ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش جادوگر به قهرمان نشدن پرسپولیس


کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت:بازیکنان با غیرت بازی کردند.

کاپ: کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت:بازیکنان با غیرت بازی کردند.

علی کریمی پس از بازی پرسپولیس مقابل راه آهن اظهار داشت:متاسفانه در حضور این همه هوادار قهرمان نشدیم اما چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نمی شود.بازیکنان با غیرت بازی کردند.همانطور که دیدید بازی را پیروز شدند.این تیم لیاقت قهرمانی داشت.نشد این اتفاق بیفتد.

وی افزود:امیدوارم در سال آینده با حضور برانکو پرسپولیس قهرمان شود.همین حالا سهمیه آسیا را کسب کردیم و این خود یکی از امتیازات خوب است.

کریمی خاطرنشان کرد:من به بازیکنان خسته نباشید می گویم.از همه هواداران تشکر می کنم.


ویدیو مرتبط :
زیباترین و سرنوشت سازترین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس-کلیپ زیبای مردان سرخ-پرسپولیس قهرمان میشه-لحظه تاریخی قهرمانی پرسپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 پیشنهاد قطری برای ستاره استقلال/بمب نقل و انتقالات برای پرسپولیس/واکنش شهریار به شایعه بازگشت جادوگر به پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,سرژیک تیموریان


 اخبار ورزشی - تیموریان مطرح کرد؛
3 پیشنهاد قطری برای ستاره استقلال؛ اولویت هافبک ملی پوش مشخص شد

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از سه تیم قطری پیشنهاد دارد و به دنبال آن است که فوتبال خود را در این کشور ادامه دهد.

سرژیک تیموریان، برادر و مدیربرنامه‌های آندرانیک تیموریان در پاسخ به این سؤال که "آندو چه زمانی برای فصل آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد؟"، گفت: «این موضوع بستگی به پیشنهادها و زمانی دارد که قرار است مذاکره صورت بگیرد. این امکان وجود دارد که آندو قبل از جام جهانی تصمیم بگیرد و شاید هم این کار بعد از جام جهانی انجام شود.»

وی در ادامه خاطر نشان کرد: «آندرانیک از لیگ قطر پیشنهاد دارد و اولویت او برای سال آینده، بازی در این لیگ خواهد بود.»

 هافبک پیشین استقلال در خاتمه اظهار داشت: «در حال حاضر سه تیم قطری خواهان جذب آندو هستند و او هم مشغول بررسی پیشنهادهاست. برادرم فعلاً تصمیمی نگرفته ولی باز هم تاکید می‌‌کنم که اولویت او بازی در لیگ قطر خواهد بود.»


                                       .............................................


بمب نقل و انتقالات برای پرسپولیس؛ توفق دایی با ستاره فولاد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مذاکرات اولیه اش با دو بازیکن فولاد را موفق پشت سر گذاشته و این دو بازیکن در یک قدمی سرخپوشان هستند.

 دو بازیکن فولاد خوزستان بعد از مذاکراتی که با علی دایی انجام دادند در آستانه پیوستن به پرسپولیس و امضای قرارداد با این تیم هستند.

آن‌طور که مطلع شدیم، بختیار رحمانی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فولاد از چند روز قبل مذاکراتی با خود دایی انجام داده و توافق نهایی برای پیوستن او به پرسپولیس به دست آمده است.

گویا این مذاکرات پیش از دیدار برگشت فولاد و السد قطر قطعی شده و اگر اتفاق خاصی نیفتد این بازیکن به زودی قراردادش با پرسپولیس را امضا می‌کند تا در فصل آینده برای تیم دایی بازی کند.

یکی دیگر از بازیکنان فولاد یعنی عبدالله کرمی نیز مدنظر دایی قرار دارد و مذاکراتی جهت پیوستن او به پرسپولیس انجام شده. سرمربی پرسپولیس روی جذب این 2 بازیکن و به خصوص بختیار رحمانی تأکید بسیاری دارد.


                                 ..................................................


