ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش آنچلوتی به هو شدن بازیکنان رئال


سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل لاکرونیا تاکید کرد در فوتبال همواره هو شدن‌ها تبدیل به تشویق می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: رئال مادرید در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا در سانتیاگو برنابئو موفق شد با نتیجه دو بر صفر دپورتیوو لاکرونیا را شکست دهد. با این وجود هواداران که هنوز شکست سنگین و تحقیرآمیز 4 بر صفر در داربی مادرید را فراموش نکرده بودند قبل و حین بازی آنچلوتی و بازیکنان رئال مادرید را هو کردند.

در این دیدار ایسکو در دقیقه 23 و کریم بنزما 73 گلزنی کردند تا تیمشان را به پیروزی برسانند. رئال با این پیروزی، شمار امتیازهایش را به 57 رساند و همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند. لاکرونیا هم با 24 امتیاز رتبه سیزدهم را در اختیار دارد.

رئال مادرید که هفته گذشته در لالیگا با چهار گل مغلوب اتلتیکو مادرید شده بود، مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و هواداران این تیم قرار گرفته بود. کارلو آنچلوتی پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت: طبیعی بود که در این دیدار تیمم کمی هو شود. شکست چهار بر صفر هفته پیش برای همه ما ناراحت کننده بود. همه ما می‌دانستیم که برای بازگشت حمایت هواداران، به پیروزی در این دیدار نیاز داریم. اکنون هم باید از هواداران‌مان تشکر کنیم. می‌دانم که وقتی اوضاع تیم خوب نیست، برای هواداران هم سخت است که تیم‌شان را خیلی خوب حمایت کنند اما در رویارویی با لاکرونیا، رئال خیلی خوب بود.

بسیاری شکست هفته گذشته رئال را به گردن ایکر کاسیاس، دروازه‌بان این تیم انداختند. او در ابتدای رویارویی رئال مادرید با لاکرونیا نیز توسط هواداران تیم هو شد. آنچلوتی اما بر این باور است که همواره یک نمایش خوب می‌تواند تشویق هواداران را جانشین هو شدن‌ها بکند.

وی در این‌باره هم گفت: در پایان این دیدار و مانند همیشه، هو شدن‌های ابتدای دیدار جایشان را به تشویق‌ها دادند. پیروزی بر لاکرونیا برای ما آسان نبود. در بخش‌هایی از این رویارویی خوب کار کردیم و زمان‌های سختی را هم سپری کردیم. هفته سخت و به هم پیچیده‌ای را سپری کردیم اما در نهایت با یک پیروزی آن را به پایان رساندیم. نگرانی‌هایی در طول هفته داشتیم اما در نهایت همه چیز خوب شد. تشویق هواداران هم به کمک‌مان آمد. آنها به ما کمک کردند تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

آنچلوتی در مورد کریستیانو رونالدو هم اظهار داشت: درست است که او نتوانست گل بزند اما جلوی دروازه حریف بسیار خطرناک ظاهر می‌شد. شوت‌هایی هم به سمت دروازه زد و یک پاس گل هم داد. می‌توانست گل هم بزند. فکر می‌کنم نمایش خوبی در این دیدار داشت. از همه خط حمله تیمم راضی هستم. آنها به سختی تلاش کردند. خط دفاعی تیم هم عالی بود. گرت بیل و ایسکو هم عملکرد درخور اعتنایی ارائه کردند. از 6 ماه قبل دوست داشتم تیمم مانند رویارویی با لاکرونیا بازی کند.


ویدیو مرتبط :
اخراج آنچلوتی بر خلاف میل بازیکنان رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش انتقادی آنچلوتی به اخراج بنیتس و حضور زیدان در رئال مادرید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی ایتالیایی سابق رئال مادرید نسبت به اخراج رافا بنیتس از این تیم به انتقاد پرداخت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ نسبت به اخراج رافا بنیتس توسط رئال و فلورنتینو پرس واکنش انتقادی نشان داد.

آنچلوتی اظهار داشت: شاهد شنیدن اخبار خوبی در کریسمس از رئال نبودم. دوستان زیادی دارم و وقتی در تیم مورد علاقه‌ام مشکلی وجود داشته باشد عصبی می‌شوم. رئال برای کسب عنوان در لالیگا و لیگ قهرمانان با رقبا در حال مبارزه بود که به‌یکباره پرس تصمیم به اخراج بنیتس گرفت. اصلا از این تصمیم سر در نمی‌آورم. با این که کارنامه هر مربی بر اساس بازی‌هایی که انجام می‌دهد مشخص می‌شود اما این تصمیم را درک نمی‌کنم.
وی افزود: زیدان پنجمین مربی رئال از سال 2009 تاکنون است و این موضوع خود گویای همه چیز است. آیا همیشه مربی مقصر است؟ زیدان دوست من است و من با او دسیما را برای رئال به ارمغان آوردیم. او کیفیت لازم برای هدایت رئال را دارد و امیدوارم موفق باشد.

آنچلوتی درباره بهترین و بدترین تیم‌های این نیم فصل هم گفت: بارسلونا و بایرن مونیخ تیم‌های قوی و مدعی هستند اما عملکرد لسترسیتی با رانیری من را تحت تاثیر قرار داده است و من از این بابت خوشحالم.

سرمربی آینده بایرن مونیخ همچنین تیم چلسی را بدترین تیم این فصل معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد با هیدینک بتوانند موفق باشند.

سرمربی ایتالیایی جیمی واردی مهاجم لستر و نیمار را مهاجمان آماده و برتر این فصل می‌داند.

 

اخبار ورزشی - فارس