ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش اومانیا به تراکم خط دفاعی پرسپولیس پس از خرید هموطن برانکو



اخبار,اخبارورزشی,مایکل اومانیا

مدافع ملی پوش و کاستاریکایی پرسپولیس گفت: «از لحاظ جسمانی شرایط بسیار ایده‌آلی را پشت سر می‌گذارم و امیدوارم با شروع تمرینات در تهران این آمادگی‌ام را حفظ کنم.»

 مایکل اومانیا روز گذشته به تهران بازگشت تا تمریناتش را به همراه پرسپولیس آغاز کند. وی که از فصل گذشته نیز مطالباتی از باشگاه دارد امیدوار است هر چه زودتر شرایط برای پرداخت آن فراهم شود و با فراغ بال فصل را آغاز کند.

 اومانیا در این رابطه گفت: «من با پرسپولیس قرارداد داشتم و با توجه به تعهدم نسبت به این تیم به ایران بازگشتم و با شروع تمرینات سرخپوشان در ایران به تمرینات اضافه خواهم شد. با توجه به اینکه خودم درگیر مسابقات گلدکاپ بودم و دایم در اردو و کمپ تمرینی حضور داشتم، از شرایط پرسپولیس اطلاع زیادی ندارم و تمامی اطلاعاتم چیزهایی است که از طریق اینترنت یا دوستانم به من اطلاع داده شده است.»

 وی در مورد آمادگی اش برای فصل آینده گفت: «از لحاظ جسمانی شرایط بسیار ایده‌آلی را پشت سر می‌گذارم و امیدوارم با شروع تمرینات در تهران این آمادگی‌ام را حفظ کنم. وقتی بازیکنی بعد از پایان رقابت‌های لیگ به استراحت می‌پردازد به شرایط تمرینی احتیاج دارد اما من بعد از پایان لیگ بلافاصله بعد از استراحت کوتاهی به همراه تیم ملی در مسابقات گلدکاپ شرکت کردم و در کوران مسابقات قرار داشتم و به همین دلیل از آمادگی بالایی برخوردارم.»

جذب یک مدافع هم وطن از سوی برانکو ایوانکوویچ، سایر بازیکنان این پست را با نگرانی مواجه کرده است، اومانیا امیدوار است با توجه به شرایط آمادگی اش در ترکیب قرار گیرد: «این از اختیارات کامل سرمربی تیم است و او صلاح می‌داند چه بازیکنی را بازی دهد اما مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.»

 وی در مورد مطالباتش از پرسپولیس نیز گفت: «قرار است شنبه به باشگاه پرسپولیس بروم تا درباره مطالبات فصل گذشته و امسالم با مسئولان باشگاه صحبت کنم. پیش از اینکه به ایران بیایم مسئولان پرسپولیس به من قول دادند مطالباتم پرداخت شود. من هم روی قول آنها حساب کردم و با توجه به تعهدم به ایران بازگشتم.»

 اخبار ورزشی  -  ورزش سه


ویدیو مرتبط :
سپاهان 2 - 2 پرسپولیس (گل به خودی اومانیا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب برانکو به لیست خرید پرسپولیس



 اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه هر روز با طاهری جلسه برگزار کنم یک موضوع طبیعی است.

 برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر لیست تیم فوتبال پرسپولیس و اینکه آیا بازیکنی به این تیم اضافه می‌شود با نام بردن از تمامی بازیکنان این تیم گفت: سوشا مکانی، ایمان صادقی، مرتضی قدیمی‌پور، بابک حاتمی، رامین رضاییان، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، اومانیا، ماریچ، انصاری، حیدریه، کامیابی‌نیا، کفشگری، نوراللهی، کمندانی، مسلمان، احمدزاده، خالقی‌فر، عالیشاه، طارمی، بنکستون، و علی علیپور بازیکنان ما هستند که در لیست ما قرار دارند!

وی درباره جلسه امروزش با علی‌اکبر طاهری هم ادامه داد: من هر روز با مدیر باشگاه هم جلسه دارم و این طبیعی است که هر روز با وی جلسه برگزار کنم.

 

اخبار ورزشی - تابناک