ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

والیبال ایران؛ خسته‌ترین تیم جهان!


آمار جریان مفید بازی در مراحل اول و دوم رقابت‌های جهانی لهستان نشان می‌دهد که تیم ملی والیبال کشورمان بیشتر از سایر تیم‌های مرحله سوم در جریان مسابقات بوده است.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش سایت فدراسیون والیبال، آمار جریان مفید بازی در مراحل اول و دوم رقابت‌های جهانی لهستان نشان می‌دهد که تیم ملی والیبال کشورمان بیشتر از سایر تیم‌های مرحله سوم در جریان مسابقات بوده  و به عبارتی زمان مفید بازی های ایران بیش از پنج تیم دیگر بوده است.

ایران در مجموع 9 بازی خود در دو مرحله مسابقات قهرمانی جهان، بیش از 19 ساعت والیبال بازی کرده، در حالیکه زمان مفید 9 بازی فرانسه، لهستان، روسیه، برزیل و آلمان بسیار کمتر از ایران بوده است. زمان مفید بازی تیم های حاضر در مرحله سوم به شرح زیر است:

1-    ایران: 19 ساعت و 1 دقیقه

2-    فرانسه: 18 ساعت و 33 دقیقه

3-    لهستان: 17 ساعت و 32 دقیقه

4-    روسیه: 15 ساعت و 36 دقیقه

5-    برزیل: 15 ساعت و 24 دقیقه

6-    آلمان: 14 ساعت و 49 دقیقه


ویدیو مرتبط :
غیور مردان سرفراز تیم ملی والیبال در قهرمانی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم والیبال نوجوانان ایران به عنوان چهارمی جهان اكتفا كرد



اخبارورزشی,والیبال قهرمانی نوجوانان جهان

والیبال قهرمانی نوجوانان جهان؛

تیم والیبال نوجوانان ایران به عنوان چهارمی اكتفا كرد

تیم والیبال نوجوانان كشورمان با پذیرش شكست در برابر لهستان در دیدار رده بندی سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان، عنوان چهارمی این رقابت ها را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، مرحله نهایی مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال جهان دقایقی پیش در مكزیك به پایان رسید و ملی پوشان نوجوان كشورمان در بازی رده بندی در برابر لهستان سه بر یك مغلوب شدند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این دیدار در ست اول ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹و ۲۵ بر ۱۷ در برابر لهستان مغلوب شد تا به عنوان چهارمی سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اكتفا كند.

 

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این دیدار معین معینی فر پاسور اصلی خود را به دلیل دررفتگی كتف در اختیار نداشت. ملی پوشان كشورمان در مجموع در این دوره از رقابت ها پنج پیروزی در برابر فنلاند، فرانسه ، روآندا، مصر و آرژانتین به دست آوردند و سه شكست را در برابر روسیه (دوبار) و لهستان در دیدار رده بندی تجربه كردند.

 

در دیدار نهایی این رقابت ها نیز تیم ملی روسیه موفق به شكست سه بر یك چین با امتیازهای (۲۵-۲۳، ۲۲-۲۵، ۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۴) شد و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت و چین نیز نایب قهرمان شد.

 

روسیه با كسب این عنوان سومین قهرمانی خود در این رده سنی والیبال جهان را جشن گرفت. این كشور دو قهرمانی در سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۵ و دو نایب قهرمانی در سال های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۱ (اتحاد جماهیر شوروی) در پرونده كاری خود دارد.

والیبال نوجوانان چین نیز كه قهرمانی در سال ۲۰۰۳ و نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۷ این رقابت ها را در پرونده كاری خود دارد یك مدال برنز دیگر به مدال های خود در این رشته افزود.

 

نتایج دیگر دیدارهای مرحله نهایی به قرار زیر است:

بلغارستان ۳- كره جنوبی صفر

آرژانتین یك – برزیل ۳

مصر یك - فنلاند ۳

كوبا ۳- فرانسه ۲

مكزیك ۲- شیلی ۳

ایالات متحده یك – تركیه ۳

 

رده بندی نهایی سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان زیر ۱۹ سال جهان به قرار زیر است:

۱- روسیه

۲- چین

۳- لهستان

۴- ایران

۵- برزیل

۶- آرژانتین

۷- كوبا

۸- فرانسه

۹- بلغارستان

۱۰- كره جنوبی

۱۱- فنلاند

۱۲- مصر

۱۳- شیلی

۱۴- مكزیك

۱۵- تركیه

۱۶- ایالات متحده

۱۷- ژاپن

۱۸- تونس

۱۹- الجزایر

۲۰- روآندا

ایرنا