ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش جالب سردار به مقایسه‌اش با دایی


سردار آزمون این روزها با علی دایی مقایسه می‌شود.

خبر آنلاین: مهاجم جوان تیم ملی كه در بازی با گوام دو بار دروازه حریف را باز كرد، می‌تواند در صورت تداوم این روند، به ركوردی قابل توجه در بازی و گل‌های ملی برسد. او البته همین حالا كه بعضی‌ها گفته‌اند آزمون می‌تواند ركورد گلزنی دایی را بشكند، جوابی داده تا خودش را وارد حاشیه نكند.

آزمون گفت: «به خودم اجازه حمله به ركورد دایی را نمی‌دهم. عكس علی آقا هنوز هم روی دیوار اتاقم است.» آزمون با این جواب هوشمندانه، خودش را از این ماجرا كنار كشید. او البته می‌داند كه برای رسیدن به كورد گلزنی علی دایی حالا حالاها كار دارد و فعلا اصلا نباید به این ركورد فكر كند چراكه هنوز برای فكر كردن به این موضوع خیلی زود است.

آزمون درمورد شادی گل خاصی كه انجام می‌دهد هم گفت: آن قلب را در شادی گلم، به هواداران تقدیم كردم.

این مهاجم تیم ملی گفت: «من و دایی؟ مقایسه ما هنوز زود است.»


ویدیو مرتبط :
‫واکنش جالب علی دایی به بوسیدن دستش‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واكنش جالب علی دایی به مقایسه سردار آزمون با خودش



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

سرمربی سابق ملی فوتبال گفت: «مقایسه سردار با من از یک طرف تمرکز این بازیکن به هم می‌ریزد و از طرف دیگر این توقع بالا روی این بچه سنگینی می‌کند.»

 تعصب و ری اکشن های علی دایی همیشه خاص بوده است. شهریار فوتبال ایران از همان زمانی که فوتبال بازی می‌کرد تا دورانی که روی نیمکت سرمربیگری نشست همین خصوصیات را داشت... او با هر صحنه بالا و پایین می‌پرید و با تعصب فراوان لحظه‌به‌لحظه بازی را دنبال می‌کرد.

دایی که بازی اخیر تیم‌ملی را به همراه تعدادی از دوستانش تماشا می‌کرد، تلاش زیادی کرد تا به‌ قول معروف احساساتی نشود ولی چیزی که جالب بود، امیدواری دایی به گلزنی تیم‌ملی تا دقیقه 90 بود: «به جان خودم اگر همین فشار را بیاورند گل می‌زنند ... فوتبال نود دقیقه است.»

از همان سوت آغاز بازی دایی سوژه دوستانش شد و آنها دوست داشتند تا هر طور شده نظر شهریار را در مورد بازی ایران و امارات جویا شوند: «فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همین باعث می‌شود که فوتبال همیشه جذابیت داشته باشد. اما من هم مثل همه مردم امیدوار هستم که تیم‌ملی امارات را ببرد و به عنوان تیم اول گروه صعود کند.»

 سوژه جالبی که از دایی در موردش سوال شد، بحث شباهت سردار آزمون به دایی بود. بعضی‌ها به پیروی از طرفداران سردار می‌گفتند که او شبیه دایی است: «اینکه زود یک نفر را به یکی دیگر بچسبانیم کار درستی نیست. سردار جای خودش را دارد و شاید یکی از بهترین مهاجمان ایران و آسیا شود. من سردار را دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی این صحبت‌ها و این فضایی که در مورد سردار وجود دارد، به او کمکی نمی‌کند. از یک طرف تمرکز این بازیکن به هم می‌ریزد و آرامشش را از دست می‌دهد و از طرف دیگر این نگاه‌ها و این توقع بالا روی این بچه سنگینی می‌کند و باعث می‌شود که او از لاین خودش خارج شود.»

وقتی به دایی گفتیم که سردار بارها در مصاحبه‌های مختلفش از دایی تعریف و تمجید کرده و در برنامه 90 گفته که دوست دارد مثل علی دایی شود، شهریار لبخندی می‌زند و در این مورد توضیح می‌دهد: «اینکه نظر لطف سردار است ولی من اگر حرفی می‌زنم فقط به‌خاطر خودش است و دوست دارم که توی چنین تورنمنتی آزمون بتواند خودش را نشان دهد و ان‌شا‌ءالله توی یک تیم خوب هم بازی کند... به سردار بگویید که از لطفش ممنون هستم و من هم او را دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.»

 سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال کشورمان ترجیح می‌دهد که در مورد مسایل فنی تیم‌ملی صحبتی انجام ندهد: «بدون شک کارلوس کی‌روش مربی باتجربه‌ای است و تلاش می‌کند تا بهترین شرایط را برای خودش رقم بزند. من در مورد برنامه‌ها و تفکرات کی‌روش صحبتی نمی‌کنم و به‌عنوان یک همکار به او و تفکراتش احترام می‌گذارم.»

در حالی که بازی به دقایق پایانی‌اش می‌رسید شهریار با نگرانی بیشتری به صفحه تلویزیون نگاه می‌کرد: «دلم روشن است... ان‌شاءالله می‌زنیم و صدرنشین می‌شویم. اگر بچه‌ها همین فشار را بیاورند، امارات را می‌بریم. به نظر من از آن طرف هم ژاپن و عراق بالا می‌آیند و من فکر می‌کنم که اگر ما به عراق بخوریم خیلی بهتر است. موفقیت تیم‌ملی آرزوی هر ایرانی است و من هم امیدوارم که تیم‌ملی به فینال برسد و ان‌شاءالله قهرمان شود. اگر به فینال برسیم، می‌روم استرالیا تا از نزدیک بازی فینال را ببینم.»

آقای گل جهان از گلزنی تیم‌ملی و شکست امارات چنان خوشحال بود که باورتان نمی‌شود: «خدا را شکر که تیم‌ملی گل زد. این بردها خیلی به مردم مزه می‌دهد و شک نکنید حتی برای یک مدت کم، مردم به فکر تیم‌ملی هستند و با این بردها شاد می‌شوند. مهم‌ترین چیزی که وجود دارد، شادی و دلخوشی مردم است و حالا خوشحالم که با صعود تیم‌ملی مردم خوشحال هستند و کیف می‌کنند.»


 اخبارورزشی  -  روزنامه گل