرو

 

 

 

اخبار ورزشی -خبرآنلاین