ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

همبازی احمدی‌نژاد فوتبالیست حرفه‌ای شد!



 اخبار ورزشی - همبازی احمدی‌نژاد فوتبالیست حرفه‌ای شد!

اوو موارلس رییس جمهور بولیوی با انعقاد قراردادی رسمی به تیم فوتبال بویز اسپرت پیوست.

رییس جمهور بولیوی که سابقه یک و دو کردن با محمود احمدی نژاد در فوتسال را دارد به عنوان بازیکن حرفه ای فوتبال به تیمی در دسته برتر بولیوی پیوست. او قرار است به عنوان هافبک میانی برای تیمش به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، خوان اوو مورالس آیما که در سال 2006 به عنوان رییس جمهور بولیوی برگزیده شد حالا با باشگاه حرفه ای فوتبال اسپرت بویز در بولیوی به توافق رسیده است و قرار است از این پس برای این تیم به میدان برود. مورالس که از مدت ها پیش علاقه اش به فوتبال را به اثبات رسانده است دو لحظه خاطر انگیز هم در این ورزش دارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,محمود احمدی‌نژاد


اولی حضور در تهران و همبازی شدن با محمود احمدی نژاد در دیدار فوتسال برابر تعدادی ملی پوشان  بود که اتفاقا یک و دوی این دو نفر مورد توجه خیلی ها قرار گرفت. مورد دوم هم لگدی است که رییس جمهور محترم بولیوی در دیدار فوتبال دوستانه دیگری در کشورش نثار بازیکن رقیب می کند. او که از دست خطای بازیکن رقیب عصبانی است با زانو ضربه وحشتناکی به رقیب بیچاره می زند و به پاس ریاست جمهور بودنش از بازی اخراج هم نمی شود!

 

اخبار,اخبار ورزشی ,محمود احمدی‌نژاد


دستمزد 150 یورویی
نکته قابل توجه اینکه سازمان لیگ فوتبال بولیوی قرارداد اوو مورالس را به صورت رسمی تایید کرده است و رییس باشگاه اسپرت بویز هم در کنفرانس خبری این مورد را تایید کرده است:« آقای مورالس قرار است با پیراهن شماره 10 تیم و به عنوان هافبک برای ما بازی کند».

این در شرایطی است که در قرار داد مورالس با این باشگاه میزان دستمزد 150 یورو در ماه هم برای او در نظر گرفته شده است. این حداقل مبلغی است که یک بازیکن در لیگ بولیوی می گیرد. البته رییس باشگاه گفته آقای مورالس هر وقت دوست داشته باشند می توانند بازی ها را انتخاب کنند و به میدان بروند:« ایشان قرار نیست 90 دقیقه بازی کند و فقط در پایان بازی و وقت های اضافه به میدان خواهند رفت. ما لیست بازی ها را برایشان ارسال می کنیم و خودشان انتخاب می کنند که در کدام بازی به میدان بروند».
اخبار ورزشی - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
چرا پسر وزیر کشور دولت احمدی نژاد فوتبالیست نشد؟؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: انتخابات در ايران کاملا آزاد است



 

 

انتخابات در ايران کاملا آزاد است و در کشورمان به جاي حکومت حزبي ، حکومت کاملا مردمي برقرار است و در انتخابات اخير نيز بالاترين حد مشارکت يعني 85 درصد در انتخابات حضور پيدا کردند، که در دنيا بي‌نظير است طبيعي است که عده‌اي معترض هم وجود داشته باشد که خوشبختانه قوانين مترقي کشورمان مسير اعتراضات قانوني را هم براي اين منظور مشخص کرده است و دستگاه قضايي نيز ناظر بر قانون است چنانچه تخلفي صورت گرفته باشد، با قاطعيت با آن برخورد مي‌کند.

 


ایرنا: رييس جمهور با تاکيد بر اينکه کساني که خيال مي‌کنند داشتن بمب اتم قدرت مي‌آورد عقب افتاده سياسي هستند، تصريح کرد: درست است که ملت ايران، دشمنان زيادي دارد اما براي دفاع از خود به بمب اتم نياز نداريم.

 

 

محمود ‌احمدي‌نژاد در گفت وگو با شبکه يک تلويزيون دانمارک و روزنامه پليتيکن با تاکيد بر اين که دولت آمريکا بايد رفتار خود را اصلاح کند، اظهار داشت: آمريکا نيز مانند ساير کشورها داراي محدوده جغرافياي خاصي است و بايد در محدوده خود زندگي کند.

 

 

وي با انتقاد از حضور و دخالت آمريکا در عراق و افغانستان و ساير نقاط دنيا گفت: امروز اوضاع اين کشورها به مراتب بدتر از 7 سال گذشته و زمان اشغال است و حتي با حضور ناتو هم وضعيت اين کشورها بهتر نشده است.

 

 

رييس جمهور افزود: روزانه دهها نفر در اين کشورها کشته مي‌شوند و تاکنون صدها هزار نفر کشته و آواره شده‌اند. مهم نيست که چه کسي در اين کشورها کشته مي‌شود مردم افغانستان يا عراق باشد و يا سرباز ناتو، دانمارک يا آمريکا، مهم اين است که يک انساني که داراي خانواده و آرزوهايي است، کشته مي‌شود.

 

 

رييس‌جمهور استراتژي ورود به افغانستان و عراق را اشتباه دانست و گفت: دليل اين اشتباه آن است که وضعيت اين کشورها بهبود پيدا نکرده و چشم انداز روشني نيز براي اصلاح وضعيت اين کشورها وجود ندارد.

 

 

وی در پاسخ به سوالي درباره اوضاع فلسطين خاطر نشان کرد: در جنگ جهاني دوم اتفاقي رخ داد که در آن 60 ميليون نفر کشته شدند به بهانه بخشي از افرادي که در جنگ کشته شدند، سرزمين فلسطين اشغال شد و از تمام دنيا افرادي را جمع کرده و در آنجا دولت تشکيل دادند. مردم فلسطين را نيز آواره کردند ما به هيچ عنوان اين دولت را به رسميت نمي‌شناسيم. راه حلي هم براي رفع مشکل فلسطين ارائه داديم که راه حلي انساني است، معتقديم که بايد اجازه بدهند مردم فلسطين خودشان سرنوشت خود را انتخاب کنند و اين حداقل حقوق انساني است که در منشور سازمان ملل متحد نيز به آن اشاره شده است.

 

 

**سياست‌هاي ناتو در افغانستان اشتباه است

 

 

رييس‌جمهور سياست هاي ناتو در افغانستان را اشتباه دانست و با اشاره به اينکه پس از حضور ناتو به بعد وضع افغانستان بهتر نشده است، گفت: امروز وضعيت امنيت، قاچاق مواد مخدر و تروريسم در اين کشور نه تنها بهبود پيدا نکرده، بلکه به مراتب گسترش و افزايش يافته است.

 

 

‌احمدي‌نژاد تصريح کرد: مسائل انساني را نمي توان از طريق نظامي حل و فصل کرد، ما معتقديم بدون اين که انسانها کشته شوند، راه حل بهتري نيز براي اصلاح اوضاع وجود دارد و اين سخن ما بدون ترديد به نفع دانمارک ، آمريکا و ناتو است چرا که ناتو منطقه ما را نمي‌شناسد به همين خاطر تصميمات اشتباه مي‌گيرند و باعث کشته شدن انسانهاي بي‌گناه مي‌شوند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: اگر سياستمدارن آمريکا و ناتو اطلاعات تاريخي درستي از منطقه داشتند، حتما وارد افغانستان نمي شدند، افغانستان در صد سال گذشته از سوي انگلستان و شوروي سابق اشغال شد و با اينکه اين کشورها از قدرت نظامي بالايي برخوردار بودند، اما مجبور شدند با سرافکندگي از اين کشور خارج شوند، امروز چه دليلي وجود دارد که سياستمداران ناتو احساس مي‌کنند که مي توانند در افغانستان پيروز شوند؟ در چنين شرايطي جمهوري اسلامي ايران دلسوزانه به آنها نصحيت مي کند که مرتکب اشتباه نشوند اما به جاي اينکه از ما تشکر کنند ما را مورد هجمه قرار مي دهند البته ما نيازي به تشکر آنها نداريم و بهتر است که آنان رفتار خود را اصلاح کنند.

 

 

**بمب‌اتم ضدانساني‌ترين سلاح است

 

 

‌احمدي‌نژاد در پاسخ به سوال ديگري با تاکيد بر اينکه امروز استفاده از بمب اتم از خاصيت افتاده است و کساني که خيال مي‌کنند داشتن بمب اتم قدرت مي‌آورد عقب افتاده سياسي هستند، اظهار داشت: ما معتقديم بمب اتم که تنها کارآيي آن کشتن انسان است. ضدانساني‌ترين سلاح است و ما به شدت با کشته شدن انسانها مخالف هستيم. درست است که ملت ايران، دشمنان زيادي دارد اما براي دفاع از خود به بمب اتم نياز نداريم.

 

 

وي تأکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران به لحاظ اعتقادي با بمب اتم مخالف است و به همين خاطر است خواستار و پيگير خلع سلاح جهاني هستيم بمب‌هاي اتمي و سلاح هاي کشتار جمعي تهديدي براي بشريت هستند.

 

 

رييس‌جمهور با طرح اين سوال که آيا امروز کسي قادر است از بمب اتم استفاده کند و اگر اين بمب را به کار گرفت آيا موجب برتري اش خواهد شد، گفت: آيا داشتن بمب اتم توانست شوروي را از فروپاشي نجات دهد و آيا موجب شد که آمريکا در عراق و رژيم صهيونيستي در غزه پيروز شود.

 

 

احمدي‌نژاد با بيان اينکه مسوولان جمهوري اسلامي ايران انسان هاي شجاع و با صراحتي هستند، گفت: ما هر کاري بخواهيم انجام دهيم، شجاعت اعلام آن را هم داريم ، اعلام کرديم که غني سازي را شروع مي‌کنيم و کرديم . گفتيم که وارد مرحله صنعتي شدن مي شويم و شديم. گفتيم که تحريم ها‌ عليه کشورمان ظالمانه است و آن را نمي پذيريم و نپذيرفتيم ، امروز هم اعلام کرديم که 10 مرکز غني سازي جديد مي‌سازيم و خواهيم ساخت. دليلي براي ترس وجود ندارد زيرا نه دروغ مي‌گوييم و نه قصد فريبکاري داريم.

