ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش آلوس به پنجمین توپ طلای مسی


مدافع برزیلی بارسلونا در پایان مراسم اهدای جوایز بهترین بازیکنان سال ۲۰۱۵ فوتبال دنیا از تداوم موفقیت‌های مسی حرف زد.

خبرگزاری تسنیم: دنی آلوس، مدافع برزیلی تیم بارسلونا که شخص روبروی لیونل مسی، هم‌تیمی آرژانتینی‌اش در کلیپ معرفی ستاره اهل آمریکای‌جنوبی بود، پس از پنجمین برتری مسی در انتخاب بهترین بازیکن مرد جهان، جملات جالبی بر زبان آورد.

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال تصاحب توپ طلا توسط نیمار در سالیان آتی گفت: نیمار خیلی خوب پیشرفت کرده و در حال حاضر درخشش فراوانی دارد. اطمینان دارم او به شدت برای دریافت توپ طلا در سال‌های آتی تلاش بیشتری خواهد داشت.

 وقتی از آلوس پرسیده شد، عناوین فردی مسی تا چه زمانی ادامه می‌یابد، حرف جالبی زد: او تا زمانی که خودش بخواهد، شماره یک می‌ماند.اگر به شیوه فعلی ادامه دهد، رقیبی نخواهد داشت. سال‌ها می‌گذرد و او مدام بهتر می‌شود. ما از داشتن چنین اعجوبه‌ای در تیممان بسیار خوشحالیم.

 آلوس با این جملات از دوم نشدن نیمار تعجب کرد: واقعا متعجب شدم چرا او دوم نشد. سراغ نیمار رفتم و گفتم هر وقت مسی اول نشود، تو توپ طلا را بالای دست می‌گیری!


ویدیو مرتبط :
توپ طلای مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مسی بعد از کسب پنجمین توپ طلا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پس از کسب پنجمین توپ طلا
مسی: مبارزه من و رونالدو به خاطر ذات فوتبال است/ از پدر و خانواده‌ام متشکرم

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: همه ما به خاطر ذات فوتبال با هم مبارزه می‌کنیم و مشکلی بین ما نیست.

لیونل مسی پس از تصاحب پنجمین توپ طلا گفت: از پدرم ممنونم و امیدوارم بداند که هرگز زحماتش را فراموش نخواهم کرد.


مسی در ادامه گفت: روبروی من رونالدو نشسته است و در دوره ای که او مالک توپ طلا شد هم به او تبریک گقتم در این جا مهم توپ طلا نیست مهم این است که مردم بدانند همه ما به خاطر ذات فوتبال مبارزه می کنیم و مشکلی بین ما نیست.


مسی افزود: از خانواده ام بسیار تشکر می کنم و امیدوارم این فرایند برایم ادامه داشته باشد. من با کار گروهی هم تیمی هایم به اینجا رسیده ام و باید این جایزه را به همه دوستانم با تمام عشقم تقدیم کنم.

 

اخبار ورزشی - فارس