ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هواداران رئال دروازه‌بان اول را انتخاب کردند


در نظرسنجی یک نشریه مادریدی، هواداران کهکشانی‌ها شایسته‌ترین دروازه‌بان در میان سه سنگربان حال حاضر رئال مادرید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم محبوب‌شان را انتخاب کردند.

تسنیم: نسخه آنلاین روزنامه آس اسپانیا در خصوص معمای دروازه‌بانی کهکشانی‌ها، اقدام به نظرسنجی از هواداران رئال مادرید کرده و از آنها خواسته که بهترین گزینه را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم در فصل آینده مشخص کنند.

کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی تیم لوانته روز گذشته (یکشنبه) رسماً‌ به رئال مادرید پیوست تا نبرد خود را با دیه‌گو لوپس و ایکر کاسیاس برای جلب نظر کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم و تبدیل شدن به سنگربان شماره یک تیم آغاز کند.

هواداران رئال مادرید اما از همین حالا او را شایسته‌ترین گزینه برای حفاظت از سنگر کهکشانی‌ها می‌دانند. در نظرسنجی روزنامه آس که 23 هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند، ‌53 درصد از هواداران رئال کیلور ناواس را به عنوان بهترین گزینه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم معرفی کرده‌اند. اینطور که پیداست واکنش‌های خیره‌کننده ناواس در ترکیب کاستاریکا در جام جهانی سبب شده که بیش از 12 هزار هوادار رئال مادرید او را به عنوان بهترین سنگربان حال حاضر تیم‌ خود معرفی کنند.

ناواس در حالی اکثریت آراء را به خود اختصاص داده است که پس از او دیه‌گو لوپس به عنوان بهترین گزینه برای حفاظت از دروازه‌ رئال در فصل جدید معرفی شده است. سنگربان پیشین سویا که زمزمه‌هایی مبنی بر خروج قریب الوقوعش از سانتیاگوبرنابئو برای پیوستن به موناکو شنیده می‌شود، 29 درصد از آراء (بالغ بر 6 هزار و 600 نفر) را به خود اختصاص داده است.

کمترین آراء هم متعلق به ایکر کاسیاس، کاپیتان کهنه‌کار تیم بوده است که ظاهراً‌ عملکرد ضعیفش در اردوی تابستانی قوهای سفید، به خصوص در بازی برابر منچستریونایتد که سه بار دروازه‌اش باز شد، او را از چشم هواداران رئال انداخته است و سبب شده تنها 17 درصد از کاربران اینترنتی سایت روزنامه آس (چیزی در حدود چهار هزار نفر) به او رأی بدهند.


ویدیو مرتبط :
قهر دروازه بان های رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن تولد دروازه بان رئال مادرید در استخر دلفین ها / عکس



جشن تولد دروازه بان رئال مادرید در استخر دلفین ها / عکس

 ایکر کاسیاس سی و یک ساله شد.

 ایکر کاسیاس ، جشن تولدش را در استخر دلفین ها برگزار کرد . کاپیتان رئال ، 31 ساله شد

خبرآنلاین.


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب