ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هواداران ستاره فوتبال با لباس های عجیب (+تصاویر )



 

دو نفر از هواداران ستاره آرژانتینی بارسلونا، شب گذشته با شکل و شمایل عجیب در نیوکمپ حاضر شدند. روی پلاکاردی که در دست آنها دیده می شد، نوشته شده: «مسی، از سیاره تو آمده ایم و پیراهنت را می خواهیم!»

اخبار,اخبار ورزشی,بارسلونا

 

اخبار,اخبار ورزشی,بارسلونا

 

 اخبار ورزشی  -  جام نیوز 


ویدیو مرتبط :
این مزون لباس زنانه،طراح لباس ستاره های مشهور ایران است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب ستاره‌های فوتبال اسپانیا در لباس مبدل



اخبار ورزشی - اقدام عجیب ستاره‌های فوتبال اسپانیا در لباس مبدل

بحران‌های مالی پی در پی در اسپانیا و افزایش مشکلات مالی مردم این کشور به واسطه بالا رفتن نرخ بیکاری و بدهی‌های عمومی، مسئولان اتحادیه اروپا را به این فکر انداخت تا با ساخت فیلمی چند دقیقه‌ای با کمک ستارگان فوتبال اسپانیا قبل از مسابقات جام جهانی، ضمن ابراز همدردی با مشکلات مردم، تفاوت اختلاف طبقاتی در اسپانیا را کاهش دهند.

در این تبلیغ آندره اینیستا ستاره بارسلونا، ژاپی آلونسو هافبک رئال مادرید، سانتی کاسورلا بازیکن آرسنال، پپه رینا بازیکن ناپولی و خوان فران بازیکن اتلتیکو مادرید حضور دارند. این بازیکنان از تیم‌های رقیب و همچنین گرایش‌های سیاسی مختلف انتخاب شده‌اند.

اخبار,اخبار ورزشی ,فوتبال اسپانیا

اینیستا در لباس مبدل آشپز


در این ویدئوی دو دقیقه‌ای، پنج بازیکن ذکر شده با تغییر چهره و لباس خود، به عنوان یک شهروند عادی سر یک شغلی حاضر می‌شوند. این بازیکنان به هیچ عنوان برای مردم عادی قابل شناسایی نیستند. در پایان ویدئو به همکاران این ستارگان گفته می‌شود که آنها چه کسی هستند و این موضوع با تحسین مردم اسپانیا مواجه می‌شود.

اخبار,اخبار ورزشی ,فوتبال اسپانیا

ژابی آلونسو در لباس پرستار افراد سالمند


نقش اینیستا در این ویدوئو آشپزی در یک رستوران و تحویل غذا به مردم است. ژاپی به عنوان حامی و پرستار افراد مسن در یک خانه سالمندان نقش بازی می‌کند و وظیفه رسیدگی به سالمندان را بر عهده دارد. تا جایی که ژابی حتی صورت یک پیرمرد را آرایش می‌کند و او را برای تفریح به بیرون می‌برد.. سانتی کاسورلا و خوان فران هم در نقش کارگر یک باغ در کنار سایر کارگران کار می‌کنند. پپه رینا هم به عنوان مربی مهد کودک به بازیکنان آموزش می‌دهد.

اخبار,اخبار ورزشی ,فوتبال اسپانیا

پپه رینا در نقش مربی مهد


هدف دیگر از این این اقدام همگرایی بین لایه‌ها و اقشار جامعه در اسپانیا  بود؛ اینکه تمام مردم جامعه صرفنظر از گرایش سیاسی و اختلاف طبقاتی زیر یک پرچم برای کمک به اسپانیا کار خواهند کرد.
اخبار ورزشی - مهر