ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

همسر خوش پوش ترین سرمربی در جام جهانی 2014 +عکس



 اخبار ورزشی - همسر خوش پوش ترین سرمربی در جام جهانی 2014 +عکس

  " یوآخیم لو " سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان عنوان خوش تیپ ترین سرمربی جام جهانی را از آن خود کرد. در طول مسابقات جام جهانی 2014 شنیده میشد که این سرمربی بیشتر به مانکن های دنیای مد شباهت دارد. انتخاب لباس مناسب و ترکیب رنگ های خاص از او یک اسطوره خوش پوشی ساخت. در این عکس همسر وی را مشاهده میکنید که به خوش پوشی همسر فوتبالیست خود نیست. همسر سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان برای تشویق تیم کشورش و دیدن بازی فینال جام جهانی راهی برزیل شد. "دانیلا لو" با پروازی از شهر فرانکفورت راهی شهر ریودوژانیرو محل انجام بازی آلمان و آرژانتین شد.

اخبار,اخبارورزشی,همسر خوش پوش ترین سرمربی

 

اخبار,اخبارورزشی,همسر خوش پوش ترین سرمربی

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
خوش حالی مردم تربت حیدریه بعد از صعود به جام جهانی 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیر تا پیاز جام جهانی 2014 + عکس



جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل


جام جهانی 2014 کمتر از یک سال دیگر شروع می‌شود و سی و دو تیم برتر جهان در قالب 8 گروه چهار تیمی به رقابت می‌پردازند.

جام جهانی 2014 کمتر از یک سال دیگر آغاز می‌شود و از هم‌اکنون تب فوتبال ملی همه جا را فرا گرفته است. رویدادی که تیم ملی فوتبال ایران نیز در آن حضور دارد. در این جا A تا Z جام جهانی 2014 برزیل را مرور می‌کنیم.

جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل

تیم ملی آرژانتین

A: Argentina
اکنون زمان درخشش آرژانتین فرا رسیده است. رقابت بین آرژانتین و برزیل کشور میزبان غیرقابل بیان است و دیدار احتمالی این دو تیم در جام جهانی 2014 خاطره‌انگیز خواهد شد. آرژانتین از سال 1990 نتوانسته است از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بالاتر رود و همه چشم‌ها در این جام به لیونل مسی خواهد بود که هنوز نتوانسته است بازی‌های خودش در بارسلونا را در تیم ملی آرژانتین تکرار کند. آرژانتینی ها ستاره های زیادی برای جام جهانی 2014 دارند اما مطمئنا برزیلی ها دوست دارند هر تیمی قهرمان این جام شود جز تیم ملی آرژانتین. به همین خاطر به نظر می رسد هوادارن برزیل سروصدای زیادی در بازی های تیم ملی آرژانتین ایجاد کنند.

جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل

سواحل برزیل
B: Beaches
بندرهای زیبای برزیلی بی‌شک یکی از زیباترین مناظر این کشور در طول جام جهانی خواهند بود. از 12 شهر میزبان جام جهانی 2014 شش شهر ساحلی در برزیل وجود دارد و هواداران تیم‌های مختلف می‌توانند علاوه بر دیدن بازی‌های خودشان از این سواحل هم لذت ببرند.

C: Caxirola
جام جهانی 2010 را همگان با ووووزلا به یاد می‌آورند. باید منتظر ماند و دید آیا هواداران فوتبال جام جهانی 2014 را نیز با کاکسیرولا به یاد خواهند آورد. در جام جهانی 2010 کریستیانو رونالدو و پاتریس او را از ووووزلا انتقادات زیادی کردند. البته بعید به نظر می‌رسد کاکسیرولا از ووووزلا بدتر باشد. البته این ساز در جام کنفدراسیون‌ها ممنوع بود اما به نظر می‌رسد در جام جهانی 2014 نقش ووووزلای 4 سال پیش را ایفا کند.

جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل

کاکسیرولا
D: Dancing
اولین بار روژه میلا در جام جهانی 1990 رقص کردن در خوشحالی پس از گل را ابداع کرد. خیلی‌ها انتظار دارند برزیلی‌ها با رقص سامبا خود هنر فرهنگی خود را نیز علاوه بر هنر ورزشی خود به نمایش بگذارند. نیمار در جام کنفدراسیون ها پس از گلزنی برابر ژاپن به اجرای رقص سامبا پرداخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

E: England
آیا انگلیس باز هم یک تورنمنت ناکام را سپری خواهد کرد. خود انگلیسی‌ها نیز می‌دانند نباید بیشتر از یک چهارم نهایی از تیم‌شان انتظار داشته باشند. انگلیس در بازی دوستانه با برزیل به تساوی دو بر دو رسید و نشان داد می‌تواند یکی از امیدهای جام جهانی 2014 باشد.

