ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هیدینک ستاره ساحل عاج را می‌خواهد


سرمربی تیم فوتبال چلسی تمایل دارد تا دیدیه دروگبا به عنوان مربی در جمع آبی‌‌پوشان به فعالیت بپردازد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال چلسی تمایل دارد تا دیدیه دروگبا به عنوان مربی در جمع آبی‌‌پوشان به فعالیت بپردازد.

گاس هیدینک سرمربی جدید تیم فوتبال چلسی که جانشین ژوزه مورینیو شده است، ابراز تمایل کرده که دیدیه دروگبا را این بار به عنوان مربی به استامفوردبریج بازگرداند.

ستاره ساحل عاجی در حال حاضر در تیم مونترال در لیگ آمریکا بازی می‌کند اما هیدینک مشتاق است تا این بازیکن 37 ساله را به غرب لندن بیاورد.

هدینیک در همین رابطه اظهار داشت: قبل از بازی با ساندرلند در جلسه با مدیران باشگاه گفتم که حضور بازیکنان محبوبی همچون دروگبا برای هر باشگاهی غنیمت است، به خصوص که او در چلسی یک اسطوره است و می‌تواند برای تیم بسیار خوب باشد.

وی افزود: البته این موضوع به خود او بستگی دارد و در حال حاضر او با باشگاه مونترال قرارداد دارد و ما در این رابطه احترام می‌گذاریم. ما باید به او فرصت بدهیم تا چیزی که بهتر است را انتخاب کند. او می تواند به عنوان مربی و یا به عنوان سفیر باشگاه فعالیت کند اما سفیر به نظرم خیلی رسمی و کاربردی نمی‌تواند باشد و به نظرم بهتر است که تجربیات خود را در اختیار تیم و سایر بازیکنان به عنوان مربی قرار دهد.

دروگبا تا دسامبر سال 2017 با مونترال قرارداد دارد.


ویدیو مرتبط :
بلژیک 2 - 2 ساحل عاج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا/توقف ساحل عاج مقابل مراکش/پیروزی آفریقای جنوبی و نیجریه



مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا

مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا
توقف ساحل عاج مقابل مراکش

تیم ملی فوتبال ساحل عاجل مقابل میهمان خود مراکش متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آفریقا، سه دیدار دیگر برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه و از گروه سوم تیم ملی فوتبال ساحل عاج میزبان مراکش بود که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

العربی در دقیقه 53 مراکش را یک بر صفر پیش انداخت اما دروگبا موفق شد در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند.

در همین گروه گامبیا موفق شد میهمان خود تانزانیا را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

از گروه دوم نیز سیرالئون موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر 2 بر گینه استوایی غلبه کند.

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در قاره آفریقا
پیروزی آفریقای جنوبی و نیجریه مقابل حریفان

تیم‌های ملی فوتبال آفریقای جنوبی و نیجریه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برزیل در قاره آفریقا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آفریقا شش بازی برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه و از گروه اول تیم ملی آفریقای جنوبی در شهر دوربان میزبان بوتسوانا بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

در دیدار مهم دیگر و از گروه ششم تیم ملی نیجریه موفق شد میهمان خود مالاوی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

گروه پنجم: نیجر 2  کنگو 2   و  بورکینافاسو 1 گابن 0

 

گروه دهم: آنگولا 4  لیبریا 1

 

گروه اول: آفریقای مرکزی 1  اتیوپی