ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هوتن قلعه نویی؛ نه فوتبالی، نه اهل درس، فقط بیزینس



پسر قلعه نویی هم دست کسی از پسران پروین و حجازی ندارد. نه آتیلا توانست جای ناصر را بگیرد و نه محمد نشانی از علی پروین داشت. هوتن هم با امیر فرق دارد.

پسر قلعه نویی هم دست کسی از پسران پروین و حجازی ندارد. نه آتیلا توانست جای ناصر را بگیرد و نه محمد نشانی از علی پروین داشت. هوتن هم با امیر فرق دارد. آتیلا و محمد زیر سایه فامیلی و استعدادی که بهشان به ارث رسیده بود، فوتبالیست شدند اما خیلی زود کنار رفتند و حالا هم هر کدام برای خوشان کاسبی ای به راه انداخته اند و چندان با فوتبال ارتباطی ندارند.

 

محمدهوتن پسر امیر قلعه نویی در شروع راه است و به نظر می سد راهی که او انتخاب کرده کمی متفاوت تر است. کاسبی و فوتبال در کنار هم.

هوتن چند سالی است که خبرساز شده؛ از همان روزهایی که هر جا پدرش تیمی داشت، او هم بود و برای تیم های نوجوانان و جوانان بازی می کرد؛ سپاهان، تراکتور سازی و استقلال. مدتی به خاطر مدل موهایش، ست ساعتش با دکمه سردست و خودنویسش عکس هایش را روزنامه ها و خبرگزاری ها منتشر می کردند.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,هوتن قلعه نویی

 

بعد از جام جهانی هم بحث هایش با پولاد کیمیایی سر کی روش و انتقادی که این بازیگر از قلعه نویی کرده بود، مدتی سوژه بود. اما داستان ماشین های چیز دیگری بود؛ پورشه های سفید و زرد، مازراتی و... حالا هم که رستوران او خبرساز شده است، رستوران «ژوانی» در خیابان الف زعفرانیه. با راه افتادن این رستوران می گویند هوتن راهش را پیدا کرده و خیلی در فوتبال دوام نمی آورد و اگر هم فعلا هست و بازی می کند فقط برای این است که مشکل سربازی اش را حل کند.

هوتن متولد فروردین سال 1375 است و تا خرداد سال آینده فرصت دارد و بعد از آن باید به سربازی برود. پدرش که از استقلال رفت، او هم از این تیم جدا شد. قرار بود برای تیم عقاب بازی کند ولی منحل شدن این تیم همه برنامه هایش را به هم زد. او، هم در لیگ دسته سه برای تیم پارسه بازی می کند و هم در ترکیب تیم امیدهای این تیم است اما برای سال دیگر باید فکر جدی کند.

یکی از افراد نزدیک به خانواده قلعه نویی به «تماشاگران امروز» می گوید: «هوتن تلاش می کند که دانشگاه قبول شود. سه ماه اول سال را باید یک کاری بکند. اگر دانشگاه قبول نشد شاید بتواند سربازی اش را در تیم مقاومت بگذارند.» آنهایی که هوتن را می شناسند، می گویند خیلی اهل درس و دانشگاه رفتن نیست و پیش بینی می کنند پدرش پادرمیانی کند تا هرچه زودتر به یکی از تیم های نظامی برود.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,هوتن قلعه نویی

 

هوتن فوتبالش در حد پدر نیست. پدرش از اسمی های استقلال بود ولی شواهد نشان می دهد پسر نمی تواند فوتبالیست مطرحی شود. فوتبال متوسطی دارد و دفاع راست بازی می کند. اما مهم این است که جدیتی را که باید داشته باشد، ندارد. برای این موضوع هم دلیل یک همیشگی را می آورند: «فوتبال برای آدم های فقیر است».

هوتن بیشتر سرگرم ماشین بازی و تفریح است و خیلی فرصت فوتبالیست خوب شدن را ندارد. البته برخی هم از او حمایت می کنند. «الان هم می تواند در تیم امیدهای استقلال بازی کند. فوتبالش بد نیست. امیر خودش اصراری ندارد که در استقلال باشد. نگران است همه فکر کنند به خاطر قلعه نویی به او بازی می دهند. امیر بارها به هوتن گفته که خودش حقش را از فوتبال بگیرد».

هوتن مدعی است که اگر در پارسه بازی می کند فقط به خاطر استعداد خودش است و در غیاب پدر برای این تیم تست داده و قبولش کرده اند. حتی موقع تست دادن هم کسی نمی دانسته او پسر قلعه نویی است.

