ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هنوز داری تجربه کسب میکنی آقای طارمی؟


مهدی طارمی به لطف موفقیت همیشگی هواداران پرسپولیس در نظرسنجی نود، به عنوان بهترین بازیکن لیگ پانزدهم شناخته شد.

بانک ورزش: مهدی طارمی به لطف موفقیت همیشگی هواداران پرسپولیس در نظرسنجی نود، به عنوان بهترین بازیکن لیگ پانزدهم شناخته شد. او هفته بعدش در این برنامه حاضر شد و به گپ و گفت با فردوسی‌پور پرداخت. مطابق انتظار یکی از سوالات عادل از طارمی، در مورد موقعیت‌های پرشماری بود که این مهاجم بوشهری در هر بازی از دست می‌دهد. طارمی هم در جواب مجری نود گفت: «من جوان هستم و به هر حال خراب کردن این موقعیت‌ها برایم تبدیل به تجربه می‌شود.»

طارمی در شرایطی این مساله را مطرح می‌کرد که پرسپولیس عنوان ارزشمند قهرمانی در لیگ پانزدهم را صرفا به خاطر سه گل اختلاف با استقلال صنعتی خوزستان از دست داده بود. به این ترتیب اگرچه مهدی با گل زدن‌هایش کمک زیادی به این تیم کرد، اما عملا با گل نزدن‌هایش قهرمانی را از سرخپوشان گرفت و به نوعی تجربه‌اندوزی او برای سرخ‌ها به قیمت یک جام تمام شد. جالب اینکه اواسط نیمه دوم بازی دوستانه با مقدونیه، طارمی وارد زمین شد تا برابر این حریف آسان اروپایی، بر تعداد گل‌های ملی‌اش بیفزاید، اما در همین دقایق هم حداقل دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.

از قرار معلوم طارمی هنوز اصرار دارد «تجربه» کسب کند، اما نمی‌داند که ممکن است چنین رویکردی به قیمت از دست دادن جایگاهش برای او تمام شود. مسلما سرمربی تیم ملی ترجیح می‌دهد فرصت بازی را بیشتر در اختیار نفراتی قرار بدهد که از کمترین فرصت، حداکثر استفاده را ببرند. بازی‌های دشوار پیش رو در مهمترین مرحله از انتخابی جام جهانی روسیه آنقدر حیاتی هستند که از دست دادن تنها یک موقعیت گل در آنها بتواند به قیمت بر باد رفتن صعود تمام شود. بنابراین بهتر است طارمی هم به تجربه‌اندوزی‌اش پایان بدهد و با تمرکز بیشتری به توپ ضربه بزند.

به آرش نگاه کن

آرش برهانی مدتهاست که از سطح بازیکنان درجه یک فوتبال ایران جدا شده و به احتمال فراوان همین روزها استقلال را هم ترک خواهد کرد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که آرش کماکان دومین گلزن تاریخ لیگ برتر و بهترین گلزن استقلال محسوب می‌شود، اما تداوم بی‌دقتی‌های او و خراب کردن موقعیت‌های فراوان گلزنی باعث شد عمر درخشش این بازیکن خیلی کمتر از استحقاق واقعی‌اش باشد. حالا شاید لازم است مهدی طارمی هم نیم‌نگاهی به برهانی بیندازد و ببیند که غروب یک ستاره چقدر سریع ممکن است اتفاق بیفتد. آقای گل لیگ پانزدهم که بعد از شروع طوفانی‌اش در لباس تیم ملی گفته بود به شکستن رکورد علی دایی فکر می‌کند، بعد از بازی با گوام هنوز موفق به گلزنی نشده است.


ویدیو مرتبط :
به تجربه بی اعتنایی کنی شقاوت داری! تو که تجربه کردی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده؛ آقای مجیدی! به تو یاد نداده اند حرمت نگه داری



اخبار,اخبارورزشی,بهرام افشارزاده

مدیرعامل استقلال گفت: «اگر من جزو باند و دسته‌ای بودم که الان استقلال این همه مشکل مالی نداشت.»

به گزارش جام نیوز، بهرام افشارزاده از حرف‌های فرهاد مجیدی در مورد مدیران بی‌کفایت باشگاه استقلال دلخور بود. وی در این باره ضمن ارائه نقطه‌نظراتش در مورد این قضیه پیرامون سایر مسائل باشگاه هم صحبت کرد.

اظهارات افشارزاده را در ادامه می خوانید:
* فرهاد مجیدی از عملکرد مدیران بی‌کفایت در باشگاه استقلال یاد کرده بود؟
- قبلا هم گفتم کسی شروع به انتقاد از فرد خاصی می‌کند که حداقل نیمی از توانایی‌های وی را داشته باشد. مجیدی که تا به حال نه مربیگری کرده و نه مدیریت چطور در مورد کار مدیران استقلال و امیر قلعه‌نویی، زرینچه و... نظر می‌دهد. آقای مجیدی! مگر اینها استاد شما نبوده‌اند؟ چطور کسی به تو یاد نداده که باید حرمت استادت را نگه داری؟ مگر می‌شود یک ورزشکار هر چه دلش خواست بگوید و بنویسد و هیچ‌کس هم در این باره از وی سئوال نکند؟!‌ آقا فرهاد فوتبال بالا و پایین زیاد دارد انشاء‌الله روزی که زمانش فرا برسد در استقلال مسئولیت هم قبول می‌کنی تو هم در این باشگاه به مشکل برمی‌خوری. خواهیم دید اگر فکر می‌کنی اینگونه نمی‌شود سخت در اشتباهی.

