ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واكنش هواداران تراكتور به استقلالی‌ها؛ بمان امیر!



واكنش هواداران تراكتور به استقلالی‌ها؛ بمان امیر!

امیر قلعه‌نویی با حضور در کنار این جمع ضمن تشکر از حاضرین خواستار جمع کردن عکس خود شد

 

 امیر قلعه‌نویی,امیرپاشا,تراکتورسازان,اخبار,اخبار ورزشی

 

سایت گل – تمرینات تراکتورسازی زیر نظر سرمربی این تیم امروز هم پیگیری شد. البته تمرین امروز با حال‌وهوای دیگری همراه بود و هواداران این تیم با تهیه بنر بزرگی که عکس امیر قلعه‌نویی روی آن نقش بسته بود در تمرین حاضر و با طرح شعارهایی خواستار تمدید قرارداد این مربی برای فصل آینده شدند: "امیر پاشا گئتمه‌سن، بیزلر ترک ائتمسن"

همچنین در بنر دیگری از تلاش این مربی و شاگردانش در کسب نتایج بدست آمده تشکر و قدردانی شده بود. امیر قلعه‌نویی با حضور در کنار این جمع ضمن تشکر از حاضرین خواستار جمع کردن عکس خود شد و وقتی با اصرار آنها مواجه شد خواهش کرد که اگر مرا دوست دارید آن را جمع کنید که بالاخره این بنر بزرگ جمع شد.

 

فرزاد حاتمی به همراه فردین عابدینی زیر نظر دکتر تیم مشغول دویدن در کنار زمین بودند و در ادامه تک‌تک بازیکنان مورد تشویق قرار گرفتند و شعارهای حمایتی از قلعه‌نویی کماکان ادامه داشت. پایان تمرین با بازی دستگرمی در قالب دو تیم نارنجی و آبی همراه شد که نهایتا با گل‌های احمد آل‌نعمه و میلاد فخرالدینی برای نارنجی‌ها و تک‌گل محمد ابراهیمی برای آبی‌ها به پایان رسید. امیر قلعه‌نویی هم با پوشیدن کاور نارنجی پا به پای شاگردانش در این بازی پا به توپ شد.

حضور هواداران تراکتورسازی در واقع عکس‌العملی بود در مقابل شعارهایی که جمعه گذشته در دیدار دو تیم استقلال و شهرداری تبریز هواداران آبی در حمایت از قلعه‌نویی در ورزشگاه آزادی سر دادند./گل


ویدیو مرتبط :
تشویق بوندس لیگایی هواداران تراكتور برای اولین بار در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور هواداران با تراكتور در ورزشگاه پندیك



 

 

حضور هواداران با تراكتور در ورزشگاه پندیك

 

تیم تراکتورسازی جمعه در ورزشگاه پندیک ترکیه میزبان هوادارانش بود.

به نقل از سایت باشگاه، تعدادی از ایرانیان مقیم استانبول که از هواداران تراکتورسازی هستند به ورزشگاه محل تمرین آمده و تمرینات تیم را از نزدیک مشاهده کردند.


موضوع جالب توجه ماکت تراکتور بود که توسط هواداران ساخته شده و به ورزشگاه آورده شده بود، همچنین پرچمهای سرخ تراکتور نیز در ورزشگاه به اهتراز در آمد.

پس از پایان تمرینات هواداران حاضر با بازیکنان و مربیان تیم عکس یادگاری انداختند.