ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش تند فرهاد کاظمی به برکناری‎اش


فرهاد کاظمی سرمربی سابق راه‌آهن که روز گذشته در تصمیمی عجیب از هدایت این باشگاه کنار رفت، با پستی تند در صفحه اینستاگرامش به تصمیم باشگاه راه‌آهن واکنش نشان داد.

ورزش سه: فرهاد کاظمی سرمربی سابق راه‌آهن که روز گذشته در تصمیمی عجیب از هدایت این باشگاه کنار رفت، با پستی تند در صفحه اینستاگرامش به تصمیم باشگاه راه‌آهن واکنش نشان داد.

کاظمی که البته هنوز هیچ گفت‌وگوی رسمی ای درباره تصمیم ناگهانی باشگاه راه‌آهن انجام نداده، در این پست با کلماتی مثل هزار چهره، نمک نشناس، نامرد و ... نسبت به تصمیم اخیر باشگاه راه‌آهن واکنش نشان داد.

راه‌آهن، که به عنوان آخرین تیم لیگ‌برتری شده بود، نمایشی بالاتر از حد انتظاری در رقابت های امسال داشت و البته عجیب بود که پس از پیروزی در جام‌حذفی مقابل استقلال‌خوزستان اخراج شود. به نظر می‌رسد پشت پرده رابطه بین کاظمی، رحیمی و مدیران راه‌آهن خبرهایی است که ما از آن بی اطلاعی هستیم.


ویدیو مرتبط :
دلایل برکناری فرهاد کاظمی از مربیگری راه آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فرهاد رهبر به خبر برکناری اش



اخبار,اخبار سیاسی,برکناری فرهاد رهبر


اخبار سیاسی فرهاد رهبر :
خبر برکناری‌ام از ریاست دانشگاه تهران را شنیدم/ هنوز حکمی دریافت نکردم

رئیس دانشگاه تهران گفت: من هم درباره برکناری خودم از ریاست دانشگاه تهران شنیده ام و این خبر صحت دارد.

فرهاد رهبر در گفتگو با مهر، گفت: وزارت علوم این موضوع را با من مطرح کرده اما هنوز حکمی به دست من مبنی بر برکناری ام نرسیده است.

رئیس دانشگاه تهران، تاکید کرد: تا زمان دریافت حکمم، در این دانشگاه به عنوان رئیس حضور دارم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره جانشین وی گفت: شنیده ام که معاون اداری مالی وزارت علوم ( دکتر امید) که پیش از این معاون دانشگاه تهران بود به عنوان سرپرست انتخاب شده است.

به گزارش مهر، از ابتدای حضور فرجی دانا در وزارت علوم، شایعه برکناری فرهاد رهبر از دانشگاه تهران شنیده می شد اما هر بار وزارت علوم و فرهاد رهبر این اخبار را تکذیب می کردند.

فرهاد رهبر سی و یکمین رئیس دانشگاه تهران است.

اخبار سیاسی - مهر