ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واكنش فتح‌الله زاده به تربیت بدنی: مگر متهمم كه احضارم كرده‌اند



واكنش فتح‌الله زاده به تربیت بدنی: مگر متهمم كه احضارم كرده‌اند

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به احضار او و حبیب كاشانی به سازمان تربیت بدنی گفت: من فكر می‌كردم سازمان می‌خواهد از من تقدیر كند كه یك تیم تازه تشكیل شده را به نایب قهرمانی در نیم فصل رساندیم اما چه خیال باطلی.

 

علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی احضار او و حبیب كاشانی به سازمان تریبت بدنی گفت: هیچ منصفی نمی‌گوید كه استقلال نتایج ضعیفی گرفته است. تیمی كه تازه تشكیل شده در نیم فصل نخست نایب قهرمان لیگ شد. من گله دارم كه چطور از لفظ احضار برای این كار استفاده شده، مگر ما متهم هستیم كه به جایی احضار شویم.

وی افزود: باید حرمت نگه داریم. من واقعا گله‌مند هستم و ابایی از گفتن حقیقت ندارم. فكر می‌كردم اگر قرار است روزی به سازمان تربیت بدنی بروم برای تقدیر است اما چه خیال واهی‌ داشتم.

وی افزود: من از روز اولی كه به استقلال آمدم به گواه مصاحبه‌هایی كه با ایسنا انجام دادم گفتم كه با توجه اینكه تیم تازه تشكیل شده، انتظار قهرمانی نداریم و تنها توقع ما كسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست. البته زمانی هم كه به صدر جدول رفتیم گفتم دنبال قهرمانی هستیم و تلاش‌مان را هم می‌كنیم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال كه شنیده می‌شود این هفته هیات مدیره استقلال مشخص می‌شود و سعیدلو هم گفته از این پس بیشتر در اداره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالت می‌كند گفت: من در رابطه با هیات مدیره اطلاعی ندارم. سعیدلو رییس مجمع است و می‌تواند در این باره تصمیم‌گیری كند.

او دخالت می‌تواند هم بكند و حق قانونی‌اش است. ولی كلا می‌گویم اینكه بگوییم استقلال نتایج ضعیفی گرفته من به این حرف اعتقاد ندارم. ما با این همه مشكلات و بی‌عدالتی‌ها تیم دوم جدول هستیم و این به معنای ضعیف بودن استقلال نیست.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا تنها بودن در باشگاه استقلال بار زیادی را بر روی شما به وجود نیاورده گفت: بار زیادی بوده اما من آن‌ها را تحمل می‌كنم. ضمن اینكه اعتقاد دارم این مساله مشكلی را برای من ایجاد نكرده است. امتیازهایی نظیر تصمیم قاطع گرفتن هم برای من به وجود آورده است.

اما مشكل ما چیزهای دیگر است. ما در 8 روز تیم جدید را تشكیل دادیم و تا اینجای كار با بازیكنان آسیب دیده زیادی روبه‌رو شده‌ایم. با این حال خودمان را خوب جلو آورده‌ایم و در 20 بازی تنها دو باخت داشته‌ایم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال كه اگر شرایط شما مانند پرسپولیس شود، آیا مظلومی را كنار خواهید گذاشت؟ گفت: مطمئن باشید كه شرایط ما مانند پرسپولیس نمی‌شود. تیم ما در بازی دیروز شرایط بدی داشت و باخت بدی داشتیم و از این اتفاق هم ناراحتیم اما باخت به فولاد در غیاب بازیكنان تاثیرگذاری مانند مجیدی، میداودی، صادقی و... تنها یك اتفاق بود كه تمام شد.

وی در پایان گفت: روزی كه همه فكر می‌كردند استقلال در لیگ برتر نمی‌ماند، ریسك كردم و با امیدواری به استقلال آمدم و هم‌اكنون هم به آینده امیدوارم.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واكنش کی روش به اتهام جنجالی فتح الله زاده



اخبار,اخبار ورزشی ,علی فتح الله

 

اخبار ورزشی - ماجرای سفر سرمربی تیم ملی به آفریقای جنوبی چیست؟
واكنش کی روش به اتهام جنجالی فتح الله زاده

در روزهای گذشته شائبه‌هایی در مورد سفر خانواده کارلوس کی روش به آفریقای جنوبی همراه با کاروان تیم ملی ایران ایجاد شده است.

 در روزهای گذشته علی فتح الله زاده با انتقاد از برنامه های کارلوس کی روش  مدعی شده بود که سرمربی تیم ملی اعضای خانواده خود را همراه با سایر ملی پوشان به آفریقای جنوبی برده است.


مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه کی روش  در کنار خانواده اش حسابی خوش می گذارند گفت: «به کی روش  که بد نمی‌گذرد در یک هتل 5 ستاره با خانواده. او کیفش را می‌کند. کی روش  با خانواده‌اش بگردد اشکالی ندارد اما یک باشگاه وقتی می‌خواهد در یک سفر یک نفر را با خودش ببرد، کلی هیاهو می‌کنند. در این همه سال با خانواده‌ام به سفر نرفتم، اتفاقا در یکی از سفرها به خانمم اصرار کردم که بیاید اما او نیامد. متاسفانه این جور دروغ‌گویی‌ها مد شده است.»

کی روش که علاقه ندارد فعلاً پاسخ فتح الله زاده را بدهد، در اظهار‌نظری کوتاه گفته است: «تمام تمرکزم روی بازی‌های تیم‌ملی است نه حرف‌های فتح الله زاده. الان تیم‌ملی نیاز به حمایت دارد و آنها که حمایت کرده‌اند، مشخص هستند.»

کی روش در چنین مواقعی تمام حرف‌ها را جمع می‌کند و به ناگهان جواب می‌دهد. به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک باید منتظر یک مصاحبه تند و آتشین از کی روش علیه او بود. حتی به سرمربی تیم‌ملی گفته‌اند قرار است فتح الله زاده از او به فیفا شکایت کند که کی روش تنها لبخندی در مقابل این خبر زده است.

اما واقعیت در خصوص ماجرای خانواده كی روش که فتح الله زاده مطرح كرده است این كه با رسیدن کاروان تیم ملی ایران به ژوهانسبورگ اعضای خانواده کارلوس کی روش هم در فرودگاه حضور داشتند و همین مسئله باعث سو برداشت هایی شده است.

ماجرا از این قرار است که خانواده سرمربی تیم ملی در کشور آفریقای جنوبی زندگی می کنند و در زمان رسیدن کاروان ایران به ژوهانسبورگ، آنها هم برای سفر به انگلستان در فرودگاه حضور پیدا کرده بودند. در حال حاضر هم اعضای خانواده کی روش  در لندن به سر می برند و خبری از خوش گذرانی سرمربی تیم ملی در کنار خانواده اش نیست!
اخبار ورزشی - جام نیوز