ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هیدینک: دیپای در یونایتد به زمان نیاز دارد


گاس هیدینک، سرمربی چلسی عنوان کرد که باید به مففیس دیپای در منچستریونایتد زمان بیشتری برای ثابت کردن خود داده شود.

ورزش سه: دیپای در تابستان با هزینه ای گزاف از آیندهوون راهی یونایتد شد ولی آقای گل فصل گذشته هلند، تنها 2 گل در 14 بازی برای یونایتد به ثمر رسانده و در حد و اندازه انتظارات ظاهر نشده است.

هیدینک در این رابطه گفت:" او خیلی جوان است. وقتی در تیم ملی هلند بود، یکی از ستاره‌های ما در سن خیلی پایین بود زیرا در حال حاضر فقدان بازیکنان جوان با تجربه در تیم ملی هلند وجود دارد.بنابراین در سن پایین، او به عنوان یک استعداد بزرگ معرفی شده است. البته که با استعداد است ولی باید لیگ برتر را هم در نظر گرفت که حساسیت بسیار بالایی در طول 90 دقیقه دارد. این تجربه ای است که تمامی بازیکنان، نه فقط او، باید بر آن غلبه کنند. فکر می‌کنم او به زمان نیاز دارد زیرا استعداد بالایی دارد. او به کمک بازیکنان با تجربه نیاز دارد."


ویدیو مرتبط :
ممفیس دیپای، خرید جدید منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فهمیدن لایه های فیلم "آغاز" به زمان نیاز دارد



 

فهمیدن لایه های فیلم

 

دست اندر کاران فنی فیلم آغاز نیز وقتی اولین بار فیلمنامه فوق سری نولان را دیدند، در حد خود با یک معما رو به رو شدند. تک تک آنها در یک اتاق مهر و موم شده فیلمنامه را خواندند.

ساخت فیلم سینمایی «آغاز» برای بازیگران و گروه پشت صحنه با چالش های فنی بسیار زیادی همراه بود که آغاز کننده همه این چالش ها فیلمنامه پیچیده و رؤیا زده «کریستوفر نولان» بود. لئوناردو دی کاپریو بازیگر فیلم «آغاز» گفت حتی او برای فهمیدن لایه های زیاد داستان، به زمان نیاز داشت.

به نقل از هالیوود ریپورتر – دی کاپریو گفت: "می بایست به طور ضمنی می فهمیدم که کجای کار قرار داریم. در ابتدا قسمتهای از داستان بی نهایت گیج کننده بود، ولی هر چقدر بیشتر در مورد داستان صحبت می کردیم، من بیشتر آن را می فهمیدم." دی کاپریو که در این فیلم نقش شخصیت اصلی به نام «دومینیک کاب» را بازی می کرد، تا چندین هفته همراه با کریستوفر نولان به واکاوی فیلمنامه مشغول بود.

 

«ایما توماس» همسر کریستوفر نولان که یکی از دو تهیه کننده فیلم آغاز نیز بوده، گفت: "کاری که دی کاپریو به همراه کریستوفر نولان بر روی شخصیت کاب انجام داد باعث شد فیلم دیگر حالت معما گونه نداشته باشد و شخصیت محور شود تا تماشاگران بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند." دست اندر کاران فنی هم وقتی اولین بار فیلمنامه فوق سری نولان را دیدند، در حد خود با یک معما رو به رو شدند. تک تک آنها در یک اتاق مهر و موم شده فیلمنامه را خواندند.

«پل فرانکلین» ناظر جلوه های ویژه فیلم آغاز از آن قسمت فیلمنامه یاد می کند که در آن نوشته شده بود کل شهر پاریس نابود می شود و بعد جمع می شود: "کار کردن با کریستوفر نولان تجربه بسیار عالی ای است، ولی او در عین حال بسیار چالش برانگیز است." فیلم آغاز که در گیشه جهانی ۸۲۳ میلیون دلار فروش داشت در تاریخ ۷ دسامبر در قالب DVD عرضه می شود.... / خبرگزارى ایلنا