ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش افشارزاده به اقدام به خودسوزی کارمند‌ باشگاه استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,مدیرعامل استقلال

مدیرعامل استقلال به حرکت عجیب کارمند این باشگاه و تهدید او به خودسوزی واکنش نشان داد.

بهرام افشارزاده در رابطه با اقدام تهدید یکی از کارمندان باشگاه به خودسوزی اظهار داشت:‌ ما نتوانستیم به دلیل نبود اسپانسر در چند ماه اخیر حقوق کارمندان را پرداخت کنیم. حالا که شرایط بهتر شده به آنها قول دادیم که حقوقشان در هفته آینده پرداخت شود. البته پولمان بیشتر از این نیست که بخواهیم یک ماه حقوق آنها را بدهیم.

وی ادامه داد:‌ این فردی هم که این حرکت عجیب را انجام داده بود،‌ از سوی برخی افراد تحریک شده بود. این حرکات اصلا در شان باشگاه استقلال نبود و نباید تکرار شود. به آنها گفتم که دیگر از این حرکات انجام ندهند.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه پورحیدری گفته که تمایل ندارد روی نیمکت بنشیند، تصریح کرد:‌ پورحیدری پیشنهاد ما را قبول کرد و فردا هم روی نیمکت می نشیند. البته اگر او از نشستن خسته می شود،‌ می تواند گاهی اوقات هم بایستد(باخنده).

افشارزاده درباره جلسه صبح امروز خود با سجادی گفت:‌ این جلسه ما درباره بحث اسپانسر بود. بعد از 2 ماه تلاش توانستیم به نتیجه برسیم و امیدوارم دیگر مشکل مالی نداشته باشیم.

وی در پایان نیز در واکنش به انتقاد پرسپولیسی ها از اینکه هنوز اسپانسرشان مشخص نشده،‌ عنوان کرد: ما 2 ماه سختی کشیدیم و کار کردیم که توانستیم اسپانسر بگیریم وگرنه به این راحتی هم نبود. پرسپولیسی ها نیز می توانند فعالیت کنند و اسپانسر بگیرند و کسی جلوی آنها را نگرفته است.

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام برای خودسوزی در مقابل باشگاه استقلال!



اخبار,اخبار ورزشی,خودسوزی

امروز اتفاقی بسیار عجیب در مقابل باشگاه استقلال افتاد.

پرداخت نشدن حقوق‌های معوقه باعث شد شماری از کارمندان باشگاه استقلال دست به تجمع بزنند.

 یکی از این افراد روی خود بنزین ریخت و قصد خودسوزی داشت که خوشبختانه این مساله با حضور افراد باشگاه ختم به خیر شد!

اخبار ورزشی - جام جم