ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش برانکو به حضور فرهاد کاظمی در پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه در مورد حضور فرهاد کاظمی مسئولان باشگاه باید پاسخگو باشند برگزاری دیدار با فولاد را سخت توصیف کرد و گفت: شرایط برای برگزاری این بازی فراهم نیست.

برانکو ایوانکوویچ بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر مقابل باشگاه پرسپولیس گفت: وظیفه اصلی ما این است که آماده شویم برای دیدار با فولاد. ضمن اینکه باید بازیکنانی که قرار است به اردوی تیم ملی بروند را آماده کنیم.

وی در مورد اوضاع آب و هوایی اهواز و مشکل برگزاری این دیدار گفت: شرایط برای بازی فراهم نیست. خیلی هم برای سلامتی مضر است. امیدوارم که در بازی با فولاد هم مشکلی برای بازیکنان ایجاد نشود و با سلامتی از این بازی بیرون بیایند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا نمی خواهد در مورد داوری صحبت کند گفت: زیاد نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما واقعیت این است که داوری به ما لطمه زد.

برانکو در مورد حضور فرهاد کاظمی در پرسپولیس و مسائلی که در این مورد مطرح شده است گفت: این سوال را نباید از من بپرسید. باید از مدیرعامل و سخنگو باید اینها را بپرسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور این تیم در تورنمنت چهار جانبه جام شهدا گفت: در مورد حضور در جام شهدا هم باشگاه تصمیم خواهد گرفت. بنده به عنوان مسئول فنی مخالفتی با حضور در این جام ندارم اما باید باشگاه در این زمینه تصمیم نهایی را بگیرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی ستارگان خاطرنشان کرد: متاسفانه اینجا نخواهم بود وگرنه بازی را نگاه می‌کردم.

وی در مورد اینکه آیا بعد بازی با فولاد به مرخصی خواهد رفت تاکید کرد: بله 2 روز به کرواسی می روم که کار شخصی دارم یک گروه 3 روز استراحت دارند گروه دیگر با مارکو تمرین می کنند.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
تمرین پرسپولیس با حضور برانکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مترجم سابق برانکو به شرایط حضور برانکو در پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,برانکو ایوانکوویچ

مترجم سابق برانکو گفت:مگر علی دایی یا علی پروین حاضر هستند با این شرایط در پرسپولیس کار کنند که برانکو حاضر باشد به ایران بیاید؟

 رضا چلنگر در رابطه با شایعه مذاکره برانکو با پرسپولیس در استانبول اظهار داشت: نمی دانم این اخبار و شایعات را با چه هدفی مطرح می کنند. به نظرم همان هایی که 2 ماه قبل قصد داشتند که برانکو را به پرسپولیس بچسبانند و تیتر زدند که برانکو در یک قدمی پرسپولیس الان هم این جو را به راه انداخته اند که به هیچ وجه صحت ندارد.

وی ادامه داد: برانکو در کشور خودش یعنی کرواسی به سر می برد و به هیچ وجه قصد سفر به استانبول را هم ندارد. باور کنید او روحش از مذاکره با پرسپولیس هم خبر ندارد و اصلا حاضر نیست در این شرایط به پرسپولیس بیاید.

مترجم سابق برانکو ایوانکوویچ همچنین تصریح کرد: اصلا مگر برانکو دیوانه است که با این وضعیت آشفته پرسپولیس به این تیم بیاید و کار کند؟ مگر علی دایی یا علی پروین حاضر هستند با این شرایط در پرسپولیس کار کنند که برانکو حاضر باشد به ایران بیاید؟

چلنگر در پایان گفت: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم اما درست کردن این شایعات نه به نفع پرسپولیس است و نه اینکه دردی را درمان می کند. بهتر است آنهایی که خیلی دوست دارند برانکو را به پرسپولیس بچسبانند، دست از کارشان بردارند.

 اخبار ورزشی  -  کاپ