ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش دایی به حمله به گل محمدی


علی دایی به انتقاداتی که پس از شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال خوزستان از یحیی گل‌محمدی، دوست صمیمی و قدیمی‌اش شد واکنش نشان داد.

ورزش سه: علی دایی به انتقاداتی که پس از شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال خوزستان از یحیی گل‌محمدی، دوست صمیمی و قدیمی‌اش شد واکنش نشان داد.

دایی سرمربی صبا که تیمش امروز توانست استقلال را در قم متوقف کند دقایقی قبل با انتشار پستی در اینستاگرامش صحبت‌هایی پیرامون نایب قهرمانی پرسپولیس و فحاشی برخی هواداران سرخ پوشان به یحیی گل‌محمدی پیشکسوت این تیم مطرح کرد:

در زندگی؛

زمان‌هایی فرا می‌رسد که تصور می‌کنی همه چیز به پایان رسیده است،

در حالی که آن زمان، نقطه آغاز است!

ضمن عرض تبریك به تیم استقلال خوزستان، و همچنین خسته نباشید به بازیكنان با شرف صباى قم كه با تمام كاستی‌ها و كمترین امكانات مردانه ایستادند

زندگى براى پرسپولیس ادامه دارد، روز بازى با نفت، قهرمانى دور شد اما تا دقیقه آخر امروز، پرسپولیس تلاش كرد تلاشی ارزشمند

اما گاهى نمى‌شود،

مى‌دانم كه هواداران پرسپولیس فقط خواهان قهرمانى هستند اما نباید فراموش كرد بازیكنان و كادر فنى، این تیم را از پایین جدول تا نایب قهرمانى هدایت كردند

این تیم و هواداران بی‌نظیرش لایق تحسین هستند

هواداران گرامى، یحیى گل محمدى یك پرسپولیسى تمام عیار و زحمتكش و قهرمان تیم ملى فوتبال این مرز و بوم است

امروز نباید ناكامى قهرمانى را از چشم یحیى دید، او تلاشش را كرد و لازمه هوادار بودن پرسپولیس این است كه همواره در بدترین شرایط به پیشكسوتان تیم خویش احترام بگذارند.

واکنش دایی به حمله به گل محمدی
 


ویدیو مرتبط :
بالا گرفتن اعتراضات به داوری - از دایی تا گل محمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش های علی دایی و یحیی گل محمدی به تساوی بازی امروز پرسپولیس و نفت تهران



اخبار,علی دایی,یحیی گل محمدی

 

اخبار ورزشی- روی نیمکت سه دروازه‌بان داشتیم
دایی: نیمه اول در شان پرسپولیس بازی نکردیم/ فقط 45 دقیقه بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول درشان پرسپولیس بازی نکردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تساوی بدون گل مقابل نفت در نشست خبری اظهار داشت: به جواد خیابانی تسلیت می‌گویم و امیدوارم غم آخرش باشد.در نیمه اول بدترین بازی این فصل را انجام دادیم و به هیچ عنوان خوب نبودیم و در روزی که خوب نبودیم نفت نتوانست صاحب موقعیت شود. در نیمه دوم صاحب دو سه موقعیت شدیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که در این هوای سرد آمدند، امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم.

وی در مورد عصبانی بودن رضا حقیقی، گفت: این نظر شماست و حقیقی عصبی نبود و در نیمه اول خوب بازی نکرد. او جزو سه هافبک دفاعی برتر ایران است، هرچند در نیمه اول خیلی با توپ ور می‌رفت. نیمه اول ما اصلا فوتبال بازی نکردیم و اصلا خوب نبودیم. به هیچ عنوان از بازی بازیکنانم در نیمه اول راضی نیستم و نفت که خط حمله خوبی دارد مقابل ما موقعیتی به دست نیاورد. متاسفانه در جریان 90 دقیقه‌ای فوتبال فقط 45 دقیقه بازی کردیم و نیمه اول در شان پرسپولیس بازی نکردیم.

دایی در مورد صحبت یحیی گل محمدی که اعلام کرده تیمش باید با یک گل پیروز می شد، گفت: نظر ایشان محترم است و ببینید دروازه‌بان آنها چند توپ گرفت و توپ به سمت دروازه ما نیامد. به نظرم ما سرتر از تیم نفت بودیم.

وی در مورد وضعیت کفشگری گفت: دست این بازیکن شکسته است و او یکی از بازیکنان زحمتکش تیم است و باید بازیکنی را جایگزین کنیم. روی نیمکت سه دروازه‌بان داشتیم و یک بازیکن هم از تیم امید آورده بودیم.

 

-------------------------------

 

غیبت نوروزی‌ها تاثیرگذار بود
گل محمدی: حق ما یک گل بود/ مدافعان پرسپولیس حملات ما را دفع کردند

سرمربی تیم فوتبال گفت: حق ما در بازی مقابل پرسپولیس یک گل بود که به آن نرسیدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی  پس از مساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و حق‌مان حداقل یک گل بود مخصوصا در نیمه اول موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم که از دست دادیم. از پرسپولیس شناخت داشتیم و راه‌های نفوذ این تیم را بستیم. بازی مقابل پرسپولیس سخت است.

وی ادامه داد: متاسفانه بازی گل نداشت و پرسپولیس در نیمه دوم فشار آورد. حق ما یک گل بود که به آن نرسیدیم و در مجموع از بازی بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی نفت در مورد اینکه این تیم تمام کننده نداشت، گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی بخصوص در خط دفاعی ‌اش دارد و حملات ما را دفع کرد. بازیکنان ما نتوانستند آنطور که باید و شاید خوب باشند. رضا نوروزی و هادی نوروزی غایب بودند و عدم حضور آنها تاثیرگذار بود.

وی افزود: شاید گل نزدیم ولی بازی روانی انجام دادیم و دستور کار ما روان بازی کردن بود و بازیکنان ما هم خوب این کار را انجام دادند. بازی مقابل پرسپولیس با این بازیکنان بزرگ سخت است اما توپ را خوب به حرکت در آوردیم.