ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش دایی به درخواست کریمی در خصوص شرکت در چالش سطل آب یخ



اخبار ,اخبار ورزشی ,چالش سطل یخ

 

اخبار ورزشی - در واکنش به دعوت کریمی
دایی: چالش «سطل یخ» را انجام می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد بعد از دیدار مقابل پدیده مشهد به همراه ۳ بازیکن دیگر چالش آب سرد را انجام می‌دهد.

علی دایی بعد از کنفرانس مطبوعاتی دیدار مقابل پدیده مشهد در پاسخ به سوالی در مورد اینکه به چالش آب سرد دعوت شده و آیا این کار را می‌کند گفت:" بعد از دیدار مقابل پدیده مشهد به همراه 3 بازیکن دیگر چالش آب سرد را انجام می‌دهم."

علی کریمی دو روز پیش علی دایی را به این چالش فراخوانده است.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
چالش سطل یخ علی کریمی و دعوت از دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریمی، دایی را به چالش آب یخ طلبید



اخبار,اخبارورزشی, علی کریمی


 اخبار ورزشی - کریمی، دایی را به چالش آب یخ طلبید

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین اقدام خود علی دایی و دو هنرپیشه و خواننده را به چالش سطل آب یخ دعوت کرده است.

به گزارش مهر، به تازگی کمپینی علیه بیماری "ای ال اس" از سوی برخی چهره های مطرح دنیا تشکیل شده که در همه نقاط جهان افراد مشهود و سرشناس اقدام به خالی کردن سطل آب یخ روی خود می‌کنند. هدف آنها ازاین کار مشارکت در یک کار اجتماعی و خیرخواهانه است.

علی کریمی هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است، امروز جمعه در کلیپی که روی صفحه شخصی اش منتشر کرده از علی دایی، مازیار فلاحی و رضا عطاران دعوت کرده است در این چالش حضور پیدا کنند.

 

 اخبار ورزشی - مهر