 

 

**انتخابات اخير، بالاترين حد مشارکت

 

 

رييس‌جمهور در ادامه در پاسخ به سوالي درباره وقايع پس از انتخابات کشورمان تصريح کرد: انتخابات در ايران کاملا آزاد است و در کشورمان به جاي حکومت حزبي ، حکومت کاملا مردمي برقرار است و در انتخابات اخير نيز بالاترين حد مشارکت يعني 85 درصد در انتخابات حضور پيدا کردند، که در دنيا بي‌نظير است طبيعي است که عده‌اي معترض هم وجود داشته باشد که خوشبختانه قوانين مترقي کشورمان مسير اعتراضات قانوني را هم براي اين منظور مشخص کرده است و دستگاه قضايي نيز ناظر بر قانون است چنانچه تخلفي صورت گرفته باشد، با قاطعيت با آن برخورد مي‌کند.

 

 

دکتر‌احمدي‌نژاد خاطر نشان کرد: در ايران قانون حاکم است و همه در برابر قانون مساوي هستند آيا اگر کسي در دانمارک از چراغ قرمز عبور کند پليس با او برخورد نمي‌کند ، پليس در هر جامعه‌اي مسوول نظم، ايجاد آرامش و امنيت براي مردم است. آيا مي‌توانيد بگوييد که چرا در کپنهاگ پليس با تظاهر کنندگان به شدت برخورد کرد ، ما معتقديم لابد قانوني در دانمارک حاکم است که اين اقدامات صورت مي‌گيرد. اعتراض کنندگان بايد تابع قانون باشند آيين دادرسي ما بسيار مترقي است و چهار مرحله تجديد نظر طلبي در آن پيش بيني شده است، بنابراين امکان اينکه به کسي ظلم شود خيلي کم است.

 

 

**برخي دولت‌هاي غربي، شناختي از ملت ايران ندارند

 

 

رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي دخالت برخي دولت‌هاي غربي در امور داخلي کشورمان را تعجب برانگيز و خنده‌دار دانست و گفت: بعضي دولتهاي غربي، ايران و مردم آن را نمي‌شناسند و حرف‌هايي مي‌زنند که بسيار خنده‌دار است ، آنها بايد به ملت بزرگ ايران احترام بگذارند و بدانند که حرف هاي آنان تاثير معکوسي دارد.

 

 

دکتر‌احمدي‌نژاد در پاسخ به اينکه دنيا را چگونه مي‌بينيد، خاطر نشان کرد: دنيا بسيار زيباست و خدا دنيا را زيبا آفريده است و انسانها را خلق کرده که زيبا زندگي کنند، خدا انسان‌ها را خلق نکرده که عليه همديگر ظلم کنند و يا به حق يکديگر تجاوز کنند و يا همديگر را تحقير کنند و جنگ و اشغالگري راه بيندازند، البته فکر مي‌کنيم اين هدف متعالي به دلايل گوناگوني هنوز به طور کامل محقق نشده است چرا که شاهد درگيري‌ها ، جنگ‌ها و تجاوز طلبي‌هايي در سطح دنيا هستيم و عده‌اي خود را برتر از ديگران مي‌دانند اينان حتي به محيط زيست هم رحم نمي کنند ما معتقديم مي‌توان اين وضعيت را اصلاح کرد به‌شرطي که به عدالت و احترام به حقوق ديگران بازگرديم.

 

 

**شناسايي ريشه‌ آلودگي‌هاي آب و هوا ضروري است

 

 

رييس‌جمهور در پاسخ به سوال ديگري درباره آلودگي آب و هوا و محيط زيست و ضرورت شناسايي ريشه آلودگي ها تاکيد کرد و گفت: بخش مهمي از آلودگي و تخريب محيط زيست ناشي از استفاده از سوخت فسيلي است از اين رو همه کشورهاي دنيا بايد دست به دست هم بدهند و از هر طرحي که اين سوخت را با سوخت پاک جايگزين مي کند، حمايت نمايند.

 

 

**انرژي هسته‌اي جايگزين خوبي براي انرژي‌هاي فسيلي است

 

 

احمدي‌نژاد خاطر نشان کرد: آب و هوا به نوعي سرزمين همگاني است، چرا که هيچ کس نمي‌تواند از تبعات آلودگي مصونيت داشته باشد ، امروز بيش از 75 درصد آلودگي‌ها توسط تعدادي از کشور ها ايجاد مي‌شود و ضروري است آنها به قوانين بين‌المللي متعهد شوند و در برابر سلامت جهاني احساس مسووليت نمايند.

 

 

وي افزود: انرژي هسته‌اي و هر انرژي تجديد پذيري مانند باد و خورشيد، جايگزين خوبي براي انرژي هاي فسيلي است.