ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش بنگر به شعار تماشاگران تراکتورسازی


در نیمه اول بین بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی درگیری پیش آمد.

خبرگزاری تسنیم: یکی، دو دقیقه پس از آغاز نیمه اول دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس 50 تن از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه و جایگاه مخصوص آمدند.

* در صحنه‌ای که پیام صادقیان روی بازیکن تراکتور خطا کرد هواداران تراکتورسازی او را هو کردند.

* بعد از اینکه ادینیو اولین موقعیت تراکتورسازی را هدر داد تونی اولیویرا به شدت به این مسئله معترض شد.

* پس از اینکه مهدی جعفرپور در چند صحنه موفق نشد توپ را به تادو برسد مهاجم پرسپولیس به او اعتراض کرد.

* هواداران تراکتوسازی بعد از اولین اشتباه داور به ضرر آنها علیه داور موضع‌گیری کردند و شعار دادند.

* فرناندو گابریل هافبک پرسپولیس که در چند صحنه موفق نشد با بازیکنان این تیم یک و دو انجام دهد از این موضوع ناراحت شد و سرش را به نشان تاسف تکان داد.

* در اواخر نیمه اول درگیری بین ژوزه تادو و تیموریان پیش آمد و باعث شد سعید آقایی به سمت مهاجم پرسپولیس برود. در همین لحظه محسن بنگر سمت آقایی آمد و با او درگیری پیدا کرد و باعث شد نیمکت‌نشینان دو تیم برای جدا کردن آنها به زمین بیایند.

* پس از پایان نیمه اول هواداران تراکتورسازی علیه بنگر شعار دادند و بنگر هم با بوسیدن آرم باشگاه پرسپولیس و پیراهنش به آنها عکس‌العمل نشان داد.

*بازی ضعیف برخی از بازیکنان پرسپولیس باعث شد درخشان به آنها اعتراض کند.

* چند نفر از سربازان از روی تپه بازی پرسپولیس و تراکتوسازی را تماشا کردند.

* تونی اولیویرا و درخشان چند مرتبه‌ای به خاطر سوت‌های داور به او معترض شدند درخشان در صحنه‌ای به دلیل اعتراض به داور به هوا پرید.

* تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی در نیمه اول عکس‌العمل و حرکت‌های جالبی از خود نشان داد.


ویدیو مرتبط :
شعار هواداران تراکتورسازی علیه عنایتی و واکنش وی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رحمتی به شعار هواداران تراکتورسازی علیه پورحیدری + عکس



دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال نسبت به شعار تعدادی از هواداران تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام علیه پورحیدری، واکنش نشان داد.

سیدمهدی رحمتی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «خوشحالم که امروز دل هواداران را شاد کردیم و هم فوتبال را بردیم و هم اخلاق. در روزهایی که همه دم از اخلاق و احترام به پیشکسوت می‌زنند، امروز شاهد اهانت به مرد باشخصیت و مودب فوتبال ایران یعنی منصورخان پورحیدری بودیم و جالب است که مدعیان دروغین اخلاق حتی به خود اجازه ندادند به صورت ظاهری از ادامه شعار علیه بزرگمرد استقلال جلوگیری کنند. به نمایندگی از بازیکنان تیم، این پیروزی را به منصورخان هدیه می‌کنیم. برای ایشان آرزوی تندرستی و عافیت داریم. خواهش می‌کنم از شما دوستان عزیز به کسی فحاشی و بی‌احترامی نکنید.»

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - ایسنا