F: Feijoada
درست است که هواداران فوتبال هزاران پوند برای رفتن به برزیل هزینه خواهند کرد اما نباید لذت خوردن غذاهای سنتی این کشور را فراموش کنند. غذای رسمی برزیلی‌ها Feijoada است که مخلوطی از گوشت گاو و خوک با لوبیا است. وقتی در برزیل رفتید می‌توانید خیلی از این غذا را پیدا کنید. خوردن این غذا در برزیل بسیار لذت‌بخش است.البته غذاهای خوشمزه زیادی در برزیل یافت خواهد شد اما بی شک انتخاب اول برزیلیها فیجوادا

جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل

فیجوادا
G: Gary Lineker
لینه‌کر گزارشگر و مفسر انگلیسی‌ها در جام جهانی خواهد بود با توجه به اتفاقاتی که برای بی‌بی‌سی در جام جهانی 2010 افتاد، احتمالا این شبکه وسواس زیادی برای مهمانان خود در جام جهانی 2014 خواهد داشت.

H: Holiday of a life time
تعطیلات در برزیل در کنار مجسمه مسیح در کنار جام جهانی 2014 برای هواداران فوتبال لذت‌بخش خواهد بود. طوری که به نظر می‌رسد علاقه‌مندان به فوتبال دیدن این مجسمه را در زمان جام جهانی 2014 در لیست سفر خود قرار داده‌اند. این مجسمه آنقدر در برزیل معروف است که هر تیم فوتبالی که به برزیل می رود بازیکنان این تیم اول از این مجسمه دیدن می کنند.

جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل

مجسمه مسیح
I: Iran
تیم ملی فوتبال ایران یکی از چهار تیمی است (غیر از برزیل میزبان) که صعودش به این رقابت‌ها را مسجل کرده است، اتفاقی که برای ایران کمتر رخ می‌داد.

جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل

شادی مردم پس از راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی - تهران

J: Japan
ژاپن خیلی زود صعود خود را به جام جهانی 2014 قطعی کرد. شینجی کاگاوا بازیکن کلیدی ژاپن در جام جهانی خواهد بود. آلبرتو زاکرونی سرمربی سابق یوونتوس، اینتر، میلان و لاتزیو کار بزرگی در جام جهانی پیش رو خواهد داشت.

K: Kings
قهرمان اروپا و جهان باز هم قهرمان می‌شود؟ شکست‌های رئال مادرید و بارسلونا به نظر پیش‌درآمدی برای کنار رفتن اسپانیا از قهرمانی خواهد بود. بالا رفتن سن ژاوی نیز یکی دیگر از عوامل ضعف احتمالی اسپانیا خواهد بود. اما به نظر می رسد اسپانیا باز هم یکی از تیم های مدعی جام جهانی 2014 باشد.

L: Luiz
دیوید لوئیز با موهای جالب خود سوژه عکاسان در جام جهانی خواهد بود. گری نویل این مدافع را یک مدافع پلی‌استیشنی توصیف کرده است. این مدافع دوست داشتنی با موهای بور خود می‌تواند جواب اعتماد خیلی‌ها را بدهد.

جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل

لوئیز
M: Marakana
سمبل فوتبال برزیل. این ورزشگاه در جام جهانی 2014 یک بار دیگر عظمت خود را به جهانیان نشان خواهد داد. مطمئنا تیم‌هایی که در این ورزشگاه در ریو با برزیل بازی کنند فشار سختی را تحمل خواهند کرد.

N: Neymar
مهاجم 21 ساله برزیلی به تازگی از سانتوس راهی بارسلونا شد وامید اصلی گلزنی برزیل و یکی از ستارگان احتمالی جام جهانی 2014 خواهد بود. درخشش این بازیکن در بازی های برزیل در جام کنفدراسیون ها نوید درخشش این مهاجم در جام جهانی را می دهد. باید دید آیا این شماره 10 جدید تیم ملی برزیل می تواند میراث گرانبهای شماره 10 در سلسائو را به خوبی حفظ کند یا خیر.

