ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هواداران در تشییع هم عکس سلفی گرفتند!


هوادارانی که برای تشییع پیکر کاپیتان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور یافته بودند، در چنین مراسمی هم از گرفتن عکس سلفی دست نکشیدند.

خبرگزاری تسنیم: بعد از پایان مراسم تشییع پیکر هادی نورزوی، کاپیتان فقید پرسپولیس که روز گذشته (پنجشنبه) به علت ایست قلبی دارفانی را وداع گفت، همهمه زیادی در ورزشگاه آزادی به وجود آمد. برخی هواداران هم که توسط نیروی انتظامی قابل کنترل نبودند به داخل زمین رفتند.

نکته قابل تأمل حضور هواداران در زمین ورزشگاه آزادی گرفتن عکس سلفی با بازیکنان پرسپولیس و سایر نفراتی بود که در مراسم تشییع حضور یافته بودند و این عده نشان دادند در چنین مراسمی هم از گرفتن عکس سلفی دست نمی‌کشند.

به علت ازدحام هواداران در ورزشگاه آزادی و گرفتن عکس یادگاری آنها با بازیکنان، افرادی مانند علی کریمی به سختی از ورزشگاه خارج شدند.


ویدیو مرتبط :
عکس سلفی لواندوفسکی با هواداران بایرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس سلفی دو ستاره آلمان با پشت زمینه هواداران!



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی آلمان

 

اخبار ورزشی - عکس سلفی دو ستاره آلمان با پشت زمینه هواداران!

کاروان تیم ملی آلمان در بدو ورود به خانه با استقبال باشکوه مردم روبرو شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ماریو گوتزه و آندره شورله دو بازیكن كلیدی آلمان در فینال جام جهانی بودند. دو ستاره جوانی كه یواخیم لو به عنوان یار ذخیره به آنها میدان داد و در نهایت جواب اعتمادش را گرفت. آلمانی‌ها كه بعد از 24 سال قهرمانی را به خانه آوردند، امروز (سه شنبه) در میان استقبال بی نظیر مردم به خانه بازگشتند. در این عكس دو ستاره جوان بایرن و چلسی در یك قاب دیده می شوند و مردم آلمان پشت آنها قرار دارند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی آلمان

اخبار ورزشی - خبرآنلاین