ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش احساسی پیام صادقیان به اتفاقات بازی پرسپولیس - النصر



اخبار,اخبارورزشی, پرسپولیس

پیام صادقیان در جریان مسابقه پرسپولیس - النصر عربستان با اینکه نیمکت نشین بود اما وارد زمین شد!

به گزارش خبرآنلاین؛ او پس از درگیری‌های بازیكنان دو تیم وارد زمین شد كه البته یك كارت زرد هم از داور گرفت. گرچه صادقیان قصد دفاع از بازیكنان پرسپولیس را داشت اما به هر حال ورود به زمین برای بازیكن نیمكت نشین، می‌تواند محرومیت به دنبال داشته باشد.


صادقیان امروز هم در صفحه اینستاگرام خود جملاتی را برای تیم النصر به كار برده كه چندان جالب نیست. او از هواداران پرسپولیس هم تشكر كرده كه به ورزشگاه رفته‌اند تا تیم را تشویق كنند. با این حال مطرح كردن این جملات كار درستی نیست چراكه بازیكن در نهایت باید حواسش به فوتبال باشد نه به مسائل حاشیه‌ای. بازیكنی مثل كفشگری هم در صفحه اینستاگرام خودش مطلبی نوشته كه تفاوت زیادی با نوشته‌های صادقیان دارد.


كفشگری خیلی منطقی گفته كه عربستانی‌ها در خانه خودشان با پرسپولیس بد رفتار كرده‌اند و پرسپولیس هم در آزادی با شكست دادن این تیم، جوابشان را داد. طارمی هم در مصاحبه‌اش گفته كه شادی پس از گلش پاسخی بوده به رفتار عربستانی‌ها. اما صادقیان با برخورد احساسی با این موضوع، كمی زیاده روی كرده است؛ در حالی كه او باید فقط روی فوتبالش تمركز كند.
 
 اخبار  ورزشی  -  خبر آنلاین 


ویدیو مرتبط :
واکنش های احساسی لوییز انریکه به اتفاقات بازی با سویا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش داور بازی فولاد پرسپولیس به رفتار صادقیان



اخبار,اخبارورزشی,داور بازی فولاد پرسپولیس


 اخبار ورزشی - داور بازی فولاد پرسپولیس: قبول دارم اشتباه کردم ؛ هیچ شکایتی از صادقیان نکردم

داور بازی جنجالی فولاد و پرسپولیس گفت: « فقط آن چه مردم دیدند را گزارش کردم.»

به گزارش جام نیوز، محمد رضا اکبریان درباره گزارشی که پس از بازی از این مسابقه به کمیته انضباطی ارائه کرد اظهار داشت: «من هر آنچه در زمین اتفاق افتاد را به کمیته انضباطی گزارش کردم. صادقیان مرتکب اشتباه شد و رفتار خوبی انجام نداد.»

وی ادامه داد: «من قبول دارم در صحنه ای که مورد اعتراض صادقیان قرار گرفت اشتباه کردم چون خطا را ندیدم تا درباره آن صحبت کنم. با این وجود توقع چنین عکس العملی از صادقیان نداشتم.»

 اکبریان درباره اینکه آیا از صادقیان به کمیته انضباطی شکایت کرد یا نه اظهار داشت: «نه، من شکایت نکردم و فقط آن چه مردم دیدند را گزارش کردم.»


  اخبار ورزشی - جام نیوز