ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هواداران پرسپولیس سنگ‌تمام گذاشتند/ تیم برانکو در حد قهرمانی است



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پیامی از هواداران این تیم تشکر کرده و همچنان معتقد است سرخپوشان در مسیر قهرمانی هستند.

مهرداد میناوند پس از برد قرمزها برابر استقلال خوزستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان پرسپولیسی، این برد دلچسب گوارای وجودتان. اول: ممنونم از تمام هواداران متعصب پرسپولیس که برای سربلندی تیممان سنگ تمام گذاشتند.

شما بهترین هستید. دوم: تشکر می کنم از برانکو و کادر فنی که تیمی ساخته اند در قواره قهرمانی. تیمی منسجم که از تماشای فوتبال آن همه ما لذت می بریم.

سوم: ممنونم از تک تک بازیکنان با غیرت تیمم که هر چه در توان دارند خرج سربلندی تیم محبوبمان می کنند، درود به شرفتان که قدر این پیراهن و حمایت هواداران را می دانید.

چهارم: سال نو میلادی را به جناب برانکو و کادر فنی و بازیکنان مسیحی تیمم تبریک عرض می کنم.

پنجم: مصمم تر از همیشه از تیم محبوبم در مسیر قهرمانی حمایت می کنم و از شما هم همین درخواست را دارم. یا علی».

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
گفتگوئی متفاوت با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو: جایگاه ما بین 3 تیم اول و حتی قهرمانی است/هواداران انرژی مضاعفی به ما دادند



اخبار,اخبارورزشی, سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 20 دروازه‌بان و بازیکن را زیر ذره‌بین قرار دادیم و امروز تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

 برانکو ایوانکوویچ با حضور در استودیوی رادیو ورزش در مورد شرایط حاکم بر فوتبال کشورمان گفت:‌ ما کار پر استرسی را داریم و هر روز آدرنالین بالایی از نوع مثبت در مغزمان ترشح می‌کند اما با این احوال کار کردن با جوانان لذت‌بخش و خوشحال‌ کننده است و در نقطه مقابل ارتباط با هواداران تیم هم به لذت کار ما می‌‌افزاید.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیشنهاد تیم ملی کرواسی و دلیل انتخاب تیم‌های باشگاهی گفت:‌ از وقتی در امارات کار می‌کردم پیشنهاد سرمربیگری کرواسی را داشتم اما کار کردن با جوانان و اینکه عده‌ای زیر نظر شما پیشرفت کنند لذت‌بخش است من دوست داشتم به پرسپولیس بیایم و در کنار هواداران برای پیشرفت جوانان و ارتقای فوتبال پرسپولیس تلاش کنم گرچه گزینه هدایت تیم ملی کرواسی اهمیت خودش را دارد اما کار کردن در باشگاه‌ها و همچنان تیم ملی کار سختی است و من تجربه و شیوه خاص خودم را در تیم ملی و باشگاه دارم. البته افتخار حضور در تیم ملی کرواسی به مدت 7 سال و تیم ملی ایران 5 سال را در کارنامه دارم که یکی از سوابق درخشان من نیز به حساب می‌آید.

وی در مورد پیشرفت فوتبال ایران اظهار داشت: لازم است بگویم قبل از هر چیزی ایران با روند جهانی پیش رفته و توان فیزیکی و توان تهاجمی تیم‌‌ها بیشتر شده شاید کمبود سوپراستارهای قبل که در فوتبال ایران بودند در این نسل احساس شود اما این جوانان آینده درخشانی دارند و باید با تلاش و کار بیشتر به بازدهی برسند.

مربی اسبق تیم ملی در مورد تیم ملی والیبال و اینکه آیا از این تیم شناختی دارد، گفت: از تماشای والیبالیست‌های ایران در مسابقات مختلف لذت بردم ایران پتانسیل بالایی در ورزش دارد که این پتانسیل در رشته والیبال هم به بازدهی رسید.