* آقای نجف‌نژاد از مذاکره با سه گزینه داخلی و دو گزینه خارجی در خصوص پذیرش پشت سر مربیگری استقلال حرف زده؟
- نه! کی گفته ما با مربی حرف زده‌ایم؟ ما هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری استقلال نداریم. قرار هم نیست در این باره با فرد خاصی حرف بزنیم و از وی به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال یاد کنیم.

* یعنی این حرف‌هایی که تا اینجا مطرح شده هیچ پایه و اساسی ندارد؟
- اول باید تکلیف خصوصی‌سازی معلوم و مشخص شود چه کسی مالک باشگاه استقلال است. وقتی مالک جدید معلوم شد خودش مربی می‌آورد و تیم می‌بندد. ما هم تا لحظه‌ای که در این مجموعه مسئولیت داریم می‌کوشیم تا همه‌چیز سر جای خودش باشد و باشگاه آماده واگذاری شود و بقیه‌اش هم دیگر به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند.

 * ظاهرا مشکلات مالی استقلال هنوز سر جای خودش است؟
- بله متأسفانه بلاتکلیفی روی کلیه مسائل باشگاه سایه انداخته و به خصوص بر مشکلات مالی افزوده است. سبک‌دست هم که قرار بود یک میلیارد پول بدهد فعلا دست نگه داشته تا ببیند تکلیف خصوصی‌سازی چه می‌شود.

* این روزها اصفهانی‌های فوتبال در مظان اتهام قرار دارند، شما جزو باند اصفهانی‌های فدراسیون نیستید؟
- اگر من جزو باند و دسته‌ای بودم که الان استقلال این همه مشکل مالی نداشت. اما از شوخی گذشته فکر می‌کنم مردم اصفهان و مدیران لایق اهل این استان آنقدر شرافتمندانه کار می‌کنند که این وصله‌ها به آنها نچسبد. تاج با استقلال خوب نکرد اما ناحقی هم نمی‌کند، بقیه اصفهانی‌ها هم همین طور...

* در این مورد خاص یعنی حوادث تبریز حق را به چه کسی می دهید؟
- به هر حال یک بار می‌بینید داور بزرگی مثل فغانی هم اشتباه می‌کند. قطعا این اشتباه سهوی صورت گرفته و نباید مستمسک قرار بگیرد تا همه‌چیز را زیر سئوال ببریم.


* خب چه باید کرد؟
- همان کاری که وزیر ورزش کرد یک گروه از نخبگان ورزش کار گروهی تشکیل دهند و به آسیب‌شناسی اتفاق رخ داده بپردازند و با مقصر یا مقصرین احتمالی هم برخورد منطقی صورت گیرد، کار دیگری از کسی برنمی‌آید.

* خود شما دوست داشتید تبریز قهرمان شود یا اصفهان؟
- هر تیمی که بهتر بازی کرد همان تیم باید قهرمان شود.

* تراکتورسازی که با سپاهان بازی نداشت؟
- باشد فرقی نمی‌کند از من نمی‌توانی در این مورد حرف بکشی وقتی می‌گویم تیمی که بهتر بازی می‌کند یعنی تیمی که بهتر بازی می‌کند...

* چرا روز گذشته در مراسم سالگرد ناصر حجازی حضور نداشتید؟
- من جلسه ای در خصوص هیات اجرایی مسابقات المپیک داشتم و به همین خاطر نمی توانستم در این مراسم حضور پیدا کنم. قطعا امروز با خانواده آنها تماس می گیرم. مرحوم حجازی اسطوره باشگاه استقلال است و نام و یاد او همیشه زنده خواهد بود.

 * شما در استقلال می‌مانید؟
- احتمالش خیلی کم است. ما الان حساب و کتاب‌ها را انجام می‌دهیم تا تیم جدید مستقر شود.

* صورت‌های مالی شفاف است؟
- بله، مشکل خاصی ندارد. امسال کلا 14 میلیارد به ما پول دادند و آن‌قدرها هم که شما فکر می‌کنید، نیست.

 * فقط 14 میلیارد؟
- بله، بابت حق‌پخش که چیزی دست ما را نگرفت. از طرفی هزینه‌ها روز به‌روز بالاتر می‌رود و کاری هم نمی‌توان کرد.

* شما گفته بودید با توجه به نامه‌ای که وزارت ورزش داده فعلا مربی نمی‌آورید، درست است؟
- بله، همین‌طور است. اول باید مسائل مدیریتی مشخص شود و ان‌شاءا... مدیران جدید خودشان با مربیان موردنظر مذاکره می‌کنند.

 * آینده استقلال را چطور می‌بینید؟
- همه چیز بستگی به مسائل مالی دارد. اگر مشکلات پولی حل شود مسلما استقلال فصل آینده شرایط بهتری خواهد داشت.


 اخبار  ورزشی  - جام  نیوز