ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش تند لژیونر ایرانی به سقوط هواپیما



اخبار,اخبار ورزشی ,سقوط هواپیما

 

اخبار ورزشی - واکنش تند لژیونر ایرانی به سقوط هواپیما

ستاره ایرانی روبین کازان که شب گذشته موفق به گلزنی برای تیمش شد؛ امروز در صفحه اش در اینستاگرام با لحنی عصبانی به داستان سقوط این هواپیما واکنش نشان داد.

 سانحه هوایی تلخ در تهرانسر، واکنش های فراوانی را از سوی طیف های مختلف جامعه به همراه داشته است. ستاره ایرانی روبین کازان که شب گذشته موفق به گلزنی برای تیمش شد؛ امروز در صفحه اش در اینستاگرام با لحنی عصبانی به داستان سقوط این هواپیما واکنش نشان داد.

سردار که دوباره در شبکه های اجتماعی پرکار شده، در اینستاگرامش نوشت:«برید هواپیما‌ها رو درست کنید لطفا، انسان‌های بیگناه سوار میشن با هزار تا خوشحالی که زود خانوادشون رو ببینند یا فرزندانشون رو. آدم میترسه هواپیما‌ سوار بشه مال ۱۰۰ سال پیشه، الان کی باید جوابگو خانواده قربانیان باشه؟ متاسفم.تسلیت میگم به خانوادشون».


این هواپیما از نوع ایران ۱۴۰ و متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان بوده و به مقصد طبس فرودگاه مهرآباد را ترک کرده است. تا کنون حدود ۴۰ نفر در این حادثه دردناک کشته شده اند و تعدادی نیز مجروح هستند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین نوشته خبرنگار ایرانی قبل از سقوط هواپیما



 

حسین جوادی یکی از دو خبرنگار ایرانی که در سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان باخت در آخرین پست خود نوشته بود: «سفر بارسلون با همه خوبی و بدیش تموم شد.خیلی می پرسن لحظه بازی تو ورزشگاه بودی؟؟ به خدا نشد زمان بازی تو نیوکمپ باشیم ...حالا هر چی کی بود به فال نیک میگیریم.میلاد توی این سفر همسفر خوبی بود...ما بارسلون را به مقصد آلمان ترک می کنیم...توی این ایام هر کسی فاطمیه رفت هیئت برا من و محسن معتمد هم دعا کنه... »

 

آخرین پست اینستاگرام میلاد اسلامی

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش عصر خبر، جوادی خبرنگار ورزشی روزنامه وطن امروز بود که به همراه "میلاد حجت الاسلامی" خبرنگار خبرگزاری تسنیم برای پوشش مسابقات تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران به اتریش رفتند و از آنجا برای پوشش خبری  مسابقه ال کلاسیکو راهی بارسلونای اسپانیا شدند اما هنگام بازگشت در میان قربانیان هواپیمای آلمانی حادثه دیده در جنوب فرانسه حضور داشتند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - عصرخبر