ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

والیبال جوانان ایران از سد قزاقستان گذشت


جوانان ایرانی در اولین دیدار از دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیای مرکزی با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم قزاقستان به پیروزی رسیدند.

سایت فدراسیون والیبال: در نخستین دیدار دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیای مرکزی تیم زیر 23 سال قزاقستان و تیم والیبال جوانان ایران در سالن شهید حسینی شهر ساری به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان فرهاد نفرزاده موفق شدند با نتیجه 3 بر یک و با نتایج 25 بر18، 21 بر 25، 25 بر 16 و 25 بر 23  بازی را به سود خود خاتمه دهند.

در این دیدار دو تیم در بسیاری از امتیازات پایاپای پیش می‌رفتند و تا آخرین امتیازات برنده بازی مشخص نبود. تغییرات پی‌درپی در تیم قزاقستان نشان‌دهنده اشتیاق آنها برای پیروزی در این دیدار بود اما جوانان ایرانی یک بازی کاملاً هماهنگ و بدون نقص را به نمایش گذاشتند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // خلاصه والیبال : ایران 3-0 قزاقستان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران از سد ژاپن گذشت/ یک ست تا لیگ جهانی والیبال





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


زیرگروه لیگ جهانی والیبال

ایران از سد ژاپن گذشت/ یک ست تا لیگ جهانی والیبال
خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال ایران با برتری 3 بر صفر مقابل ژاپن در زیر گروه لیگ جهانی، تنها به پیروزی در یک ست در دیدار دوم برای حضور در لیگ جهانی فاصله دارد.
 تیم ملی والیبال ایران در اولین مسابقه خود در زیرگروه لیگ جهانی در 3 ست پیاپی برابر ژاپن به پیروزی رسید تا امیدش برای حضور در لیگ جهانی بیش از پیش زیاد شود.
در این دیدار که از ساعت 19 و با حضور 12 هزار تماشاگر در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، تیم ملی کشورمان در ست‌های اول، دوم و سوم به ترتیب با نتایج (25 - 19)، (25 - 14) و (25 - 23) به برتری رسید تا برای حضور در لیگ جهانی تنها به پیروزی در یک ست در دیدار دوم نیاز داشته باشد.
تیم ایران بازی را با ترکیب محمودی، معروف، قائمی، زرینی، نادی و ظریف آغاز کرد. 
دیدار دوم 2 تیم یکشنبه 19 شهریورماه برگزار خواهد شد.
تیم کشورمان پیش از این نیز در مسابقات گزینشی المپیک و جام جهانی مقابل ژاپن به پیروزی رسیده بود.
تیم ملی والیبال ایران برای حضور در این مرحله از سد مصر گذشته بود.
حاشیه دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران - ژاپن

ممانعت از ورود طبل به ورزشگاه/تشویق 12 هزار نفری ولاسکو
 اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرش میراسماعیلی، ملی‌پوش سابق جودو و احمد رسولی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان از تماشاگران ویژه این دیدار هستند.
*هنگامی که عده‌ای از تماشاگران قصد داشتند طبل بزرگی را به همراه خود به ورزشگاه بیاورند مسئولان برگزاری از ورود آن جلوگیری کردند.
*هنگامی که در ست دوم دیدار تیم ایران 6 امتیاز از ژاپن پیش افتاد تماشاگران فریاد می‌زدند:«6تایی‌ها، 6تایی‌ها»
*ولاسکو از  شروع بازی آرام بود و عکس‌العملی درقبال امتیازها از خود نشان نمی‌داد اما هنگامی که در ست دوم، تیم ایران فاصله امتیازهای خود را با حریف افزایش داد ولاسکو نیز با هر امتیاز به خوشحالی می‌پرداخت که همین امر موجب شد تا تماشاگران او را به شدت تشویق کنند./فارس