ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش باقریان به اخراج استیماچ و عقیلی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل باشگاه سپاهان عدم حضور عقیلی در ترکیب سپاهان را حق استیماچ دانست.

به گزارش ورزش سه، اصغر باقریان در مورد غیبت هادی عقیلی در ترکیب سپاهان گفت: بالاخره استیماچ هم باید نفرات و آنچه در ذهنش دارد را در ترکیب تیم بچیند و بازیکنانی که احساس می‌کند بهتر در خدمت تیم باشند را انتخاب می‌کند.

وی با تکذیب اخراج هادی عقیلی گفت: عقیلی در اختیار خود سرمربی است و سرمربی تیم هر تصمیمی در مورد او بگیرد اجرا می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد شعار هواداران سپاهان علیه او افزود: نمی‌دانم چرا در این مورد از من سوال می‌کنید و باید در این خصوص از خود آنها بپرسید چون من چنین برنامه‌ریزی نکرده‌ام و باید از خود تماشاگران سوال کنید.

باقریان ادامه داد: من که نباید در مورد کار دیگران اظهارنظر کنم. کار دیگران به خودشان مربوط است و هر کسی چنین اظهاراتی داشته خودش باید جوابگو باشد.

وی در پاسخ به اینکه استیماچ گفته فقط تیم را ارنج می‌کند و تصمیم‌گیری در مورد عقیلی بر عهده او نیست گفت: هر وقت استیماچ عقیلی را در اختیار باشگاه قرار داد ما در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم اما هنوز چنین کاری انجام نشده است. روال ما در باشگاه این است که سرمربی، بازیکن را در اختیار باشگاه می‌گذارد و اگر قرار باشد خودش در مورد بازیکن تصمیم بگیرد باید آن را کتبا به ما اعلام کند و اگر استیماچ به ما گفت، در مورد این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنیم.

باقریان در مورد مذاکراتش با استیماچ در کنار زمین پس از پایان مسابقه و اینکه آیا جایگاه او در تیم محکم است یا خیر تصریح کرد: باید سر فرصت فکر کنیم و الان زمانی نبود که به این موضوع فکر کنیم. باید کمی جدی‌تر به این موارد بپردازیم و آینده تیم و باشگاه را در نظر داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این شایعه که مدیرانشان می‌خواهند برای فرار از زیر بار مسئولیت سرمربی تیم را اخراج کنند گفت: هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
واکنش تیری هانری به اخراج راجرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیماچ یا عقیلی؛ یک نفر اخراج می‌شود!


شنیده می‌شود از میان سرمربی تیم فوتبال سپاهان و کاپیتان دوم این تیم، یک نفر اخراج خواهد شد.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال سپاهان روزهایی بحرانی را پشت سر می‌گذارد که با شکست مقابل تراکتورسازی شدت هم یافته است.

کنار گذاشتن کایپتان دوم این تیم توسط ایگور استیماچ، مهم‌ترین اتفاق روزهای اخیر مدافع عنوان قهرمانی بوده است. مدیران این باشگاه فعلا سیاست سکوت را اختیار کرده‌اند و از هر گونه اظهار نظری در این خصوص خودداری می‌کنند اما از درون این تیم شنیده می‌شود اتفاقاتی در راه است که هادی عقیلی را به سپاهان برمی‌گرداند یا استیماچ را از نیمکت این تیم دور می‌کند.

چند تن از بازیکنان سپاهان معتقدند مسبب بیشتر مسائل و مشکلات تیم، استیماچ است که علاوه بر عدم نتیجه‌گیری، در برقراری ارتباط با بازیکنان هم ناتوان بوده است.

گفته می‌شود تا هفته آینده یا عقیلی از تیم به طور کامل اخراج خواهد شد یا استیماچ به واسطه 9 هفته ناکامی در کسب پیروزی اصفهان را ترک خواهد کرد.