ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هوار ملا محمد کفش‌هایش را آویخت


هافبک سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ۳۵ سالگی از دنیای فوتبال برای همیشه کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری فارس: هوار ملا محمد ستاره سابق تیم‌ملی فوتبال عراق بازنشستگی خود از دنیای فوتبال را ساعتی پیش اعلام کرد.

او در نشستی مطبوعاتی به مناسبت کناره‌گیری‌اش گفت: تصمیم برای کناره‌گیری و پایان دادن به مسیر فوتبالی‌ام گرفته‌ام؛ اکنون می‌خواهم به خانواده‌ام برسم که مدت‌ها است از آن‌ها دور بوده‌ام.
او که 12 سال یکی از سه ضلع ستاره تاریخی عراق بوده و در این راه به موفقیت‌های فراوانی هم رسید، افزود: کوشیده‌ام که مردم کشورم را راضی کنم. آن‌ها همواره یاری‌گر من بودند و من سپاس ویژه‌ام را نثار آن‌ها می‌کنم.

این هافبک فوتبال که اکنون 35 سال دارد، ادامه داد: از این پس می‌کوشم تجربیاتم را به فوتبال کشورم منتقل کنم.
هوار ملا محمد طاهر زیباری که متولد شهر موصل است، سال گذشته و در جریان تصرف این شهر توسط نیروهای تروریستی داعش بسیاری از اموال و نزدیکان خود را از دست داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های نیروی هوایی‎، الانصار، آپولون لیماسول، العین، الخور، آنورتوسیس، پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن و اربیل را دارد.

او همچنین حدود 120 بازی ملی و 30 گل ملی در کارنامه خود دارد.


ویدیو مرتبط :
سه تار نوازی محسن رمضان نژاد قطعه هوار هوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس شكایتی از هوار ملا محمد نكرده است



 

پرسپولیس شكایتی از هوار ملا محمد نكرده است

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه هیچ گونه شکایتی از هوار ملا محمد نکرده است.

هوار ملا محمد بازیکن عراقی فصل گذشته سرخپوشان که هم اکنون قصد دارد در استقلال حضور یابد، به جهت رعایت قوانین فوتبال برای صدور ITC مکلف به پرداخت مبلغی به باشگاه پرسپولیس است.

بر همین اساس، منصور بیک محمدلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: اگر هوار به تیم‌های خارجی می‌پیوست، مشکلی برای صدور ITC نداشت اما برای فعالیت مجدد ورزشی در ایران باید 20 درصد از کل مبلغ قراردادش را که پیش از این دریافت کرده بود را برای صدور کارت بازی به باشگاه قبلی (پرسپولیس) پرداخت کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مطابق قانون، هافبک عراقی سرخپوشان باید این مبلغ را بابت صدور ITC به این باشگاه عودت دهد تا بتواند در لیگ ایران فعالیت کند.

منصور بیک محمدلو در خصوص جذب عماد محمد رضا گفت: باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن عراقی فصل گذشته تیم سپاهان تمام اقدامات لازم را انجام داد اما وی پس از توافقات نهایی برای صدور کارت بازی رفت، ولی دیگر باز نگشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد زمان حضور و توافقات انجام شده گفت: عماد محمدرضا ساعت 14:30 روز 22 مهر ماه سال جاری به همراه مدیر برنامه‌هایش در باشگاه حضور یافت و در تمام موارد با مسئولان باشگاه به توافق رسید. بازیکن عراقی در خصوص کلیه موارد از جمله محل سکونت و اهم درخواست‌هایش با باشگاه و کادر فنی تیم به توافق رسید و گفت در ایران فقط در تیم پرسپولیس بازی خواهد کرد و برای دریافت رضایتنامه، عازم مصر شد که پیش از این نیز از سوی مسئولان باشگاه به وی اعلام شده بود که جهت پرداخت مبلغ صدور ITC، باشگاه آمادگی کامل همکاری دارد که با مخالف عماد محمدرضا مواجه شد.

بیک محمدلو تاکید کرد: مهاجم عراقی با توافق کامل با باشگاه و کادر فنی، قول عقد قرارداد و حضور در این تیم را داد اما مطمئنا با پیشنهاد بهتری از سوی بوشهری‌ها مواجه شد که توانست قید پرسپولیس را بزند.