ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

همدلی ملی‌پوشان در قاب تصویر


معمولا بازیکنان ایرانی خیلی طاقت نیمکت نشینی را ندارند. اعتراض به نیمکت نشینی چیزی است که بارها در فوتبال ایران دیده شده و بازیکنان تا در یک بازی روی نیمکت می نشینند سریع صدای‌شان در می‌آید.

ورزش سه: اما در تیم ملی کارلوس کی روش از این خبرها نیست. بازیکنانی که در بیرون از زمین حضور دارند خودشان را جزوی از تیم می دانند و قلب شان برای تیم ملی کشورشان می تپد. این مساله کاملا در عکس های زیر مشخص است. از کادرفنی تیم ملی و مترجم کی روش گرفته تا بازیکنان تیم ملی همه با گل سردار آزمون همگی به هوا پریدند و به نوعی شادی شان را با بازیکنان داخل زمین قسمت کردند. این ها همه نشان می دهد که در تیم ملی کی روش برخلاف سایر تیم های ملی برای بازیکنان فرقی ندارد که چه کسی در زمین است و همه دوست دارند تیم ملی موفق باشد.

4 عکس اول خوشحالی دستیاران و مترجم کی روش را به خوبی نشان می دهد. با گل سردار آزمون اوسیانو کوروز، علی کریمی، گاسپارت و آرین قاسمی، مترجم کی روش به هوا پریدند تا مشخص شود چقدر موفقیت تیم ملی برای شان مهم است. علی کریمی که به یکی از بازیکنان متعصب تیم ملی معروف بود، حالا نشان می دهد که به عنوان مربی هم به چیزی جز موفقیت تیم ملی فکر نمی کند.

اما تک عکس آخر صحنه زیبایی است از خوشحالی گل علیرضا جهانبخش و سوشا مکانی. بازیکنانی که بعد از گل ایران سر از پا نمی شناختند و به زمین بازی رفتند تا شادی خود را با سایر بازیکنان داخل زمین قسمت کنند. اگر خوشحالی سوشا مکانی را با اعتراض هایش به نیمکت نشینی در پرسپولیس مقایسه کنید متوجه می شوید که کی روش چه جوی را در تیم ملی درست کرده است.

همدلی ملی‌پوشان در قاب تصویر

همدلی ملی‌پوشان در قاب تصویر

همدلی ملی‌پوشان در قاب تصویر

همدلی ملی‌پوشان در قاب تصویر


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی سفر ملی پوشان به دوحه برای دیدار با تیم ملی قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملی پوشان راگبی مجوزحضوردربازی های...



 

 

 

ملی پوشان راگبی مجوزحضوردربازی های...

 

 

ملی پوشان راگبی مجوز حضور در بازی های آسیایی را بدست آوردند
تهران - تیم ملی راگبی ایران با صعود به سید B آسیا مجوز حضور در بازی های قاره کهن را بدست آورد.

در این رقابت‌ها که در جاکارتای اندونزی و با حضور 4 تیم ایران، گوام، پاکستان و اندونزی برگزار شد، ملی پوشان کشورمان با شکست 2 تیم گوام و پاکستان به ترتیب با نتایج 44 بر 11 و 19 بر 6 به عنوان تیم اول این گروه راهی سید B آسیا شدند.
تیم ملی راگبی 15 نفره ایران با صعود به سید B آسیا موفق شد مجوز بازی های آسیایی گوانگ ژو را بدست آورد.
ملی پوشان کشورمان بعد از کسب این موفقیت بامداد روز دوشنبه 24 خرداد وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می شوند.