ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

والدانو: توتی باید زودتر خداحافظی کند


ستاره سال‌های دور تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: به عقیده من توتی باید هر چه سریعتر خداحافظی کند و منتظر پایان فصل نباشد.

خبرگزاری فارس: فرانچسکو توتی اسطوره و کاپیتان محبوب و مردمی تیم فوتبال رم ایتالیا در جریان دیدار دو تیم مادرید و رم وارد میدان شد و البته نتوانست تاثیری در نتیجه بازی بگذارد. توتی از سوی هواداران رئال مادرید در برنابئو به شدت تشویق شد و البته این حرکت زیبا در برنابئو تازه نیست و بزرگان فوتبال از تیم حریف در دهه‌های گذشته بارها مورد تشویق مردم مادرید قرار گرفته‌اند.

والدانو بازیکن و مربی سال‌های دو رئال مادرید در این خصوص گفت: توتی یک شخصیت جهانی است و البته مردم رم او را تا مرز پرستش دوست دارند، یک کاپیتان بزرگ و با اخلاق که می‌توانست با حضور در تیم‌های بزرگ دنیا به ثروتمندترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود اما در تیمش ماند و حتی از حساب شخصی خود برای تیمش خرج کرد. برای او احترام زیادی قایل هستم اما معتقدم که باید هر چه زودتر خداحافظی کند.

والدانو ادامه داد: در شان کسی مثل توتی نیست که منتظر تعویض در نیمه دوم باشد و بداند که فقط به خاطر احترام گذاشت او را وارد میدان کرده‌اند، این اصلا حس خوبی به تماشاگر نمی‌دهد، یک تعویض سرشار از ترحم، این در شان توتی بزرگ نیست.


ویدیو مرتبط :
‫توتی پس از 25 سال از رم خداحافظی کرد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی توتی از دنیای فوتبال


فرانچسکو توتی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خبرآنلاین: فرانچسکو توتی دوشنبه شب از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

توتی که از 13 سالگی در تیم رم بازی می کند با وجود پیشنهاد های مالی بال از تیم های معتبر جهان حاضر نشد تا این  تیم را ترک کند تا به عنوان سمبل این باشگاه نامش برای همیشه در تاریخ ثبت شود.

توتی دوشنبه شب و در بازی رم مقابل لاتزیو از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.توتی به همراه تیم ملی ایتالیا موفق شد جام جهانی 2006 را بالای سرش ببرد.

توتی در بازی با لاتزیو پیراهنی را تنش کرد که پشت نوشته بود:«game over»