ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش باشگاه نفت به گفته های نجف نژاد


قنبرزاده می گوید:« اصلا حرفه ای نیست در شرایطی که تیم نفت در کورس لیگ قهرمانان است رییس هیات مدیره استقلال درباره علیرضا منصوریان حرف می زند.»

خبر آنلاین: منصور قنبرزاده مدیر عامل باشگاه نفت تهران در واکنش به حرفهای مقداد نجف نژاد که گفته است علیرضا منصوریان جدی ترین گزینه برای هدایت استقلال است گفت:«ضمن احترام به آقای نجف نژاد (که بنده می دانم حرف هایی که زده اند از سر دلسوزی برای باشگاه استقلال است و این دلسوزی ها هم در جایگاه خودش شایسته تقدیر است) باید بگویم از نگاه دیگر بیان این حرفها اصلا حرفه ای نیست.به خصوص اینکه تیم ما درگیر بازی های آسیایی و فینال جام حذفی است..دراین شرایط اصول حرفه ای ایجاب می کند که این مسائل مطرح نشود تا منصوریان تمرکزش را از دست ندهد و روی تیم نفت متمرکز باشد.»

قنبرزاده ادامه داد:«ما نماینده ایران هستیم و طرح این گونه مصاحبه ها در رسانه ها اصلا حرفه ای نیست.من خواهش می کنم مسئولان استقلال کمی صبر کنند تا بازی های ما به اتمام برسد.عرفش این است که صحیح نیست درباره مربی و بازیکن تیم که بازی هایش تمام نشده حرفی زده شود.ضمن اینکه علیرضا منصوریان با نفت تهران قرارداد دوساله دارد.»


ویدیو مرتبط :
واکنش رضا عنایتی نسبت به تهدید لیدرهای باشگاه نفت مسجدسلیمان | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش باشگاه نفت به بیانیه استقلال


مدیر عامل باشگاه نفت تهران گفت: اکنون زمان مناسبی برای پاسخ دادن به بیانیه باشگاه استقلالی نیست.

خبرگزاری تسنیم: منصور قنبرزاده که برای شرکت در نشست هماهنگی حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان به فدراسیون فوتبال آمده بود درباره این نشست اظهار داشت: این نشست برای چهار نماینده ایران بود که می‌خواهند در لیگ قهرمانان ‌آسیا شرکت کنند و‌ آخرین هماهنگی‌ها را در این مورد انجام دادیم.

وی در ادامه افزود: باشگاه نفت مطالباتی از سازمان لیگ دارد که بحث دریافت آن را هم در این جلسه مطرح می‌کنیم تا بتوانیم با وضعیت و امکانات بهتری در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد بیانیه باشگاه استقلال نیز گفت: در حال حاضر فکر ما به حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا معطوف است و زمان مناسبی برای پاسخ دادن به باشگاه استقلال نیست.