ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هیچ تیمی توانایی رقابت با استرالیا را ندارد


سرمربی تونسی کویت که شاگردانش در نخستین گام از شانزدهمین دوره جام ملت‌ها مغلوب استرالیا شدند معتقد است هیچ تیمی توان رقابت با ساکروس را ندارد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال کویت در حالی امروز (جمعه) در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های 2015 آسیا با نتیجه 4 بر یک مغلوب استرالیای میزبان شد که در ابتدا با گل دقیقه 8 حسین فاضل در نتیجه پیش افتاد اما نتوانست از برتری خود دفاع کند و در نهایت نخستین شکستش را در این رقابت‌ها متحمل شد.

نبیل معلول پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری در توضیح دلایل شکست شاگردانش برابر استرالیا گفت: من تنها فرد در بین کادرفنی و نیمکت‌نشینان کویت بودم که پس از گل اول بازی شادی نکردم، چون مطمئن بودم که استرالیا توانایی بازگشت به بازی و جبران نتیجه را دارد.

سرمربی تونسی آبی‌پوشان کویتی تصریح کرد: تیم استرالیا به لحاظ فیزیکی و جسمانی در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و این را در حرکات خود نشان داد که تأثیر زیادی در پیروزی ساکروس بر ما داشت. به نظرم هیچ تیمی در این تورنمنت توانایی رقابت با استرالیا را ندارد.

وی در ادامه عنوان کرد: در حالی که بازیکنان ما سعی داشتند با فشار به استرالیا اختلاف یک گل را جبران و به بازی برگردند استرالیا به گل سوم رسید که کار را برای بازگشت ما به بازی سخت‌تر از قبل کرد.


ویدیو مرتبط :
رقابت خودروهای خورشیدی در استرالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معروف: توانایی رویارویی با هر تیمی را داریم


کاپیتان تیم ملی والیبال در آستانه بازی با ایتالیا گفت: در بازی با صربستان نشان دادیم که توانایی رو در رو شدن با بهترین تیم های والیبال جهان را داریم. ایسنا: کاپیتان تیم ملی والیبال در آستانه بازی با ایتالیا گفت: در بازی با صربستان نشان دادیم که توانایی رو در رو شدن با بهترین تیم های والیبال جهان را داریم.


سعید معروف در رابطه با وضعیت تیم ملی اظهار کرد: چون ما بعد بازی با صربستان استراحت نکرده بودیم دو روز به ریکاروری پرداختیم. و از چهارشنبه در واقع تمرینات اصلی را شروع کردیم. روزهای اول سخت‌تر است. به خاطر اختلاف ساعت و سالن جدید کمی تطبیق با شرایط جدید دشوار می شود. در هر حال خوشبختانه تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم.حالا ببینیم چه اتفاقاتی در بازی خواهد افتاد.

وی افزود: لیگ جهانی چنین سختی هایی را دارد. باید همیشه در راه باشید و اختلاف ساعت های مختلف را تجربه کنید. به هر حال باید به این چیزها عادت کنیم و خوشبختانه آقای ولاسکو با تجربه گرانبهایی که در لیگ جهانی دارد توانسته است کمک زیادی کند که بازیکنان زودتر به این شرایط عادت کنند.

کاپیتان تیم ملی درباره بازی با ایتالیا خاطرنشان کرد: ایتالیا سابقه 8 قهرمانی در لیگ جهانی را دارد و ما اولین تجربه خود را پشت سر می گذاریم. به هرحال خودتان توضیح دادید. ایتالیا همیشه جزو ابرقدرت های والیبال بوده است. در این دوره هم کار تیمی خیلی خوبی داشتند. توانستند روسیه را داخل خاک خود شکست دهند. فکر می‌کنم بزرگترین انگیزه آنها این است که شش امتیاز از دو بازی برابر ما بگیرند و صعودشان را از گروه قطعی کنند. به همین خاطر با تمام توان ظاهر می‌شوند. اما تیم ما هم در بازی با صربستان نشان داد که می‌تواند با تیم های سطح بالای دنیا بازی کند و فکر می‌کنم به همین دلیل مثل بازی سال قبل با ایتالیا بازی خوبی از آب درآید.

وی درباره تغییری که ولاسکو در ترکیب 12 نفره انجام داد و دو دریافت کننده جدید به ایتالیا برد، به ایسنا گفت: اصلا بحث ضعف نیست. اگر دقت کنید در بازی با صربستان همه دیدند ما بازی را 12 نفره بردیم و حتی کسی که گیم پنجم وارد بازی شد، آمد و تاثیر خودش را گذاشت. سیستم این است که چون دوره اول لیگ جهانی را تجربه می‌کنیم و می دانیم سال بعد هم خواهیم بود چون از گروه ما تیمی سقوط نخواهد کرد، به بازیکن های مختلف میدان داده شود تا عیار بازیکن ها بدست آید. به همین دلیل من فکر می‌کنم آقای ولاسکو همه را تست می کنند تا به دوازده نفر اصلی برای بازی های لیگ جهانی و جام جهانی 2014 دست پیدا کند.