ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش جالب مسلمان به اظهارات تند صادقیان


محسن مسلمان در رابطه با توافق آذری و افشارزاده بر سر حضورش در استقلال اظهار داشت:‌ باور کنید که من هیچ اطلاعی از این قضیه ندارم.

فیفا دی: محسن مسلمان در رابطه با توافق آذری و افشارزاده بر سر حضورش در استقلال اظهار داشت:‌ «باور کنید که من هیچ اطلاعی از این قضیه ندارم. آذری تا به حال یک کلمه هم درباره این مساله با من صحبت نکرده است و من هم تابع تصمیمات باشگاه هستم زیرا با ذوب آهن قرارداد دارم. آنقدر شایعات در این باره زیاد بوده که اعصابم به هم ریخته و دارم دیوانه می شوم.»

وی در پاسخ به این سوال که برای دیدار با تراکتورسازی تیمش را همراهی می کند،‌ تصریح کرد:‌ «از این موضوع هم بی اطلاع هستم. من موظفم تا زمانی که باشگاه بخواهد در تمرینات ذوب آهن شرکت کنم و برای این تیم به میدان بروم.»

مهاجم ذوب آهن در خصوص اینکه قبلا در پرسپولیس به میدان رفته و شاید حضورش در استقلال حساسیت ایجاد کند،‌ گفت:‌

فوتبال حرفه ای است و آبی و قرمز ندارد. من سال گذشته بازیکن پرسپولیس بودم و الان هم بازیکن ذوب آهن هستم. در هر تیمی که باشم،‌ نهایت تلاشم را برای موفقیتش می کنم اما باور کنید در شرایط فعلی خودم برای آینده ام تصمیم نمی گیرم زیرا با ذوب آهن قرارداد دارم.

وی در پایان در رابطه با اظهارنظر صادقیان که گفته مسلمان پرسپولیسی است و نمی گذارد به استقلال بروی،‌ افزود: «مگر بچه بازی است که بخواهم به این موارد فکر کنم؟ من به صلاح خودم تصمیم می گیرم،‌ اگر چه باز هم می گویم ذوب آهن تصمیم گیرنده است.»


ویدیو مرتبط :
واکنش تند رسایی به اظهارات دکتر روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ تند صادقیان به اظهارات توهین آمیز مسلمان



اخبار,اخبارمحسن مسلمان, پیام صادقیان


 اخبار ورزشی  - هیچ وقت به استقلال فكر هم نكردم؛
پاسخ تند صادقیان به اظهارات توهین آمیز مسلمان درباره پیوستنش به استقلال

بازیكن جوان پرسپولیس با پیغامی پر از كنایه، در صفحه اجتماعی خود به بازیكن مدنظر استقلال پاسخ داد.

به گزارش  جام نیوز، روز گذشته پیام صادقیان به استقلالی شدن محسن مسلمان واکنش نشان داد و مدعی شد با این بازیکن صحبت می کند و نمی گذارد استقلالی شود.

صادقیان به خاطر موج حملات علیه مسلمان این نوشته را روی اینستاگرامش منتشر کرد و از این طریق خواسته جلوی توهین ها را بگیرد.

 جالب اینجاست که محسن مسلمان تمام عکس هایی که با صادقیان داشته را هم از اینستاگرامش پاک کرده و احترامی برای این دوستی قائل نشده.

 مسلمان به این موضوع هم اكتفا نكرد و شب گذشته در مصاحبه ای جنجالی گفت: «فوتبال حرفه ای است و آبی و قرمز ندارد. من سال گذشته بازیکن پرسپولیس بودم و الان هم بازیکن ذوب آهن هستم. مگر بچه بازی است که بخواهم به صحبت های صادقیان فکر کنم؟ من به صلاح خودم تصمیم می گیرم،‌ اگر چه باز هم می گویم ذوب آهن تصمیم گیرنده است.»

اما صادقیان ساعتی پیش در صفحه اجتماعی خود، بدون اینكه نام شخصی را بیاورد اینگونه پاسخ مسلمان را داد: «بچه ها پرسپولیس بازی كردن لیاقت می خواد كه هر كسی نداره. حرمت داره این لباس كه بازم لیاقتشو نداره.»

 وی ادامه داد: «شاید بگین خودت كه بدتری! ولی اینو یادتون باشه درسته به هیچ وجه پیام پارسال نبودم، ولی هیچ وقت به استقلال فكرم نكردم، بمونه برم یه روزی اونجا بازی كنم.»

 صادقیان با اشاره به حرف های مسلمان در ادامه نوشت: «آره فوتبال حرفه ای شده ولی اینجا ایرانه و باید حرمت لباس پرسپولیسو داشته باشید، همین.»

 بازیكن پرسپولیس در خاتمه با كنایه در مورد مسلمان سخن گفت: «این رو گفتم برای اون آقایی كه شماها گنده اش كردید. یه مخاطب خاص كه اصلا دوست ندارم دیگه اسمش رو هم به زبونم بیارم.»


  اخبار ورزشی  - جام نیوز