ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

همکاری 3 ملی پوش ایران با آدیداس!


سه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با کمپانی بزرگ آدیداس همکاری خواهند کرد و با استوک های این برند در بازی های حاضر خواهند شد.

خبرلایو: سه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با کمپانی بزرگ آدیداس همکاری خواهند کرد و با استوک های این برند در بازی های حاضر خواهند شد.

طبق قراردادی که آدیداس با رضا حقیقی، کریم انصاری فرد و سردار آزمون بسته این ملی پوشان ایرانی به ازای هر بازی در جام جهانی ۳ هزار دلار و ۸ جفت استوک آدیداس تحویل خواهند گرفت.

همچنین به هر یک از این بازیکنان بن خرید محصولات این برند با ارزش ۸ هزار دلار داده خواهد شد که در کل قرارداد جالبی به نظر می رسد.

البته قرار بود این شرایط در مورد سیدجلال حسینی وجود داشته باشد اما سیدجلال با برند لوتو توافق کرده و حقیقی جایگزین او شده است.

قرار بود رابطی که برای سیدجلال با آدیداس قرارداد بسته بود او را به الجیش قطر ببرد و حالا که حسینی با برند دیگری به توافق رسیده حضور او در الجیش هم منتفی است.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // چهار ملی‌پوش کاراته ایران راهی بیمارستان شدند!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن نامزدی دو ملی پوش ایران در دهکده المپیک



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جشن نامزدی دو ملی پوش ایران در دهکده المپیک

خبرگزاری فارس: ورزشکاران ایرانی حاضر در پارالمپیک لندن شاهد برگزاری جشن نامزدی دو تن از ملی پوشان تیراندازی با کمان بودند.

شب گذشته و پس از قهرمانی زهرا نعمتی در مسابقات تیراندازی با کمان پارالمپیک جشن کوچکی در دهکده المپیک برگزار شد که تنها به قهرمانی وی اختصاص نداشت!

نعمتی که نخستین بانوی مدال آور ایران در پارالمپیک محسوب می شود، شب گذشته در حضور برخی از اعضای کاروان اعزامی ایران به لندن نامزدی خود با رهام شهابی پور عضو تیم ملی مردان تیراندازی با کمان را جشن گرفت.

نعمتی در مسابقات انفرادی به مدال طلا دست یافت و شهابی پور در مرحله یک چهارم نهایی برابر ابراهیم رنجبر دیگر ایرانی حاضر در مسابقات تن به شکست داد و از دور مسابقات کنار رفت./فارس