ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش جالب کفاشیان به تعداد زیاد سفرهایش/"حاج خانوم"شاکی است، می گوید چرا من را سفر نمی بری؟!



اخبار,اخبارورزشی,علی کفاشیان

رییس فدراسیون فوتبال می گوید:«اگر فسادی هست حتما باید با مفسدان برخورد شود.»

به گزارش خبرآنلاین؛علی کفاشیان که با برنامه"متن-حاشیه"شبکه سه گفت و گو می کرد، با اشاره به ایرادهای کمیسیون اصل90 گفت:«بنده می گویم اگر فسادی هست، حتما باید پیگیری شود و گزارش های آن به مراجع قضایی برود. درکل باید با فاسدان برخورد شود.»

این در حالی است که از او سوال شد که بخشی از این فساد ها مربوط به خودش است که کفاشیان این واکنش را نشان داد: «راستش وزیر امور خارجه هم این تعداد سفری که عنوان کرده اند را نمی رود. 188 سفر؟ من گذرنامه دارم و همه چیز مکتوب است. می توانند بررسی کنند. در ضمن سفر توریستی که نرفته ام. همه سفرهایی که رفته ام دعوت بوده ام. خودم هیچ وقت با تیم ها سفر نمی کنم. بنده در سال برای مجمع AFC یکی دو بار سفر می‌روم و برای حضور در کمیته‌ها هم سالی یک یا دو سفر دارم.»

او بابیان اینکه همه چیز را می شود پیگیری کرد گفت: «خوشبختانه خروج از کشور ثبت می شود و بنده هم تعداد خروج هایم مشخص است. من وقتی به جلسه ای دعوت می شوم آن را به شورای برون مرزی می فرستم و پس از موافقت آنها به سفر می روم. اینقدر سفر خانوادگی نرفته ام که "حاج خانم" شاکی است و می گوید چرا من را سفر نمی‌بری؟!»

این در حالی است که پور مختار هم یکی دیگر از مهمانان این برنامه بود. او در واکنش به حرف های کفاشیان گفت: «دقیقا تعداد سفرها را نمی دانم اما مستندات وجود دارد.همه این مستندات از مراجع ذی‌ربط اخذ شده و اطلاعات آن را از اشخاص مختلف و دستگاه‌های نظارتی مربوطه گرفته‌ایم.»


 اخبار  ورزشی  -  خبر  آنلاین


ویدیو مرتبط :
آموزش 0 تا 100 فتوشاپ : ابزار تیره و روشن‌ کننده و اسفنج (dodge & burn & sponge) | قسمت 50

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب کفاشیان به ترانه تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی,کفاشیان

 

 اخبار ورزشی - واکنش جالب کفاشیان به ترانه تیم ملی:ریتمش تندتر می شد ممکن بود مردم را برقصاند و گناه می شد!

  علی کفاشیان به شدت ترانه احسان خواجه امیری برای تیم ملی را دوست دارد و می گوید این بار یک کار عالی برای تیم ملی ساخته اند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ ترانه دروازه دنیا ساخته احسان خواجه امیری برای تیم ملی واکنش های بسیاری را به همراه داشته است. از موافق و مخالف همه در این باره سخن گفته اند اما فدراسیونی ها که این ترانه را سفارش دادند حسابی از ترانه رضایت دارند. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این باره می گوید:« به نظرم عالی شده. خودم که هرچه این آهنگ را گوش می کنم لذت می برم. هم حماسی است و هم ریتم مناسب و تندی دارد.»

اما بسیاری معتقدند ریتم تند آهنگ و شعر زیبایش را صدای خواجه امیری کند کرده و از هیجان انداخته است. ببین ما این را سفارش دادیم که در ورزشگاه مردم کمی به وجد بیایبند. اگر بیشتر از این تندش می کردند ممکن بود خدای ناکرده مردم را به رقص بیاندازد و آن وقت دیگر حرام بود. (می خندد) مثلش را که شنیدی ، اگر دستت را یک تکان بدهی ، اشکالی ندارد اما اگر شروع کنی به تکان دادن مداوم و پاها و دیگر اندامت با هم ریتمی خوب کار گناهی بود.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین