ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش بامزه علی پروین به حضورش در فضای مجازی



اخبار,اخبار ورزشی,علی پروین

اسطوره پرسپولیس خیلی با فضای مجازی حال نمی کند به قول معروف این چیزها توی خونش نیست.

دوستان علی پروین از قول او مطالبی را روی اینستاگرامش می گذارند که اصلا به ادبیات سلطان نمی خورد. مثلا چند ماه پیش متنی در اینستاگرام پروین دیده می شد با این مضمون؛ "اگر نمی توانی خدمت کنی، برو تا خیانت نکنی!"

 

کسانی که حتی یک بار علی پروین را از نزدیک دیده باشند خوب می دانند که ادبیات او این مدلی نیست و اصلا سلطان اگر بخواهد هم نمی تواند از این جملات بگوید و بنویسد.

 

با خودش که صحبت شد در مورد فضای مجازی حرف های بامزه ای زد: «بابا این سوسول بازی ها دیگه چیه. من از همین پیامک زدن هم بدم می آید چه رسد به اینکه به فضای مجازی بروم و چیزهایی بنویسم که اصلا خوشم نمی آید.»

 

ظاهرا یکی از دوستان پروین به نام "حمید" کارهای اینستاگرام او را انجام می دهد و البته بنده خدا هر چند گاهی مورد عنایت ویژه (!) علی آقا قرار می گیرد.

 

اخبار ورزشی - مهام نیوز


ویدیو مرتبط :
علی پروین حضورش در جشن بازیکن پرسپولیس را رسانه ای کرد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب علی پروین به دعوت AFC



علی پروین,دعوت AFC از علی پروین

واکنش جالب علی پروین به دعوت AFC:دم شون گرم که من رو انتخاب کردن/ برام سخته ۱۵ ساعت در هواپیما بنشینم

 علی پروین می گوید انتخاب به عنوان یکی از چهره های برجسته فوتبال آسیا از سوی کنفدراسیون برایش افتخاری بزرگ است اما بعید است که به این سفر برود.

علی پروین در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درباره دعوتش به مراسم کنگره سالانه تشکیلات فوتبال آسیا گفت:«خیلی برایم خوشحال کننده بود. این افتخار بزرگی است که به دست آوردم . از همه آنهایی که زحمت کشیدند و باعث شدند اسم من در این لیست باشد تشکر می کنم و فکر می کنم این یکی از بزرگترین افتخاراتی است که علی پروین داشته. اینکه به یاد من بودند جای تشکر دارد .»

اما آیا علی پروین به این سفر می رود؟ او در این باره می گوید:« راستش بعید می دانم که به این سفر بروم چون این قدر مشغله کاری دارم و اوضاعم مناسب نیست. همین که لطف کردند و ما را قابل دونستن برام ارزشمنده!»

البته قدیم تر ها می گفتند علی آقا از هواپیما می ترسد . آیا این دلیل نرفتن او به سفر مالزی است؟ او در پاسخ به این سئوال می گوید:« دکی؟ من و ترس؟ نه بابا از پرواز که نمی ترسم ولی برام سخته که 15 ساعت تو هوا باشم و تو هواپیما بمونم. باید رعایت سن و سالم رو هم بکنم دیگه!»/خبرآنلاین