ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش حمید درخشان به بازداشت سیاسی



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - شمشیر را برای پرسپولیس از رو بسته اند؛
واکنش حمید درخشان به بازداشت سیاسی/ احتمالا دشمنان پرسپولیس پشت این اتفاق‌اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربی که دربی را می برد تا یک فصل تضمین دارد اما برخی این را هم نمی‌دانند.

 حمید درخشان در مورد بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل سرخپوشان و عواقب آن گفت: باور کنید برخی مواقع تصور می‌کنم حتی بازداشت سیاسی هم خطی است برخی که برای پرسپولیس شمشیر را از رو بسته اند این هم قوز بالا قوز!

سرمربی پرسپولیس که عصبانی بود در ادامه افزود: الان موقع یارگیری پرسپولیس است اما من نمی توانم حتی بازیکن بگیرم، این از تیم من که نواقصی دارد، آنهم از احکام انضباطی و باز این از مصدوم ها و این آخری را دیگر نمی دانم کجای دلم بگذارم، انگار طلسم شده ایم انگار همه این اتفاقها برنامه ریزی شده است و حتی تاریخ‌هایش را هم هماهنگ کرده اند تا درست وسط نقل و انتقالاتی که خیلی به آن امیدوار بودیم مدیر عامل نداشته باشیم! این وسط انگار دربی از دست دشمنان پرسپولیس در رفت و توانستیم کارمان را انجام بدهیم.

حمید درخشان در مورد علت اصلی بازداشت سیاسی گفت: من چیزی نمی دانم. به ما گفته اند متعلق به بدهی های مدیران قبلی است اما من واقعا نمی دانم،هرکس تحلیلی دارد برای خودش ،من نمی خواهم وارد حریم مدیران قبلی شوم اما این را می دانم که شرایط پرسپولیس مناسب نیست. ما دنبال یارگیری بودیم، ما حتی نمی توانیم لیست خرید به مدیر عامل بدهیم امیدوارم طی یکی دو روز آینده مشکل آقای سیاسی حل شود و به پرسپولیس برگردد،تا جلسه ای داشته باشیم و ببینیم باید چه کار کنیم؟

وی در ادامه در مورد شایعه اولتیماتوم سیاسی به خودش می گوید؟: آخر این بنده خدا الان چگونه می خواهد به من اولتیماتوم بدهد که چنین مواردی را شایعه می کنند؟ اصالتا مربی که دربی را می‌برد حداقل تا یک فصل حاشیه امنیت دارد اما برخی واقعا فوتبال را نمی شناسند که چنین مواردی را شایعه می کنند. من بیشتر از این حرفها نگران نیم فصل دوم هستم ،شاید باید یک نیم فصل دیگر من و هواداران  دلمان از جا کنده شود. امیدوارم هرچه سریعتر اینهمه شایعه و حقیقت و احکام و ... دست از سر پرسپولیس بردارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه هایش در تعطیلات می گوید: هم برنامه اردوی خارج از کشور داریم و تمرینات فشرده داخلی اما فعلا هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم،شما فریاد ما را حداقل به گوش آنها که هرروز بازیکنانمان را محروم می کنند ودیگران برسانید

درخشان در مورد شکست‌های اخیر تیمش می گوید: نفت در هجده قدم خودش دفاع می کرد تا اینکه با دراپ بال و اشتباه مدافع  و دروازه بان من به گل رسید،در بازی با ذوب آهن هم داور اشتباه کرد و تیم ما از هم پاشید و به این ترتیب بود که روند صعودی ما تا دربی متوقف شد، مصدوم و محروم هم زیاد داریم در همین جام حذفی اگر بنگر را حتی روی نیمکت هم داشتم بازی را با وجود همه اشتباهات داوری نمی باختم،طارمی هم مصدوم شد مایکل هم که آنجور!

سرمربی پرسپولیس در پایان افزود: خوشحالم که مردم این نکات را می فهمند آنها به ما لطف دارند و اگر قوت قلبهای آنها نبود نمی شد راه را ادامه داد،باید از بازیکنانم هم تشکر کنم به ویژه آنها که با جان و دل بازی می کنند دست آنها را می بوسم.
 اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
آیا بازداشت سیاسی،بنا به دلایل سیاسیست؟؟؟؟؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تند کرانچار به اظهارات حمید درخشان



اخبار,زلاتكو كرانچار سرمربی سابق سپاهان

اخبار ورزشی - کرانچار: درخشان در جایگاهی نیست که در مورد من نظر بدهد/ در مورد رفتن به پرسپولیس کسی با من حرف نزده

زلاتكو كرانچار سرمربی سابق سپاهان این روزها در حال ایرانگردی است اما با این حال اخبار زیادی پیرامون تیم آینده او شنیده می شود.

تا قبل از این خیلی ها از حضور او روی نیمکت سرخپوشان صحبت می کردند و حتی اخیرا گسترش فولاد تبریز هم به این گزینه ها اضافه شد.زلاتکو کرانچار در این خصوص می گوید:« قبلا هم گفته ام که فعلا استراحت می کنم و به هیچ تیمی فکر نمی کنم. در حال حاضر تمام فکرم این است که هیچ یک از مکان های تاریخی و دیدنی ایران را از دست ندهم و از آنها بازدید کنم. نه با من صحبتی برای رفتنم به پرسپولیس شده و نه از تیم های دیگری پیشنهاد دارم.»


کرانچار در خصوص اینکه حمید درخشان عنوان کرده تاریخ مصرف او در فوتبال ایران تمام شده است تاكید می كند:« به هر حال اگر من هم جای ایشان بودم، نسبت به این قضیه که هر روز برایم جانشین تعیین می کردند واکنش نشان می دادم و عصبانی می شدم. اما ایشان در جایگاهی نیستند که بگویند تاریخ مصرف من گذشته است یا خیر و در مورد من نظر بدهد. این مسایل در حیطه وظایف کارشناسان است و همیشه گفته ام كه مربیان باید رفتار و گفتار حرفه ای داشته باشند.»

اخبار ورزشی  - سایت فوتبال ایران