ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش باشگاه استقلال به رفتار علی ضیا


باشگاه استقلال نسبت به توهین یکی از هنرمندان به سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت باشگاه استقلال، باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای نسبت به اظهارات یکی از مجریان تلویزیونی خطاب به پرویز مظلومی ابراز تاسف کرد. در این اطلاعیه آمده است: برگزاری داربی 81، با شور، نشاط و رضایت عمومی هواداران فوتبال همراه بود و به دلیل خلق صحنه‌های جذاب و تماشایی به یک داربی ماندگار تبدیل شد اما انتشار ویدیویی از چند فرد نسبتا مشهور، باعث تاسف و ناراحتی همه اهالی فوتبال شد. برخی که خود را چهره‌هایی رسانه ای و هنری می دانند، پس از به ثمر رسیدن گل تیم محبوبشان آنقدر از خود بی خود شده و کنترل خود را از دست دادند که الفاظ ناشایست، بی ادبانه و بسیار سطح پایین را به زبان آوردند.

بدون تردید برای کسانی که خود را هنرمند یا رسانه‌ای می دانند و تصویرشان از طریق رسانه‌های مختلف برای مردم پخش می‌شود، نگه داشتن ادب از همه چیز مهم‌تر است. چطور یک نفر می‌تواند داعیه هنرمندی و رسانه‌ای بودن و فرهنگ‌سازی داشته باشد اما خود اشاعه دهنده بی ادبی و بی فرهنگی باشد؟

این حرکت دور از فرهنگ لکه سیاه در داربی 81 بود که با ناراحتی و دلخوری شدید مسئولان و هواداران استقلال همراه شده است. بدیهی است که حق پیگیری قانونی این مسئله برای باشگاه استقلال و سرمربی محترم آن محفوظ است.

باشگاه استقلال از مسئولان رسانه ملی و هنری کشور انتظار دارد برای انتخاب این گونه افراد در کارهای رسانه‌ای و هنری تجدید نظری داشته باشند. در پایان هم یادآوری این نکته لازم است که ادب مرد به از دولت اوست.


ویدیو مرتبط :
واکنش علی ضیا به حمایت از طارمی و ناراحتی علی علیپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه استقلال هیچ مذاکره ای با علی کریمی نداشته است



 

باشگاه استقلال هیچ مذاکره ای با علی کریمی نداشته است

 

 

سرپرست باشگاه استقلال مذاکره و گفتگو با علی کریمی برای حضور در جمع آبی پوشان تکذیب کرد و گفت: برای جذب بازیکن با نظر سرمربی و کمیته فنی باشگاه اقدام خواهیم کرد.

 

علی فتح الله زاده ضمن بیان این مطلب افزود: از ما در خصوص احتمال حضور علی کریمی در تیم استقلال سئوال شده بود که ما هم عنوان کردیم، کریمی بازیکن خوب و بزرگی است که همه دوست دارند او را در اختیار داشته باشند.

وی در ادامه هرگونه مذاکره با علی کریمی را تکذیب کرد و گفت: از آنجائیکه گمان می کردیم، علی کریمی با باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره است، با این بازیکن هیچ گونه مذاکره ای نداشتیم و تا آنجائیکه من در جریان هستم کریمی در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس است.

سرپرست باشگاه استقلال در خاتمه تصریح کرد: ما در باشگاه استقلال با نظر سرمربی تیم فوتبال و کمیته فنی باشگاه اقدام به تقویت تیم می کنیم و تا به امروز آقای مظلومی از ما نخواسته است که علی کریمی را جذب کنیم.../خبرگزارى مهر