ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هیدینک: لستر شایسته کسب قهرمانی بود


سرمربی چلسی قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را به بازیکنان لسترسیتی تبریک گفت و آنها را شایسته ترین تیم به کسب عنوان قهرمانی دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، در حساس ترین و آخرین بازی هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس چلسی در استمفوردبریج از تاتنهام پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا این لسترسیتی باشد که جام قهرمانی در رقابت های لیگ جزیره را برای نخسین بار در تاریخ خود به دست آورد این درحالی است که تا پایان لیگ دو بازی دیگر باقی مانده است.

گاس هیدینک در نشست خبری بعد از بازی از تماس رانیری با او سخن به میان آورد و تاکید کرد که لسترسیتی شایسته ترین تیم به کسب عنوان قهرمانی بود.

سرمربی هلندی چلسی گفت: بعد از بازی رانیری با من تماس گرفت. صدای او می لرزید. فکر می کنم در حال گریه کردن بود. او 5 بار به من گفت تشکر می کنم.

او ادامه داد: این دیدار در نهایت برنده نداشت. دو تیم برای پیروزی به میدان رفته بودند. چلسی استرسی نداشت و بازی بهتری را به نمایش گذاشت این درحالی بود که تاتنهام زیر فشار بود. می توانستیم پیروزی این دیدار شویم. دو تیم بازی خوب و هجومی را در دستور کار خود قرار دادند. انتظار داشتم که در این دیدار به پیروزی برسیم. می توانستیم گل سوم را هم به ثمر رسانیم اما متاسفانه موفق نشدیم و این باعث ناراحتی من شده است. باید به بازیکنان چلسی افتخار کرد. آنها شروع خوبی در لیگ جزیره نداشتند اما نشان دادند که تیم بزرگی هستند.

هیدینک در پایان سخنان خود گفت: قهرمانی در رقابت های لیگ جزیره را به بازیکنان لسترسیتی تبریک می گویم. براین باور هستم که آنها شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند و در نهایت به چیزی که می خواستند دست پیدا کردند. همه پیش بینی می کردند که بازیکنان لسترسیتی تا بازیهای پایانی خسته شوند اما کاملا برعکس شد.


ویدیو مرتبط :
استخدام کارمندان شایسته برای کسب و کارهای کوچک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هازارد: لستر شایسته قهرمانی بود


ادن هازارد، هافبک چلسی معتقد است که لسترسیتی شایسته قهرمانی لیگ برتر در این فصل بوده است.

ورزش سه: شب گذشته دو تیم تاتنهام و چلسی به مصاف یکدیگر رفتند که با تساوی 2-2 دو تیم، لسترسیتی قهرمان لیگ شد. آنها با 7 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفته اند و هازارد، روباه‌ها را شایسته قهرمانی می‌داند.

او گفت:" لستر شایسته قهرمانی بود. این قهرمانی برای لیگ برتر هم خیلی خوب است." هازارد درباره عملکردش مقابل تاتنهام و گلزنی اش گفت:" گل زدن مقابل هواداران اتفاقی فوق‌العاده است. این یک بازی حساس برای چلسی بود. ما شایسته کسب تساوی بودیم. برایم مهم نیست که چه تیمی قهرمان شد."