ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش بهروان به صحبت‌ سردار کمالی


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: سروش سعیدی با مجوز سازمان نظام وظیفه بازی کرده و اگر نیاز باشد این مجوز را منتشر می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا بهروان در واکنش به اظهارات سردار کمالی، عنوان کرد: سروش سعیدی با مجوز سازمان نظام وظیفه که در اختیار کمیته نقل و انتقالات قرار گرفته بازی کرده است.

وی درباره اینکه آیا سازمان لیگ آمادگی انتشار این نامه را دارد، گفت: این نامه به شهبازی در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ داده شده و این کمیته هم طبق این نامه مجوز بازی سروش سعیدی را صادر کرده است. ما این آمادگی را داریم که در صورت نیاز نامه را منتشر کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه سردار کمالی اعلام کرده احتمال دارد نامه جعلی بوده و آیا در این صورت تأثیری بر بازی پرسپولیس و فولاد خواهد داشت، تأکید کرد: این نامه، نامه سازمان نظام وظیفه بوده و کمیته نقل و انتقالات هم طبق آن مجوز را به سروش سعیدی داده است.


ویدیو مرتبط :
حركات نمایشی رباطی شهریار کمالی معروف به کینگ کمالی.ایشون ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سردار کمالی به درخواست کروش



اخبار,اخبار ورزشی ,فوتبالیست های متخلف

 

اخبار ورزشی - واکنش سردار کمالی به درخواست کروش

معاون اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح می گوید باید به نظر مردم احترام گذاشت و فوتبالیست های متخلف را راهی پادگان کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛حاشیه های سربازی رفتن فوتبالیست هایی که کارت پایان خدمت آنها جعلی بود هنزو تمامی ندارد اما آنچه که مشخص است این بازیکنان تا امروز که اتفاق خاصی درباره شان نیفتاده باید به خدمت سربازی بروندو.آن هم نه در تیم های نظامی،بلکه در پادگان.

این اتفاق در حالی افتاده است که چند روز پیش بازیکنان متخلف در نامه ای درخواست کرده بودند که آنها به تخلفی که انجام داده اند واقف هستند و اگر ممکن است مسئولان ذیربط آنها را ببخشند.به همین بهانه با سردار کمالی معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تماس گرفتیم تا درباره آخرین وضعیت این بازیکنان سوال کنیم.

نامه بخشش بازیکنان متخلف به دست شما رسیده است؟آنها با توجه به حکم صادر شده و آگاهی از انجام تخلف تقاضای بخشش کرده اند.
نامه را به کجا زده اند؟برای ما که چیزی نیامده.ما هم خودمان اخبار را از طریق رسانه ها متوجه می شویم.اما آن چیزی که تا امروز مشخص است هنوز تصمیم جدیدی درباره این بازیکنان گرفته نشده است.

بازیکنان این نامه را زده اند و احتمالا شما هم دیده اید.این احتمال وجود دارد که بخشیده شوند یا تخفیفی در جرم آنها اعمال شود؟
عرض کردم تا امروز که خبری نیست،اما شاید و باز هم تاکید می کنم که شاید اتفاق دیگری بیفتد.با این حال حکم همان حکم قبلی است و بازیکنان متخلف نمی توانند در هیچ تیم لیگ برتری بازی کنند.

شما چند وقت پیش منتظر نامه ای از فدراسیون فوتبال بودید...
بالاخره رسید.اما چه فایده؟نوش دارو پس از مرگ سهراب.دو ماه پیش ما اعلام کردیم که اگر فدراسیون می خواهد پیگیری شرایط این بازیکنان باشد به ما نامه بزند که این نامه تازه به دست ما رسیده است.

یعنی دیگر روی این نامه ترتیب اثری داده نخواهد شد؟
همانطور که گفتم دو ماه قبل ما این حرف را زده بودیم.فعلا که اتفاق خاصی نمی افتد.

کارلوس کروش مصر است که شرایط طوری رقم بخورد تا مهرداد پولادی بتواند در جام ملت ها برای ایران بازی کند.آیا ممکن است درباره این بازیکن تصمیمات تازه ای گرفته شود؟
من قبلا در این مورد حرف زده ام اما نمی دانم رسانه ها چطور این حرف ها را منعکس می کنند.بحث ما این است که آقای کروش بعضی از بازیکنان را به خاطر بی انضباطی از تیم ملی کنار گذاشت.این همه افکار عمومی و رسانه ها فشارآوردند تا آن بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند اما ایشان روی اصولی که داشتند ایستادند.مشکلی هم نیست،ایشان عقاید خودشان را دارند و به عنوان سرمربی تیم ملی مختار است این تصمیم را بگیرد.حالا ما می گوییم یک اتفاقی افتاده و بعضی از بازیکنان تخلف کرده اند.این جدا از دور زدن قانون بی احترامی به جامعه بوده است.بعضی از بازیکنان حتی به قانون تمکین نکردند و نیامدند خودشان را معرفی کنند.حالا این بازیکنان چطور باید در تیم ملی باشند؟اگر آقای کروش به این بازیکنان نیاز دارد آنها باید بخشیده شوند؟

بعضی از بازیکنان مثل سروش رفیعی و ...جوان هستند.ممکن است با رفتن به پادگان فوتبال آنها نابود شود.این شرایط وجود ندارد که آنها بتوانند در لیگ دسته اول خدمت سربازی شان را بگذرانند؟
من هر روز سایت های مختلف خبری را رصد می کنم.اتفاقا خبرگزاری خبرآنلاین هم در یک نظرسنجی از مردم خواسته بود که موافقت یا مخالفت خود با پادگان رفتن بازیکنان را اعلام کنند که بیشتر مردم به گزینه موافق رای داده بودند.یعنی افکار عمومی هم مخالف بخشیده شدن این بازیکنان هستند.آنها دوست ندارند که این بازیکنان در تیم های نظامی بازی کنند.به همین دلیل تصمیم گیری شده است که فعلا بازیکنان متخلف بازی نکنند.فکر می کنم این تصمیم هم درست است.باید به نظر مردم احترام گذاشت.آنها مخالف هرگونه تبعیض هستند.حرف ما این است.در حوزه نظام وظیفه ما کارهای خودمان را انجام داده ایم و با تکمیل اطلاعات پرونده را به مراجع ذیصلاح ارجاع داده ایم.

پس بازیکنان مورد نظر نباید منتظر بخشش باشند،حتی اگر عنوان کنند که تخلفات را قبول دارند و بعضی ها حتی ناخواسته وارد این بازی شده اند.
تصمیماتی که ما گرفته ایم با اصول هم جور در می آید.در بروز چنین مسئله مهمی باید گفت که این بازیکنان اتفاقا می دانستند که دارند چه کاری انجام می دهند.آنها آدم های ضعیفی نبوده اند و همه شان مدیر برنامه دارند.متاسفانه بعضی ها می خواهد طوری خودشان را از زیر تخلفی که کرده اند فراری بدهند.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین