ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش دایی به کسب سهمیه آسیایی پرسپولیس و از دست دادن قهرمانی لیگ برتر



اخبار,علی دایی پرسپولیس


اخبار ورزشی - بدترین و پرتنش‌ترین سال ورزشی‌ام را سپری کردم
دایی: مخالفان پرسپولیس مرا دوست نداشته باشند به حرمت‌شان می‌روم اما به باشگاه آسیب نزنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مخالفان پرسپولیس مرا دوست نداشته باشند مطمئن باشند به حرمت آنها می‌روم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست خبری امروز بعد از برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: فوتبال خوبی ارایه دادیم هر 2 تیم خوب بودند، تیم ما به آنچه می‌خواست دست پیدا کرد. جا دارد از تمامی تیم‌هایی که جوانمردانه بازی کردند و نتایج را به صورت واقعی در زمین تعیین کردند تشکر کنم.

وی درباره قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر اظهار داشت: به آقای فرکی، استاد خودم و همه مردم خوزستان، قهرمانی فولاد را تبریک می‌گویم. فولاد را در لیگ برتر تنها تیم بدون نوسان دیدم و برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت دارم.متأسفانه ما نتوانستیم قهرمان شویم اما خوشحالم حداقل با این مقام دل هواداران را به‌طور نسبی شاد کردیم. اتفاقاتی افتاد که قهرمانی به پرسولیس نرسد. در این فصل من بدترین و پرتنش‌ترین سال ورزشی‌ام را سپری کردم.

دایی با بیان اینکه فشار زیادی را تحمل کرده است، عنوان کرد: بحران مدیریتی داشتیم و عده‌ای به عنوان پیشکسوت پرسپولیس هر چه خواستند به تیم ما گفتند و حملات مختلفی کردند اما خوشبختانه بچه‌های تیم پایداری کردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد قراردادش با سرخ‌پوشان تصریح کرد: قرارداد من 3 ساله است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما به بازیکنان جوان اعتماد کردیم و آنها پاسخ مثبت دادند. باید به این بازیکنان فرصت بیشتری داده شود. از همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم که قهرمان نشدیم. امیدوارم که من را ببخشند. دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم، آنها قبول کنند قهرمانی را از ما گرفتند.

وی افزود: از همه اهالی فوتبال به ویژه مخالفان پرسپولیس تقاضا می‌کنم اگر علی دایی را دوست ندارند مطمئن باشند به حرمت آنها می‌روم اما به پرسپولیس آسیب نرسانند. پرسپولیس نسبت به سال قبل 70 درصد کمتر هزینه کرد. ما حتی هنوز پول اردوی اردبیل را هم پرداخت نکردیم.

دایی درباره برنامه‌ریزی لیگ گفت: لیگ برتر آینده با یک برنامه مدون و تقویم یک ساله مطمئنا بهتر برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دایی به صعود پرسپولیس به رده دوم جدول و افزایش شانس قهرمانی در لیگ برتر



اخبار,علی دایی ,پرسپولیس


اخبار ورزشی  - دو فینال دیگر داریم
دایی: دنبال سه امتیاز بودیم نه بازی زیبا/ یک بازیکن داماش باید اخراج می‌شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این شرایط حساس به دنبال سه امتیاز بودیم نه بازی زیبا.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل داماش در نشست خبری گفت: عید را به همه تبریک می‌گویم. بازی خیلی سخت و بزرگی را در رشت بردیم و نیمه اول از داماش بهتر بودیم اما در نیمه دوم داماش فشار آورد و در چند صحنه گل نخوردیم و بازیکنان مردانه و خوب دفاع کردند و تبریک می‌گویم. سه فینال داشتیم که یکی را بردیم و دو بازی دیگر باقی است.

وی ادامه داد: نیمه دوم داماش رو به توپ های بلند آورد. ما عادت نداریم روی زمین چمن مصنوعی بازی کنیم اما سه امتیاز را گرفتیم و به دو بازی دیگر فکر می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازی هم حساس بود و هم جذاب و اینکه شما نسل جوانی را به پرسپولیس آوردید، گفت: این نظر شماست و محترم است. ما برای برد آماده بودیم. نیمه اول به هدفمان رسیدیم و در این زمین خیلی خوب توپ را چرخاندیم و نیمه دوم داماش فشار آورد و ما تمام روزنه‌های نفوذ داماش از چپ و راست را بستیم. با حضور حسن زاده در نیمه دوم فشار داماش بیشتر شد. ما به دنبال سه امتیاز بودیم و نه فوتبال زیبا که در این شرایط حساس که به هدف‌مان رسیدیم.

دایی در مورد اینکه چرا مسلمان را به میدان نفرستاد و کفشگری بازی کرد، گفت: در آن لحظه نظرم را عوض کردم چون مهرداد باید می‌آمد وسط میدان را که شلوغ بود جمع می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراضش به داور گفت: مربی داماش خیلی به داور اعتراض کرد. این طبیعت فوتبال است و نمی‌توانیم بی احساس باشیم و حرف نزنیم. در نیمه اول صادقیان را چند بار زدند. باید یک بازیکن حریف اخراج می‌شد. چرا نمی‌گویید سرمربی داماش از محوطه فنی بیرون آمد اما من از محوطه خارج نشدم. این حق طبیعی من است که از حق تیمم دفاع کنم.

وی با یک خبرنگار نیز دچار درگیری لفظی شد و از و خواست میان صحبت هایش سوال مطرح نکند.
اخبار ورزشی  - فارس