برانکو در مورد بازیکنان جدید و جذب دروازه‌بان در پرسپولیس گفت: ما 24 ساعت وقت داریم که به این موضوع را رسیدگی کنیم. ما 20 بازیکن را زیر ذره‌بین قرار دادیم و امروز تصمیم نهایی را خواهیم گرفت که چه کسی را به عنوان دروازه‌بان به تیم اضافه کنیم. متأسفانه بعد از دست دادن کاپیتان نوری جایگزین کردن شخصی به جای او کار سختی است و کاپیتانی پرسپولیس افتخار بزرگی به حساب می‌آید. ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا با قهرمانی جای خالی او را پر کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی کرواسی در مورد نتایج ضعیف اوایل فصل اظهار داشت: متأسفانه در ابتدای فصل مشکلات بسیاری داشتیم و مدت زمان زیادی طول کشید تا تیم کامل شود یک روز قبل از آغاز فصل آقای طاهری به تیم آمد و ما در 15 روز تیم را جمع کردیم .محرومیت بازیکنانی در ابتدای فصل مثل طارمی، عالیشاه، مکانی و نورمحمدی کار را در استارت برای ما سخت کرد و بازیکنان جدیدی که آمدند تنها 10 روز با ما تمرین کرده‌اند و البته نمی‌خواهم اشاره کنم به مشکلاتی که با داوری داشتیم ولی ما با تمام این اوصاف خوب بازی می‌کردیم ولی موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم بعد از  بازی ششم با خوش‌بینی به بازیکنان اعلام کردم که ما قهرمان می‌شویم و بعد از باخت خانگی مقابل ذوب‌آهن در نهایت تعجب هواداران ما را تشویق کردند و این کار انرژی مضاعفی برای ادامه کار به ما داد و بعد فوت نوروزی باعث شد همه همدل و هم‌قسم شویم تا به نوعی از زحمات او تقدیر کنیم. در نهایت من به تیمم اعتقاد دارم و تأکید می‌کنم جایگاه ما بین 3 تیم اول و حتی قهرمانی است.

وی در مورد بازی چشم‌نواز پرسپولیس اظهار داشت: بله فلسفه بنده بازی قشنگ و بالطبع در بلند مدت کسب نتیجه لازم است. در فاز حمله آزادی عمل به عده‌‌ای از بازیکنانم می‌دهم و مهم نیست بازیکنان چند حرکت اضافی با توپ انجام دهند این موضوع باعث می‌شود تا بازی طراوت بیشتری پیدا کند.

برانکو در مورد قهرمانی اظهار کرد: ما به همه بازیکنان تأکید کردیم که باید قهرمان شویم و خوش‌بین هستیم چون فاصله ما با بالای جدول زیاد نیست گرچه تیم‌های خوبی مانند استقلال، استقلال خوزستان، سپاهان و گزینه پنهانی به نام صبا که علی دایی هدایت آن را برعهده دارد و سایپا در کورس هستند.

سرمربی پرسپولیس دلیل جذب نکردن بازیکن جدید تأکید کرد: هر تیم دوست دارد بازیکنان با کیفیت را به اختیار بگیرد اما وقتی نمی‌توانید به دلایلی همچون باشگاه و مبلغ درخواستی بازیکن و موانع دیگر بازیکن مورد نظر را جذب کنید مجبور هستید با بازیکنان مدارا کنید گرچه اضافه شدن بازیکن جدید و هماهنگی او با تیم هم زمان‌بر است.

وی در مورد جوانگرایی علی دایی در پرسپولیس گفت: این اتفاقی است که رخ داده و آقای دایی کار بسیار خوبی را انجام داده است و بازیکنانی مثل قدیمی، علیپور، طارمی، نورالهی سن و سالی بین 20 تا 24 سال دارند و اگر ما تشخیص بدهیم چنین بازیکنانی وجود دارند حتماً آنها را جذب خواهیم کرد.

