ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واریز پول به حساب استقلالی‌ها


مدیرعامل استقلال می‌گوید طی یکی دو روز آینده پولی به حساب اعضای تیمش واریز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: بهرام افشارزاده با بیان این که قرار است بخشی از پول بازیکنان و کادرفنی تیمش پرداخت شود، گفت: تلاش‌هایی را انجام داده‌ایم و قرار است امروز (دوشنبه) یا فردا (سه‌شنبه) بخشی از طلب بازیکنان و کادرفنی استقلال را پرداخت کنیم.

به گزارش ایسنا، به گفته سرمربی استقلال، آبی‌پوشان جز مبلغ 15 میلیونی‌ که شب عید دریافت کرده‌اند، طی هفت ماه گذشته دریافتی‌ نداشته‌اند.


ویدیو مرتبط :
واریز پول به حساب لوپیرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پول به حساب باشگاه میلان واریز شد/ میلانی‌ها بار سفر به تهران را بستند



بازی  پرسپولیس ومیلان

پول به حساب باشگاه میلان واریز شد/ میلانی‌ها بار سفر به تهران را بستند

در شرایطی که ۶ آذر پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت، قرمزپوشان پول میلانی‌ها را به حساب‌شان ریختند.

به گزارش فارس، پس از حضور بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ایتالیا و امضای قرارداد با میلانی‌ها برای حضور ستارگان روسونری در ایران مقرر گردید که قرمزپوشان سریع‌تر با توجه به قرارداد پول میلانی‌ها را پرداخت کنند تا آنها نیز با توجه به امضای قرارداد حضورشان در ایران قطعی شود.

از همین رو این پول به حساب میلانی‌ها ریخته شد و حضور روسونری‌ در ایران قطعی شد. البته این در شرایطی است که به دلیل برخی مسائل هنوز این پول دست میلانی‌ها نرسیده و تا دو روز آینده آن را وصول خواهند کرد. ولی میلانی‌ها تمرینات پرفشار خود را برای بازی روز پنجشنبه 6 آذر مقابل پرسپولیسی‌ها آماده کردند و بار خود را برای سفر به تهران بسته‌اند.

/فارس