برخلاف فوتبال، می گویند هوتن شم بالای اقتصادی دارد و در بیزینس می تواند موفق باشد. شاید به همین دلیل است که قلعه نویی مدیریت رستوران و کافی شاپش را به پسر 19 ساله اش سپرده. هفته اول بهمن ماه بود که شعبه خیابان الف رستوران ژوانی راه اندازی شد. تصور این بود که رستوران متعلق به خود هوتن باشد اما ظاهرا به نام خود امیر قلعه نویی است. سه دانگ به اسم قلعه نویی است و سه دانگ هم مال خود رستوران های زنجیره ای ژوانی است. هوتن فقط مدیریت این رستوران را بر عهده دارد.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,هوتن قلعه نویی

 

ژوانی زعفرانیه دوطبقه است، طبقه اول رستوران و طبقه دوم کافی شاپ. در رستوران غذاهای ایتالیایی سرو می شود و اغلب مشتری ها هم از محلی های زعفرانیه یا دوست های خود هوتن هستند. می گویند استقلالی ها هنوز در این رستوران دیده نشده اند و حتی در مراسم افتتاحیه هم خبری از آنها نبوده. روز افتتاحیه هفت هشت بازیکن تراکتورسازی، مجتبی میرزاجانپور (بازیکن تیم ملی والیبال) به همراه همسرش، محمدرضا حیاتی، گوینده قدیمی اخبار تلویزیون، رسول نجفیان، سعید عرب (خواننده) به همراه برادرش امید، مجید خراطها (خواننده)، عباس قادری و پسرش، وحید نوروزی، شهردار سابق منطقه 18 و... مهمانان ویژه بوده اند.

می گویند امیر قعله نویی خیلی حواسش به کارهای هوتن است و مدام در حال پیگیری است تاب بیند او کارهایش را درست انجام می دهد یا نه؛ در روز چند بار با او تماس می گیرد تا ببیند به رستوران رفته، سر تمرین بوده و... هوتن هم به پدر خیلی وابسته است و می گویند برای این که حرفش را ثابت کند، آخرین قسمش، قسم پدر است. دوست قلعه نویی می گوید: «هوتن خیلی خوب تربیت شده و با بچه پولدارها فرق می کند. خیلی باادب و نزاکت است».

 

هوتن دوست های نزدیکش را هم از بین فامیل مادر انتخاب کرده و بیشتر با آنها رفت و آمد دارد. او حتی برای رفتن سر تمرین، ماشین یا موتور این دوستانش را قرض می گیرد؛ نه اینکه ماشین نداشته باشد، اما از پدرش حرف شنوی دارد. هوتن بعد از مازراتی و پورشه به لکسوز رسیده ولی شرط پدر این است که با این ماشین سر تمرینات نرود.

 

اخبار ورزشی - تماشاگران امروز.برترین ها


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: رویانیان یکی از بهترین مدیران پرسپولیس بود/ باید اهل فن به فوتبال بیایند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

قلعه‌نویی: رویانیان یکی از بهترین مدیران پرسپولیس بود/ باید اهل فن به فوتبال بیایند

سرمربی تیم استقلال فوتبال گفت: رویانیان زحمت زیادی کشیده و وی یکی از بهترین مدیران پرسپولیس بوده است.

اخبار ورزشی - به گزارش  فارس، امیر قلعه نویی در حاشیه مراسم آیین تجلیل از نخبگان و تلاشگران سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران درباره بازی استقلال و مس کرمان گفت: بازی سختی بود، بازی های برگشت حکم فینال را دارد معتقدم این تیم قدرتمند بازی کرد. بسیاری از تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس با انگیزه بازی می‌کنند.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه هنگام بازی مجیدی به نظر می‌رسید جو بازی احساسی شده است اظهار داشت: مردم مجیدی را دوست دارند و من هم این مسئله را قبول دارم.

قلعه‌نویی درباره استعفای رویانیان اظهار داشت: پیامک آن را دیدم رویانیان در زمان  مدیریتش چه در فوتبال و چه در جای دیگر زحمت کشیده است. ما باید آدم‌های اهل فن را بیاوریم که بسیاری به این حرف من معترض هستند. رویانیان زحمت کشیده و حالا که رفته از او تشکر می‌کنم. وی یکی از بهترین مدیران پرسپولیس بود.

وی در پایان درباره این مراسم گفت: جلسه خوب و معنوی بود که کار ارزشی انجام شد. آرزوی قلبی من این است که یک ایرانی نیازمند نداشته باشیم./فارس