برانکو در مورد طرفدار بارسلونا یا رئال است، گفت: ابتدا لازم به ذکر است بگویم از لیگ برتر انگلیس خیلی ناامید شدم چون در حد و اندازه‌های بارسا و رئال نیستند. من عاشق فلسفه بارسا هستم اما قبلاً رئال را دوست داشتم چون شاگردان سابق من در تیم ملی کرواسی مثل مودریچ و کواچیچ در رئال توپ می‌زنند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با کدام مدیر راحت‌تر بودند اظهار داشت: افتخار بزرگ کار کردن با ایویچ و بلاژویچ را داشتم در ایران هم با مدیران موفقی چون دادکان کار کرده‌ام البته آقای شاهرخی و مرحوم رنجبر و سجادی هم درک متقابلی از من داشتند و ما در آن برهه بهترین نتایج بعد از انقلاب با تیم ملی کسب کردیم.

مربی کروات در مورد تعامل با خبرنگاران نیز گفت:‌خبرنگاران کار خود را می‌کنند و در واقع همکار ما هستند رسانه‌ها شریک کاری مربیان و باشگاه‌ها محسوب می‌شوند البته همیشه مقدور نیست که از ما تعریف کنند.

برانکو در مورد جدایی پانادیچ از پرسپولیس گفت: وی قبل از سال میلادی به دلیل بیماری پدرش به کرواسی برگشت و باید از خانواده خود مراقبت می‌کرد به همین دلیل مجبور شد از پرسپولیس برود و در آنجا با یک پیشنهاد 6 ماهه روبه‌رو شد طبیعتاً تا 6 ماه صبر خواهیم کرد که دوباره به جمع ما برگردد چرا که او سابقه حضور در کادر ملی کرواسی و برترین‌های باشگاه‌های کرواسی را دارد. البته مربی بدنساز ما هم یک استاد جوان بدنسازی است که بسیار به کارش تعصب دارد که با روش جدید "کروس‌فیت "تیم را مهیای بازی می‌کند.

وی در مورد نسل جدید مربیان در فوتبال ایران اظهار داشت: آنها از همین الان نشان دادند که می‌توانند در سطح بالایی کار کنند یحیی گل‌محمدی عبداله ویسی و چند مربی دیگر هم هستند که با کسب تجربه لازم و تلاش و فراگیری علوم جدید به مدارج بالایی برسند.

سرمربی پرسپولیس  در مورد جدایی اومانیا گفت: ما چهار بازیکن دفاع وسط بنگر، نورمحمدی، ماریچ و اومانیا داریم که در ابتدای فصل ماریچ و اومانیا دیر به ما ملحق شدند اما برای اینکه به موفقیت برسیم و یک تیم کامل داشته باشیم لازم است که همه جوانب را در نظر بگیریم و در صورت لزوم امکان جدایی اومانیا از تیم وجود دارد.

برانکو در مورد اینکه آیا پرسپولیس برای تمرینات به ورزشگاه شهید کاظمی منتقل خواهد شد، افزود: این موضوع از جانب باشگاه در حال پیگیری است. زمین درفشی‌فر به طور کامل باید ترمیم شود و یک زمین برای تیم فوتبالی چون باشگاه پرسپولیس با این همه حجم تمرین کافی نیست.

وی در پایان در مورد نقل و انتقالات پرهزینه و دریافت‌های میلیاردی بازیکنان گفت: من اینجا بدون خانواده و بدون دوستانم کار می‌کنم البته در کرواسی بیزینس هم دارم ولی به خاطر شرایط کار و علاقه‌ام به ایران آمدم. طبیعتاً در همه جای دنیا کار حرفه‌ای پول حرفه‌ای می‌خواهد. مثلاً روبرتو کارلوس در ازبکستان به دلیل پیشنهاد هنگفتی که دریافت کرد قبول کرد که بازی کند.

 

 اخبار وزشی  -  فارس