ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هنر درخشان با پرسپولیس؛ 6 امتیاز از 27 امتیاز نیم فصل دوم!



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار حمیددرخشان

تیم پرسپولیس با مربیگری حمید درخشان از نیم فصل دوم لیگ برتر فقط 6 امتیاز بدست آورده و یکی از ضعیف ترین تیم های نیم فصل دوم بوده است.

سرخپوشان پایتخت از آغاز نیم فصل دوم فقط یک برد مقابل پدیده مشهد داشته و مقابل راه آهن، نفت مسجد سلیمان و صبای قم به تساوی رضایت داده اند. پرسپولیس از 27 امتیاز ممکن فقط 6 امتیاز را بدست آورده تا یکی از ضعیف ترین نیم فصل های تاریخ خود را سپری کند.

حمید درخشان که در زمان مربیگری علی دایی اعتقاد داشت با همین نفرات می شود پرسپولیس را قهرمان کرد، اکنون به بن بست رسیده و باعث شده است تا هوداران این تیم آرزوی پایان فصل را بکنند و البته خطر احتمالی سقوط هم همچنان این تیم را تهدید می کند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
4 امتیاز سرویس زایتسف مقابل آمریکا در امتیاز 22-24

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان قهرمان موقت نیم فصل/مایلی‌کهن به اولین امتیاز رسید



هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

سپاهان قهرمان موقت نیم فصل/مایلی‌کهن به اولین امتیاز رسید

 تیم سپاهان با تساوی برابر آلومینیوم هرمزگان به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال، موقتا قهرمان نیم فصل لقب بگیرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش  فارس، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، 4 دیدار از ساعت 15 آغاز شد و سپاهان در زمین آلومینیوم به تساوی یک بر یک رسید.

شاگردان کرانچار با این تساوی 31 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول رسیدند و این در حالی است که دیدار استقلال برابر داماش گیلان با تعویق یک روزه، فردا در رشت برگزار می شود.

گهر دورود نیز در بازی برابر سایپا در آخرین دقایق به تساوی رسید تا محمد مایلی کهن پس از چند هفته ناکامی، اولین امتیاز خود را دشت کند.

نتایج به شرح زیر است:

آلومینیم یک - سپاهان یک

گل: خلعتبری (27) از سپاهان، رسول پیرزاده (52) از آلومینیم

مس کرمان صفر - صبای قم صفر

سایپا 2 - گهر دورود 2

گل: سجاد شهباززاده دو گل در دقایق (4 و 53) از سایپا، محمد پروین (45) گهر، وحید عابدی(90+2)

اخراج: وحید مهدی خوانی از سایپا(41)

پیکان صفر - نفت آبادان صفر

ذوب آهن دو - ملوان سه