ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش بارسلونا به لغو محرومیتش در بازار نقل و انتقالات



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه بارسلونا

 

اخبار ورزشی - واکنش بارسلونا به لغو محرومیتش در بازار نقل و انتقالات

باشگاه بارسلونا در پاسخی رسمی به تصمیم فیفا مبنی بر لغو محرومیت این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

بارسلونا پاسخی رسمی به تصمیم فیفا مبنی بر لغو محرومیت این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات داد.

این باشگاه در بیانیه‌ای محتاطانه رضایت خود را از تصمیم فیفا اعلام کرد اما از اظهارنظر بیشتر در خصوص لغو ممنوعیتش امتناع کرد.

بیانیه باشگاه بارسلونا به این شرح است:
«باشگاه بارسلونا به تصمیم اعلام شده از سوی کمیته استیناف فیفا که موقتا تصمیم کمیته انضباطی فیفا را به درخواست باشگاه لغو کرده، پاسخ مثبت داده است.

این محرومیت دوم آوریل (12 فروردین) از سوی کمیته انضباطی فیفا اعلام شد و باشگاه را از خرید بازیکن در دو بازار نقل و انتقالات آینده محروم می‌کرد. بارسلونا درخواستی به منظور اعتراض به این حکم به فیفا تحویل داد.

باشگاه بارسلونا حداکثر احترام خود را برای ثبات قدم مقامات مسئول در حوزه قضایی ورزش اعلام می‌دارد.»
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
10 نقل و انتقالات برتره بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خیز بارسلونا برای بازار نقل و انتقالات


نایب رئیس و مدیر مالی باشگاه بارسلونا اعلام کرد، فصل آینده بودجه هنگفتی در اختیار سرمربی این تیم برای خرید بازیکنان جدید قرار خواهد گرفت.

تسنیم: نایب رئیس و مدیر مالی باشگاه بارسلونا اعلام کرد، فصل آینده بودجه هنگفتی در اختیار سرمربی این تیم برای خرید بازیکنان جدید قرار خواهد گرفت.

افت اخیر بارسلونا از جمله شکست شنبه شب این تیم در خانه وایادولید، نیاز این تیم به تقویت ترکیب خود به ویژه در خط دفاعی را بیش از پیش نمایان کرده است. علاوه بر این ویکتور والدس و کارلس پویول سنگربان و مدافع کاتالان‌‌ها در پایان فصل از نیوکمپ خواهند رفت که این موضوع اهمیت اضافه شدن مهره‌های جدید به جمع آبی و اناری‌‌ها را افزایش می‌دهد.

خاویر فائوس، نایب رئیس باشگاه بارسلونا در این خصوص به نشریه ال موندو دپورتیووی اسپانیا گفت: در تابستان آینده بودجه هنگفتی را به خرید بازیکنان جدید در بازار و نقل و انتقالات اختصاص خواهیم داد. برای خرید بازیکنان جدید آماده‌ایم و در آینده باز هم آماده انجام این کار خواهیم بود. اولویت بارسلونا مثل همیشه، حفظ برتری فنی‌اش است و وضعیت مالی ما مانعی برای انجام این کار نخواهد بود.

طبق آخرین گزارش‌ها بارسلونا از چندی پیش خریدهای خود را با عقد پیش قراداد با مارک آندره تر اشتیگن، دروازه‌بان آلمانی بورسیا مونشن‌گلادباخ آغاز کرده و در پایان فصل جاری با او قراردادی 12 میلیون یورویی خواهد بست.