واکنش شهریار به شایعه بازگشت جادوگر به پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در یک جمع خصوصی حرف آخر را زد: «همکاری من و کریمی غیرممکن است!»

 یکی از داغ‌ترین سوژه‌هایی که البته تا حدی از ضربش گرفته شده است ماجرای بازگشت علی کریمی به پرسپولیس است. موضوعی که در روزهای اخیر علاوه بر رسانه‌ها به یکی از دغدغه‌های ذهن مدیران پرسپولیس هم بدل شده است.

هر چند در این مبحث به خصوص هیچ یک از مدیران پرسپولیس به خود این جسارت را ندادند تا از بازگشت جادوگر استقبال کنند، اما از گوشه و کنار خبر رسید که مدیران سرخپوش صفر تا صد تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع را به علی دایی واگذار کرده‌‌اند.

* واکنش تند هیات مدیره
پس از بازتاب شدید خبر بازگشت احتمالی علی کریمی به پرسپولیس و این که عنوان شده بود هیات مدیره حتی باب مذاکره را به صورت غیرمستقیم با شماره 8 سابق و محبوب باز کرده اما واکنش تند اعضای هیات مدیره مبنی بر این که بحث در مورد جذب بازیکن در شأن هیات مدیره نیست باعث شد تا دوباره توپ به زمین دایی بیفتد.

این در حالی است که شهریار در یک هفته، دو هفته اخیر که این خبر به سوژه اصلی رسانه‌ها بدل شده سکوت اختیار کرده تا همچون ماجرای انتخاب هیات مدیره نقل قول مستقلی را از زبان دایی شاهد نباشیم.

 * نظرات متناقض
بازگشت احتمالی جادوگر به پرسپولیس و خداحافظی او با پیراهن این تیم آنقدر مهم بود که بسیاری هواداران او برای حمایت از ستاره محبوبشان مقابل درب باشگاه تجمع کنند. موضوعی که ضرب شست مدیریت جدید پرسپولیس را نیز بابت اتفاقات پیرامون تیم، خبر دار کرد.

 اما جالب‌تر این که حتی دوروبری‌های علی دایی از جمله محمد دایی ترجیح می‌دادند تا هیچ‌گونه اظهارنظری در خصوص تمایل احتمالی شهریار به بازگشت کریمی نکنند. حتی وقتی با او در این خصوص همکلام شدیم از بیخ و بن هرگونه دیالوگ احتمالی در این رابطه با علی دایی را تکذیب کرد.

اما حالا و پس از گذشت بیش از یک هفته که تنور بازگشت جادوگر به پرسپولیس حسابی رو به سردی گذاشته شاهد اظهارنظر دوپهلوی عابدینی یکی از بانیان اصلی برای نزدیک کردن دایی و کریمی بودیم. عابدینی که این روزها به دنبال رتق و فتق امور کمیته فنی پرسپولیس است روز سه‌شنبه از تمایل نسبی دایی برای بازگشت کریمی خبر داد. خبری که تا به امروز نه تایید شده و نه تکذیب.

* پایان ماجرا
در حالی هیچ‌گونه نقل قول مستقیمی از دایی در خصوص آشتی با کریمی و بازگشت او به پرسپولیس وجود ندارد که شنیده می‌شود شهریار در جمع دوستانه‌ای نسبت به این ماجرا واکنشی چند جمله‌ای از خود نشان داده است.

در واقع وقتی صحبت از آشتی با کریمی می‌شود و احتمال بازگشت او مطرح شهریار خطاب به حاضران می‌گوید: «فکر نمی‌کنم دلیلی برای حضور او در تیم باشد. از طرفی کریمی جایی در تدابیر تاکتیکی من ندارد و عملا همکاری ما در پرسپولیس غیرممکن است.»

با توجه به موضع واضح دایی در قبال کریمی باید عملا شانس کریمی برای بازگشت به پرسپولیس حداقل در فصل پیش رو را نزدیک به صفر بدانیم و پرونده را مختومه.

تسنیم ,خبر ورزشی,روزنامه نود