ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش حنیف به محرومیتش: خیالی نیست!



اخبار,اخبار ورزشی,حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده هفته گذشته توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه از همراهی استقلال محروم شد.

  با توجه به اتفاقات رخ داده در مسابقه ملوان - استقلال و مصاحبه حنیف عمران زاده پس از این دیدار كه اتهاماتی به اعضای كمیته انضباطی زد، این كمیته حنیف عمران زاده را یك جلسه از همراهی آبی پوشان محروم كرد.


حالا استقلال در مسابقه بعدی خود حنیف را در اختیار نخواهد داشت. درمورد محرومیت حنیف، استقلالی‌ها چند مصاحبه انجام دادند و گفتند كه حق این بازیكن محرومیت نبوده اما خود حنیف انگار برایش این محرومیت مهم نیست. روزنامه گل به نقل از این بازیكن درباره محرومیتش نوشته است: «خیالی نیست!»


 اخبار  ورزشی  - خبر  انلاین 


ویدیو مرتبط :
گل زیبای حنیف عمران زاده به ملوان..!(کی روش حنیف را ببیند1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تند دهنوی به محرومیتش



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - قاسم دهنوی: مشکلم را فقط علی دایی می‌تواند حل کند/ شاید نبی از قیافه من خوشش نمی‌آید

هافبک پرسپولیس می‌گوید به خاطر دایی به پرسپولیس آمده و مشکل محرومیتش را فقط علی دایی می‌تواند حل کند.

منطقه گیلان، قاسم دهنوی در مورد عدم بازی کردنش در این دیدار گفت: نمی‌دانم حرف شیرینی را باید باور کنم یا چیز دیگری را. هفته پیش که گفتند محرومی، این هفته هم که وقتی داشتم گرم می‌کردم، گفتند که در سایت فدراسیون آمده که محرومی.

 

اگر بازی می‌کردم امکان داشت بازی سه بر صفر شود. من نمی‌دانم که چرا 4 هفته است که نمی‌توانم بازی کنم. شکایت مربوط به باشگاه سپاهان است و هیچ پولی دست من نیست. حتی باشگاه پرسپولیس حقوق من را هم نمی‌دهد .

 

شاید از من خرده بگیرند که دارم این صحبت‌ها را می‌کنم. در اول فصل که من را از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم کرده بودند، مشکلم دو روزه حل شد، چطور شده که الان این مشکل تا به حال حل نشده. من فکر می‌کنم که آقای نبی یا با من مشکل دارد و یا از قیافه من خوشش نمی‌آید.

وی افزود:‌اگر قرار است من در بازی حضور نداشته باشم 48 ساعت زودتر لااقل به من اعلام کنند. حتی من از داور و ناظر بازی پرسیدم، آن‌ها هم از این موضوع خبر نداشتند. من به خاطر علی دایی به پرسپولیس آمده‌ام و این مشکل من را فقط علی دایی می‌تواند حل کند. باید با او صحبت کنم چون از لحاظ روحی در شرایط بسیار بدی هستم. امیدوارم که آقای دایی بتواند مشکل من را حل کند.

اخبار ورزشی - ایسنا