ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

والیبالیست‌ها از ورشو به اینچئون می‌روند


اعضای تیم والیبال ایران پس از پایان رقابتهای جهانی والیبال از شهر ورشو مستقیما راهی شهر اینچئون محل برگزاری هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی می‌شوند.

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران پس از پایان رقابتهای جهانی والیبال که در کشور لهستان در جریان است، ساعت 12:40 دقیقه روز دوشنبه از شهر ورشو راهی مسکو شده و از آنجا به سئول می‌روند تا در نهایت راهی شهر شهر اینچئون شود و در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی شرکت کند.

تیم والیبال ایران در نخستین بازی خود در رقابتهای والیبال بازی‌های آسیایی، روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف هنگ کنگ می‌رود، به همین دلیل با هماهنگی صورت گرفته، والیبالیست‌‎های ایران با پرواز بیزینس راهی اینچئون می‌شوند تا خستگی و سختی‌های این سفر برای‌شان کمتر شود.

ضمن اینکه فهرستی 22 نفره از تیم ملی والیبال ایران برای حضور در این بازی‌ها ارائه شده تا در صورتیکه اسلوبودان کواچ قصد تغییر 2-3 بازیکن را داشت، بتواند این تغییرات را در تیم خود ایجاد کند. به نظر می‌رسد عبدالرضا علیزاده و سامان فائزی از این تیم جدا شده و فردا به تهران برگردند.

محمدرضا داورزنی با تائید این اخبار اعلام کرد: طی روزهای آینده و با هماهنگی کواچ، فهرست 12 نفره تیم ملی ایران به مسئولان برگزاری بازی‌های آسیایی ارائه می‌شود.


ویدیو مرتبط :
بازگشت والیبالیست ها از اینچئون (جانان!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانواده والیبالیست‌ها به اینچئون می‌روند


اعضای خانواده ملی پوشان کشورمان در اینچئون کنار تیم ملی والیبال خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال گفت: پس از انجام بازی‌های خوب مردان والیبال کشورمان در رقابت‌های جهانی با مساعدت شرکت گلرنگ و به قصد قدردانی و روحیه بخشیدن به بازیکنان، اعضای خانواده این عزیزان به بازی‌های آسیایی اعزام می شوند تا در زمان مسابقات نظاره‌گر مسابقه خود باشند.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: با توجه به آنکه تیم ملی کشورمان پیش از مسابقات قهرمانی جهان در اردو بوده و پس از پایان مسابقات نیز مستقیم به کره جنوبی سفر خواهند کرد به قصد افزایش روحیه بازیکنان و قدردانی از زحمات آنان شرایطی فراهم شد تا خانواده بازبکنان در زمان بازی‌های آسیایی با حضور در سالن مسابقات تماشاگر مسابقات تیم ملی باشند. همسر و فرزندان اعضای تیم ملی والیبال کشورمان 28 سپتامبر (6 مهر) تا پایان مسابقات در اینچئون خواهند بود.