O: Outsiders
بازیکنان بزرگی احتمالا در حسرت جام جهانی خواهند بود. رادامل فالکائو از کلمبیا و کریستیانو رونالدو پرتغالی در کنار لوئیس سوآرس از اروگوئه و زلاتان ابراهیموویچ سوئدی همگی در خطر نرسیدن به جام جهانی 2014 هستند.

P: Pundits
کارشناسان ورزشی در طول جام جهانی 2014 هنوز مشخص نشدند اما به نظر افرادی مثل گری نویل و روماریو از کارشناسان حاضر در جام جهانی خواهند بود.

Q: Qualification
ژاپن اولین تیم صعود کننده به جام جهانی 2014 بود از اروپا تیم‌های انگلیس، مونته‌نگرو – بلژیک – کرواسی‌- ایتالیا – آلمان – هلند – سوئیس – روسیه - اسپانیا و فرانسه شانس زیادی برای حضور در جام جهانی از قاره اروپا دارند.

R: Runners and riders
برزیل با وجود قرار گرفتن در رده 22 جهان مدعی اول قهرمانی در این جام خواهد بود. آلمان و آرژانتین دیگر مدعی‌های قهرمانی جام جهانی 2014 هستند.

جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل

تیم ملی برزیل
S: Stadia
بحث‌های زیادی درباره آمادگی استادیوم‌ها برای جام جهانی برزیل بود. بعضی‌ها کامل شدند،‌ بعضی‌ها در شرف آمادگی هستند و بعضی‌ها نگرانی زیادی ایجاد کردند. کمتر از یک سال روز تا جام جهانی 2014 باقی مانده است و باید منتظر ماند تا دید آیا این ورزشگاه به آمادگی کامل می‌رسند یا خیر.

T: Tickets
فیفا از 3.3 میلیون بلیت برای جام جهانی 2014 خبر داده است که از آگوست در معرض فروش قرار می‌گیرد.

U: Uzbakestan
ازبک‌ها شگفتی‌ساز انتخابی جام جهانی بودند و رقابت سختی با ایران و کره جنوبی برای صعود به جام جهانی داشت. اگر آن‌ها به جام جهانی برسند اولین حضورشان را در این جام جشن خواهند گرفت. این تیم اگر در بازی ماقبل آخر خود به پیروزی می‌رسید به جام جهانی صعود می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد تا پیروزی 5 بر یک در بازی پایانی تنها این تیم را به دیدار پلی‌آف بفرستد. ازبک‌ها حالا برای صعود به جام جهانی اردن را پیش رو دارند و سپس تیم پنجم آمریکای جنوی را که هنوز مشخص نیست چه تیمی است.

V: Virgins
بوسنی و مونته‌نگرو از اروپا و لیبی و زامبیا در آفریقا شرایط خوبی برای صعود به جام جهانی دارند تا اولین بار حضورشان اولین بار حضورشان را در جام جهانی جشن بگیرند. در بین بازیکنان افرادی چون ماریو گوتسه و مارکو رویس و ماریو بالوتلی اولین حضورشان را در جام جهانی جشن خواهند گرفت.

W: Whipping boys
یا همان کیسه بوکس‌ها. در جام جهانی 2002 عربستان، در جام جهانی 2006 صربستان و مونته‌نگرو و در جام جهانی 2010 کره شمالی کیسه بوکس شدند و زنگ تفریحی بیش برای حریفانشان نبودند. در جام جهانی 2014 کدام تیم زنگ تفریح خواهد بود. شاید تیمی مثل پاناما.

جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل

آلمان - عربستان
X: X-rated fighting
تیم‌های آمریکای جنوبی و بازی خشن آن‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های جام جهانی 2014 خواهد بود. همین چند وقت پیش بود که ماسکرانو راننده حمل خودرو امدادرسان را لگد زد. جنجال شیلی و ایتالیا در جام جهانی 1962 می‌تواند گویا جنگجو بودن تیم‌های آمریکایی باشد.

Y: Yellow
رنگ زرد رنگ جام جهانی 2014 است. درست شبیه یورو 2000 که همه استادیوم‌ها نارجی بود اکنون به نظر می‌رسد همه استادیوم‌ها در برزیل زرد باشد.

جام جهانی 2014 ,تیم ملی برزیل

هواداران برزیل
Z: Ze germans
آن‌ها فاتح اروپا و تیمی بسیار جوان و بااستعداد هستند صعود بایرن و دورتموند فینال می‌تواند نشان دهد فوتبال آلمان چه شرایطی دارد. اگر آلمان امسال قهرمان نشود بهترین تیم ملی آن‌ها قهرمان جام جهانی نشده است.
منبع:isna.ir