ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش جهانبازی به اعتراض پرسپولیسی‌ها


داور بین‌المللی کشورمان در واکنش به اعتراض پرسپولیسی‌ها گفت: کمیته داوران باید پاسخگوی اعتراض‌ها باشد.

خبرگزاری تسنیم: پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پدیده خراسان، بازیکنان پرسپولیس نسبت به نحوه قضاوت یدالله جهانبازی اعتراض داشتند و هادی نوروزی کاپیتان این تیم گفت که داوری علیه پرسپولیس بود.

جهانبازی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها گفت: کمیته داوران از ما خواسته در مورد داوری صحبت نکنیم. هر فردی اعتراضی دارد، به کمیته داوران بگوید تا آنها پاسخگو باشند.


ویدیو مرتبط :
اعتراض مردم زنجان به واکنش توهین برنامه فیتیله به ترکها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش درخشان به اعتراض پرسپولیسی ها



اخبار,اخبار ورزشی, حمید درخشان

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید، روی تصمیمش برای سوشا مکانی ایستاده است.

 حمید درخشان درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: شرایط خوب است و شما خودتان همه چیز را می‌بینید. ان‌ شاء‌الله بتوانیم تیم را برای بازی با النصر آماده کنیم.

او درباره شناختش از تیم النصر عربستان نیز گفت: ان‌شاء‌ الله بتوانیم با تلاش بازیکنانمان النصر را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم.

درخشان در پاسخ به این سوال که چرا در تمرین امروز به سمت بازیکنان نرفتید نیز گفت: موضوع خاصی نبود. نادر باقری به دلیل معده دردی که داشت مجبور شد زودتر محل تمرین را ترک کند و به همین دلیل من با دروازه‌بان‌ها تمرین کردم و سایر کادر با بازیکنان تمرین کردند. من به دوازه‌بانان زوایای ایستادن را گوشزد کردم تا این نکات را در بازی اجرا کنند. من از بازیکنان ناراحت نبودم.

او درباره اینکه هواداران بازیکنان دهه شصت و هفتاد را تشویق کردند نیز گفت: من به نظر هواداران احترام می گذارم. آن‌ها هر که را که دوست داشته باشند می‌توانند تشویق کنند. این موضوع مرا ناراحت نمی‌کند. هواداران با بازیکنان دهه شصت و هفتاد خاطرات زیادی دارند و می‌توانند آن‌ها را تشویق کنند.

درخشان در ادامه درباره اینکه نژادفلاح گفته من تصمیمی درباره مکانی نگرفته‌ام گفت: من تصمیم خود را گرفته‌ام و مدیریت باشگاه باید در مورد این مسائل صحبت کند. من برخورد جدی انجام داده و روی حرف خود ایستاده‌ام اما اگر اتفاق دیگری بیفتد به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود. من پای اصولم ایستاده‌ام و می‌خواهم روی اصولم بیاستم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه خانزاده در میانه تمرین عکس سلفی می‌گرفت گفت: اگر من این صحنه را می‌دیدم با او برخورد می‌کردم اما من این صحنه را ندیدم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان درباره انتقاداتی که در رادیو از او شد نیز گفت: من در نشست خبری به کسی بی‌احترامی نکردم و فقط حرف دلم را زدم. گفتم بازیکن باید قدر موقعیتی که به دست می‌آورد را بداند. فکر نمی‌کنم به کسی بی احترامی کرده باشم. درست است با صدای بلند صحبت کردم اما به من حق بدهید که این کار را بکنم زیرا در شرایط مناسبی نبوده‌ام.

اخبار ورزشی  - ایسنا